Gason. NIST jobb var inte att ta reda på vad som hände efter det börja kollapsa. dom tog bara reda på hur det börja, hur stålet och byggnaden uppförde sig efter det vet dom INTE.
SLOB. Nej dom hitta bara 250C, finns inga andra uppgifter. dom säger att dom inte hitta några temperaturer som möte 600C som hade börjat göra de lite svagt, och att dom bara hitta 250C på tre ställen och allt annat var under 250c. det är faktan.
NIST rapotera som ni såg sa att golven inte kollapsa sönder heller!.
Erik. Du kan neka BEVISEN hur länge du vill, det intreserar inte mig, isf får jag glömma dig och gå vidare till nästa person som e intreserad att lära sig vad som hände.
Faktan är att flygplanet inte gjorde nån skada för world trade va byggd för det och experterna säger det med. Har nist sagt att det va på grund av flygplanet den kollapsa? ingenstanns, att det var elden?,ingenstanns, att det var elden och flygplanet tillsammans?,ingenstanns. Deras slut reultat och fakta motbevisar en TEORI dom hade som kunde fåt det att kollapsa.
Fakta. Hela historian vad som hände är en TEORI inte fakta.
Här är en länk med bild osv från fema raporten som visar att man HITTADE SMÄLT STÅL. Jag har länkat till deras rigtiga rapport många gånger men ni har vägrat att läsa att fema HITTA SMÄLT STÅL, bara gå bak om ni vill ha orginal länken, men deras kommentarer på sidan här är bra.
http://www.911research.wtc7.net/wtc/evidence/metallurgy/index.html
Och att nist har börjat fundera över om explotioner kunde gjort kollapsen på wtc7 säger er inget eller?
Ska sova nu. Ni som förstår vad faktan säger att varken eld eller planet kunde ha gjort så den kollapsa är inne på rätt spår. Ni andra som påstår ni läst faktan om vad som hände och inte har det snälla sluta!!!!