Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Planet syns på dom filmer som släppts.
Bara det att kamerorna inte är gjorda för att fånga ett föremål som kommer flygande i den hastigheten.
Det finns även bilder på skräpet från planet när det kraschat in i Pentagon.
Men om kamerorna, som jag antar att du menar, filmar med för få bilder per sekund (fps) hur kan då flygplanet synas i filmerna? Och i vilka filmer och på vilka bilder syns planet? Jag har aldrig sett något. Källa tack. Vill även gärna se bilder på flygplansskrot. Och jag håller även med Joe Blow om att det är lite märkligt att Pentagons egna övervakningssystem inte kan ge oss bilder på flygplanet. Den enda logiska slutsatsen är att de inte har några bilder på ett ankommande flygplan. För att om de hade sådana så hade väl dessa varit offentliggjorda. T.ex påpassligt i
"9-11 Commission". Med tanke på hur frekvent Bush administrationen använde bilderna på planen som flög in i WTC tornen så borde väl bilderna på ett plan som krashar in i deras militärhögkvarter vara lika intressanta och allmängiltiga.
Var dessa övervakningssystem under ombyggnad? Ett millitärt, hårt bevakad område har inte en enda fungerande kamera riktad mot denna sida av byggnaden? Jag har svårt att förstå hur detta kan vara möjligt.
Jag säger inte att det INTE var ett stort jetplan som kraschade in i Pentagon. Men jag har svårt att värja mej mot tanken att det är något som inte stämmer. Alltför mycket hysch hysch kring något som borde vara enkelt och ofarligt att redovisa bevis för.