2012-10-17, 17:36
Medlem
Elvislever241s avatar
Annars är sitta och sova framåtlutad ett väldigt pundigt betende
Citera
2012-10-18, 08:41
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Satt idag vid köksbordet hemma hos min mamma med katten i knät när hon plötsligt sa "Du,nattskatta läste på FB att de planerar att kröna dig till pundarprinsessa!"
och helt plötsligt slog det mig bara "Fan! det är ju jag... och jävlar,det är MITT liv som jag håller på att knarka bort" låter säkert urlöjligt men den senaste tiden har jag över huvud taget inte varit i kontakt med mig själv... har kännt mig som huvudrollen i en dålig tvserie eller någonting...

Men detta är ju JAG
och detta är MITT liv...
jävlar vilken jobbig tanke :/
*drar några linor till*

Just precis du och pundarprinsen Arkomann det är ödelagt.

OT ja sen när jag började med självmedecinering så har jag ett beteende jag kan komma på nu.. När jag går över vägen så kollar jag snabbt åt sidorna typ 20 gånger tills jag kommit över till andra sidan där gräset förhoppningsvis är grönare Även fast jag VET att det inte kommer nå bilar
Citera
2012-10-18, 16:25
Medlem
Opheliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvislever241
Ha ha en riktig trädkramare på minner mig om en vän som efter 3 dej dygnet gav sig ut att gräva regnrännor runt sitt hyreshus han höll på hela natten och på morgonen kom hyresvärden och fråga vad fan han höll på med där stod han i ös regnet lerig som fan och blev skit arg för han hade ju bara kommit halvvägs och förstod inte värden att han räddade huset från floden

Åh helvete va pinsamt!!

Men va kul det skulle va o vara den som fick bevittna ett så knasigt snilledåd=) Särskilt som man säkert skulle vförstå vad som låg bakom
Citera
2012-10-18, 16:30
Bannlyst
Alla blir ett geni på tjack, men de flesta bli tyvärr missförstådda.
Citera
2012-10-18, 21:15
Medlem
fritjofkonkass avatar
Citat:
Satt idag vid köksbordet hemma hos min mamma med katten i knät när hon plötsligt sa "Du,nattskatta läste på FB att de planerar att kröna dig till pundarprinsessa!"
och helt plötsligt slog det mig bara "Fan! det är ju jag... och jävlar,det är MITT liv som jag håller på att knarka bort" låter säkert urlöjligt men den senaste tiden har jag över huvud taget inte varit i kontakt med mig själv... har kännt mig som huvudrollen i en dålig tvserie eller någonting...

Jag vet inte vad jag tycker är flummigast, att du känner dig som huvudrollsinnehavaren i en dålig TV-serie (Nu snackar vi amerikansk sit-com, "Married with Nattskatta" där burkskratten haglar i takt med Al Bundys snustorra skämt), eller att mor din vet om ditt nick på Flashback. Bägge delarna kanske, jag vet inte. Mina stackars päron vet förmodligen inte ens vad Flashback är för något... Må gudarna förlåta dem.

Ta hand om dig! Även om Mårran inte finns i verkligheten och din FB-katt har nio liv betyder det inte att du också har det.

För att inte fylla upp tråden med ovidkommande text känner jag att jag borde skriva något som hör till ämnet.
Jag erinrar mig, smått skamset och med charmigt blossande kinder, att jag i berusat tillstånd brukar pissa i handfatet.

Tro för Guds skull inte att jag skulle göra detta hos vänner och bekanta. Tvärtom. Det är på HIV-smittade krogtoaletter och offentliga toaletter av "Trainspotting-karaktär" som jag gör detta ibland, skithus vars befläckade toastol jag inte ens skulle vilja röra med tång- än mindre komma nära fysiskt.

Det har även hänt att man sömndrucket går upp mitt i natten för att slå en sjua, och inte "orkar" öppna toalocket.
Tro nu inte att jag är inkontinent eller sängvätare på avvänjning, jag har bara en tendens att hälla i mig te innan sovdags.

Jag hoppas och tror att detta är ett jättevanligt beteende, så att jag slipper känna mig mer utanför än Bambi på mors dag. Men visst, min dagmamma sa alltid att jag var lite "speciell", så jag kanske har missuppfattat allting.
Citera
2012-10-18, 23:46
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Jag vet inte vad jag tycker är flummigast, att du känner dig som huvudrollsinnehavaren i en dålig TV-serie (Nu snackar vi amerikansk sit-com, "Married with Nattskatta" där burkskratten haglar i takt med Al Bundys snustorra skämt), eller att mor din vet om ditt nick på Flashback. Bägge delarna kanske, jag vet inte. Mina stackars päron vet förmodligen inte ens vad Flashback är för något... Må gudarna förlåta dem.

Ta hand om dig! Även om Mårran inte finns i verkligheten och din FB-katt har nio liv betyder det inte att du också har det.

För att inte fylla upp tråden med ovidkommande text känner jag att jag borde skriva något som hör till ämnet.
Jag erinrar mig, smått skamset och med charmigt blossande kinder, att jag i berusat tillstånd brukar pissa i handfatet.

