2007-04-16, 14:39
Bannlyst
är man inte öppensinnad kan man inte tänka klart. det finns ingen logik i något ni säger, ni har teorier som inte är uppbackat av någon, lögner. dagis nivå.

Denna filmen handlar inte om 9-11 eller sponsrad terrorism
Mycket stark film om bankerna SE den, kommer hjälpa er att bli mer öppensinnade
http://video.google.com/videoplay?docid=-4312730277175242198&q=america+freedom+to+fascism
Citera
2007-04-16, 14:55
Bannlyst
hehe slob nu ska vi inte undvika att övningarna som utspela samma sak samma tid "slump?" på september 11 FÖRVIRRADE norad så dom inte kunde ingrippa.

och människor delarna på taken en bit ifrån och andra ställen som vissa var mindre än en centi meter kom dit av en kollaps visst? lol
Citera
2007-04-16, 14:55
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
KIM. media har rappoterat på det med strömavbrottet med som NY NEWS DAY fast dom har tat ner det från sin hemsida. Scott Forbes är en person som rappotera det som hade ansvar för en del saker där. Vi kan ju prata om det hela dagen och undvika all hård fakta utöver det.

Bra försök. Du menar således att Ny News Day är det enda media i hela världen som skrev om ett veckolångt strömavbrott i WVT 1 & 2. Du fattar nog inte vilken nyhet det skulle blivit. Finns inte en träff på en liknande nyhet å google. Nej du, du hittade på något som passade in i din värld och nu kan du inte bevisa det. Erkänn istället att du har fel då kan du få lite, lite mer respekt.

Så min fråga kvarstår: hur länge varade strömavbrottet? Någonstans bland dina källor torde detta vara omnämnt?

Edit: Hur stor chans är det att Tennsoldaten snart:
1. bara slutar skriva på FB?
2. skriver ett inlägg där han plötsligt påstår att han bara skojat med oss hela tiden?
Citera
2007-04-16, 14:59
Bannlyst
KIM trovärdigheten på strömavbrotts källan blir högre när man förstår all annan fakta. fråga mig mer om det nu och undvik allt annat. 9-11 var ett jobb från insidan
Citera
2007-04-16, 15:11
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
hehe slob nu ska vi inte undvika att övningarna som utspela samma sak samma tid "slump?" på september 11 FÖRVIRRADE norad så dom inte kunde ingrippa.

A) Nej de "utspela" inte "samma sak samma tid".
B) Nej det "FÖRVIRRADE" inte NORAD så de inte kunde "ingrippa".

Läste du mitt citat från förhören ovan?

/S
Citera
2007-04-16, 15:19
Bannlyst
aha ok så det gjorde det inte. ok då vet jag. säger så
Citera
2007-04-16, 15:21
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
KIM trovärdigheten på strömavbrotts källan blir högre när man förstår all annan fakta. fråga mig mer om det nu och undvik allt annat. 9-11 var ett jobb från insidan
Du har ju ingen källa på tiden för strömavbrottet! Hur fan kan den då vara trovärdig?

Edit: jag tänker inte fråga om något annat då själva grunden för din tes är att det fanns bomber/thermite/raketmotorer i WCT. Besvara frågan om det veckolånga strömavbrottet först så kan vi gå vidare efter det.
Citera
2007-04-16, 15:23
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Du har ju ingen källa på tiden för strömavbrottet!

Edit: jag tänker inte fråga om något annat då själva grunden för din tes är att det fanns bomber/thermite/raketmotorer i WCT.
Det skulle vara intressant att få fram datum från pajasen. Jag har nämligen daterade foton från fotograf dagarna innan 9/11. Då lyser WTC så grant och fint så!
Citera
2007-04-16, 15:25
Bannlyst
KIM. dina frågor har ingen logik hehe

Ni tar små saker från sammanhang och skriver det, ni läser inte all info som finns och skriver det, ni klipper ut små saker från olika sammanhang och försöker få det att se ut som det backar upp det. Tyvärr det finns INGA bevis som backar upp det hände som dom sa det hände. däremot backar det all info som finns up att dom ljög stort om vad som hände.

jag antar jag e väldigt smart som kan se skillnad på en hus brand och demolition i och med ni inte kan.
Citera
2007-04-16, 15:27
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Försöksdjur, du fråga var dom placera det väll?. redan svarat. hmm, det spelar värkligen ingen roll, krävs inga bevis för det för att veta där va bomber. lol

Jo det spelar roll! Jag har redan förklarat för dig varför också. Kärnan står kvar vilket betyder att bomber eller thermite användes inte där. Fasaden då? Ja, om bomber/thermite användes där så skulle man sätt dom när dom antändes.

Därför undrar jag igen, vart någonstans satt bomberna/thermite?
Citera
2007-04-16, 15:28
Bannlyst
och jag behöver ju inte skriva allt jag skrivit här igen som bevisar nist ljuger och det va ett jobb från insidan och få samma frågor igen och igen. fortsätt undvika faktan. ni kommer se vad som händer i världen dom kommande åren.
Citera
2007-04-16, 15:30
Bannlyst
testa att se America freedom to fasicm, terror storm, 911 mysteries. och läs lite historia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in