Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Du gör det för komplicerat. Det skulle inte enbart finnas 1 skruttig video av "planet".Området kring pentagon måste filmas av en mängd olika kameror[ och faktum är att inte på en enda frame ser man ett plan. Du kan inte förklara bort det genom att säga att kamerorna inte filmar i höghastighetsläge.
Jag gör det inte alls för komplicerat, jag vet att sånna som du tycker det är väldigt besvärligt med alla debattsätt som inte låter er fantisera fritt men du får faktiskt försöka.
Att planet "måste" ha filmats av mer än en kamera är din
personliga gissning som inte bygger på några konkreta fakta.
Som jag redan har påpekat så filmar militära övervakningskameror inte himlen med CCTV eftersom det inte ger något alls, man riktar sina kameror mot marken, oftast snett nedåt från höga stolpar och liknande för det är i den riktningen som alla eventuella hot som kan förebyggas med CCTV anländer.
Detta i kombination med att dessa kameror näppeligen kan filma ett flygplan som färdas i flera hundra meter per sekund gör att ditt kamerargument knappast kan användas som en basis för närvaron av en extremt omfattande komplott.
Skall du erkänna det eller skriva en tionde repetition av ditt uttjatade argument som bygger på Dina personliga gissningar?