Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Du vet om att det är 18 års gräns här va?
ellerhur.. glömde bort att man inte anväder sej av vulgära termer som kuk och fitta när man passerat en viss årgång.. jag är så oanpassad..
Citat:
Förövrigt så vore det intressant om du kan visa något bevis som styrker att detta var något annat än det den officiella versionen säger.
öööhm hur vill du?
Citat:
Varför utrusta planen med misiler som dom skjuter iväg innan dom flyger in i tornen?
va menar du? det var väl inga misiler som avfyrades från planen innan dom körde in i wtc? eller är det jag som missat nått
Citat:
Hur kommer det sig att foliehattarna tror att passagerarnas samtal var inspelade, vart är då passagerarna? och vad hände med det planet?
öhm för att det finns utrustning som KAN hämra din röst.. dom flesta av flygplans passagerarna var väl armé folk, resten kan ju ha varit undercover som idag tvingas leva utanför ramen. varför måste det va varit ett plan med passagerar i överhuvetaget, kan det inte bara ha varit två fjärrstyrda plan helt tomma på passagerare.
Citat:
OM det var bomber i WTC, varför sprang då brandmän omkring och sa att det var en bomb i huset, borde inte det ha förstört det hela?
va? öhm det gjorde dom väl också? det var ju inte bara EN brannmann eller räddningspersonal som upplevde bomer sprängas i byggnaden, dock så är det väl troligt att dom fantiserade ihop ljuden och tryckvågorna då dom befann sej under oerhörd pres..
Citat:
Börja med att granska teorierna kritiiskt och du ska se att du hittar flera, men du verkar ju inte så intresserad av att hitta sanningen.
varför granskar inte du den officiella teorin?
Citat:
Påminner återigen om 18årsgränsen.
jag gjorde bara om din nördiga ordvits..
Citat:
Renoveringsteorin har vi gått igenom flera gånger om, sök gärna.
orka..
Citat:
Frågan är om du ens har läst det jag skrev, eller kollat på länken.
nej jag kommer inte ihåg