Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
1. Jo KimYiongHan bara virrar omkring egentligen i en djupt rotad förnekelse. 
2. Ungefär som söderb fast snäppet värre. söderb kommer också med helt irrelevanta inlägg utan någon substans och utan att svara på de enkla frågor som är direkt relaterade till argumentet andra och jag lagt fram här.

2. Ungefär som söderb fast snäppet värre. söderb kommer också med helt irrelevanta inlägg utan någon substans och utan att svara på de enkla frågor som är direkt relaterade till argumentet andra och jag lagt fram här.
1. Djup förnekelse måste jag väl ändå få påstå att det är ni foliehattar som lever i..
2. Detta inlägg menar du var ett exempel på hur bra substans du bringar forumet eller?
Du om någon hoppar väl över argumentation, du har en egen diskussion med Kim verkar det som men för att reflektera kring det du funderade på.
Kan kollaps uppnå frittfall för en stund? Inte omöjligt
Kan bomber med tillräcklig kraft att spränga wtc inte låta/synas på film? Omöjligt. Thermite då? Ska detta ha målats på menar du eller har man lyckats med att uppnå något annat än den vertikala effekt den i normala fall innehar?
Edit; Ett ex på när du hoppar över inlägg som är en direkt diskussion med dig, du hävdar något ogrundat sedan ignorans. https://www.flashback.org/showpost.php?p=18994907&postcount=14681
Sökte igenom efter det inlägg Kuvolski pratade om angående flytande metall men kan inte hitta det på en sisådär 20sidor bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av Kuvolski
Sen så måste ju inte explosioner smälla fönsterrutor och trumhinnor
Citat:
Om det är en kraft som river hus så måste det tyvärr göra det, inte på allas trumhinnor men de som var i närheten. Minder bomber ger inte samma tryck men då klarar den istället inte av uppgiften som det hävdas den ska ha gjort.
Det jag undrade var varför trumhinnor och fönster är TVUNGNA att spricka/sprängas vid bomb/bomber?
Citat:
Kan verkligen inte hitta detta, ska fortsätta kika lite men för sakens skull kanske någon kan visa detta? Detta är är väl en reletivt ny upptäckt eftersom det aldrig förut existerat bevis för smält metall?
Det visades nyligen i tråden bilder på detta i en film. Nej, jag tänker inte vara din mamma och lägga det framför dig på en tallrik. Var förresten samma film som hade med brandmännens vittnesmål att göra, är ganska säker på att det var Azzabrazza som länkade detta så det ska du nog inte ha problem med att hitta.
Senast redigerad av söderb 2009-10-05 kl. 09:58.
Senast redigerad av söderb 2009-10-05 kl. 09:58.