Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Du har inte tänkt tanken att det kan vara en journalist som missuppfattat något uttalande och sedan gjort ett reportage av detta? Är inte detta troligare än att allt skulle vara en konspiration?
Ja, vad skall man tro? En brandman/soldat meddelar döda fastspända i flygplanstolar och journalisten vidarebefordrar uppgiften. Kan vi tro pà den? Naturligtvis meddelar andra helt andra uppgifter som ej rapporteras i media. Och nàgra stolar, säkerhetsbälten, mm har vi aldrig sett senare.
Samma fenomen uppträder vid alla andra 9/11 platser.
8 stora jetmotorer skall ha försvunnit vid krascherna och borde ha varit lätta att hitta pà olycksplatserna och sedan identifiera. Men vad har media meddelat? Nàgra foton av nàgot som ser ut som jetmotorer! Övertygande?
Anledningen varför jag är en 'inga plan'-anhängare är att FBI & FEMA inte lyckats presentera en enda del fràn de försvunna planen vid vrakplatserna och att jag inte accepterar förklaringarna; det mesta brann upp, resten gick inte att identifiera, bla, bla. Vad hände med flygplanssätena i Pentagon?
Och jag tror inte heller nàgra andra plan eller missiler kraschade. Sà därför är min uppfattning att WTC och Pentagon sprängdes mha laddningar installerade innan 9/11. Shanksville var säkerligen en bomb som fälldes.
Men jag är naturligtvis beredd att ändra uppfattning om berörda myndigheter kan presentera, t.ex. resterna av all àtta jetmotorer, mm.