Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Vi har ju redan kommit överrens om att det är en av världens mest övervakade byggnader. Bevisa att det inte finns rikligt med kameror utanpå/utanför pentagon.
När du mognat inser du nog idiotin i ditt krav.....
Citat:
Grattis. Jag hoppas du blev lite smartare av mina inlägg.
Ja, faktiskt, man inser mer och mer att man har en sund och arbetande hjärna efter dina inlägg.
Citat:
Som jag poängterat flera ggr man behöver inte veta exakt hur någonting sker för att förstå att någonting kommer ske. Nu föll du tillbaka till ditt svart eller vitt tänkande igen. Jag kan säga så här att byggnaderna skulle definitivt inte falla ungefär lika snabbt som frifallshastighet av uppenbara skäl.
Ja, du kan säga vad fan du vill, men du har sagt att det gick "sekunder fortare". Står du för detta eller är det ett felaktigt uttalande?
Citat:
Jag har inte kritiserat NIST. Jag har kritiserat den o s på flera punkter och ett exempel var dessa squibs som verkar komma från ingen stans ca 4 våningar under den kollapsande byggnaden. Alltså måste sprängämnen med 99.9 % sannolikhet ha använts.
Nu är du ute på en farlig väg igen, (lögngatan).
Så här skrev DU:
Citat:
Det sista stycket förklarar inte heller hur en våning 3-4? under själva kollpasande byggnaden kan ge dessa squibs.
Det efter att ha citerat texten om NIST.
"squibs" är INTE en term som används av vetenskapen, du får leta efter vad dessa saker kallas i faktatermer. DÅ kommer du att hitta hos bla. NIST förklaringar till dessa.
Att göra som du att anklaga NIST för saker som inte stämmer med verkligheten, kanske får du att stimuleras, men några FAKTA kommer DU inte med. Och det tar mig utsökt tillbaka till mitt tidigare inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Välj ett enda stycke i NIST rapporten som DU tycker är felaktig. Det räcker ju att ögna igenom vissa delar enligt dig för att fatta vad som är fel.
Och du svarade med en lögn IGEN.
Citat:
Jag har redan tagit upp ett flertal punkter från o s som uppenbarligen inte håller. Fartyget läcker som ett såll. Titta om titta rätt.
94 inlägg då, och en enda gång nämner du NIST i dina inlägg.
Jag frågar igen, ge oss ett enda exempel på att NIST har haft fel.
Det roliga i kråksången är ju att jag vet ett flertal fel NIST har haft.
Men till skillnad från foliehattarna så redovisar man sina felaktigheter och redovisar nya rön.
Den dagen en foliehatt gör det samma så kommer jag att med vördnad och respekt gratulera vederbörande.
(enkelt att lova ovanstående)