Tro för Guds skull inte att jag skulle göra detta hos vänner och bekanta. Tvärtom. Det är på HIV-smittade krogtoaletter och offentliga toaletter av "Trainspotting-karaktär" som jag gör detta ibland, skithus vars befläckade toastol jag inte ens skulle vilja röra med tång- än mindre komma nära fysiskt.

Det har även hänt att man sömndrucket går upp mitt i natten för att slå en sjua, och inte "orkar" öppna toalocket.
Tro nu inte att jag är inkontinent eller sängvätare på avvänjning, jag har bara en tendens att hälla i mig te innan sovdags.

Jag hoppas och tror att detta är ett jättevanligt beteende, så att jag slipper känna mig mer utanför än Bambi på mors dag. Men visst, min dagmamma sa alltid att jag var lite "speciell", så jag kanske har missuppfattat allting.

Du kissar inte i kattlådor iallafall

Även om jag så hade nio liv hade jag nog redan förverkat dem vid det här laget.Morran är stygg hon viskar dumma saker i mitt huvud om nätterna.Hon håller bara käften om hon får tjack.Det finns inget mod i linorna alls,tvärtom.Det är en feg flykt ifrån verkligheten som känns för jobbig att hantera.Jag lever hellre mitt galna TVserieliv där jag är pundarprinsessan med kopparhåret som är med om det ena äventyret galnare än det andra.Där jag och mina vänner "leker doktor" med varandra istället för att se sanningen.Vi är bara ett gäng äckliga knarkare...

makdui:Jag bugar och tackar.Jag har alltid velat träffa denne beryktade Arkomann! Han var ju min hemliga kärlek när jag var sisådär 12-13 år och symboliserade för mig hela drogromantiken (ja det är pinsamt,men sant) Jag är dock inte säker på om jag skulle finna min pundarprins lika attraktiv idag,men man ska inte döma någon på förhand.Herr Arkomann har en stående inbjudan på en fika med pundarprinsessan no1 där det bjuds på näskaffe lyx med extra socker i
Citera
2012-10-19, 00:22
Medlem
theshades avatar
Citat:
Det är en feg flykt ifrån verkligheten som känns för jobbig att hantera.Jag lever hellre mitt galna TVserieliv där jag är pundarprinsessan med kopparhåret som är med om det ena äventyret galnare än det andra.Där jag och mina vänner "leker doktor" med varandra istället för att se sanningen.Vi är bara ett gäng äckliga knarkare...

En dag kommer du se sanningen för vad den är, och inte bara skymta den enstaka ögonblick som du verkar göra nu. Ju längre du går desto svårare kommer den sanningen att vara. Plötsligt finns inte TV-serien längre, utan kanske något som mer liknar en skräckfilm. Jag tror du börjar inse detta också men att du inte riktigt vågar öppna ögonen helt.

Jag hoppas du skärper dig förr snarare än senare, lycka till.
Citera
2012-10-19, 05:17
Medlem
fnskls avatar
Pundigaste jag gjort är nog att dela nål med folk.. I bra fall så kokade jag nålen och tvättade med sprit, men vet att jag delat utan att göra det nån gång med... Fruktansvärt idiotiskt. Varför får man för sig att en panna skulle vara värt att riskera en blodsjukdom?!
Citera
2012-10-19, 07:43
Bannlyst
är ingen tjackis men jag har suttit och läst den här tråden hela natten. får väl ses som rätt pundigt.
Citera
2012-10-19, 12:38
Medlem
LGDs avatar
När jag har tagit MDMA, eller stäver med mycket MDMA i. Så tycker jag att det är en fantastisk känsla att rulla runt huvudet och smeka mig själv i håret. Det lär se rätt så pundigt ut för utomstående.
Citera
2012-10-19, 18:43
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvislever241
Ha ha en riktig trädkramare på minner mig om en vän som efter 3 dej dygnet gav sig ut att gräva regnrännor runt sitt hyreshus han höll på hela natten och på morgonen kom hyresvärden och fråga vad fan han höll på med där stod han i ös regnet lerig som fan och blev skit arg för han hade ju bara kommit halvvägs och förstod inte värden att han räddade huset från floden
Hahah ja men din polares noja var ju ändå snäppet mer rationellt tänkande än att börja rycka upp rötter och såga ner träd... började tänka på det där efter jag postade förstod han inte att träd som är ner sågade inte lever ändå?
Citera
2012-10-19, 21:28
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnskl
Pundigaste jag gjort är nog att dela nål med folk.. I bra fall så kokade jag nålen och tvättade med sprit, men vet att jag delat utan att göra det nån gång med... Fruktansvärt idiotiskt. Varför får man för sig att en panna skulle vara värt att riskera en blodsjukdom?!

Vem har inte gjort det?

Pundigaste hittils måste vara jag som letar fram ett tvådagarsgammalt verktyg ur soptunnan ifrån okänd användare,sköljer ur det som hastigaste för att sedan anse det dugligt till användning.

Fyfan vad desperat det var jag skäms!
"Men skitsamma med allt,jag kommer dö ändå spelar ingen roll om jag får hepatit,HIV,cancer,hemorojder och herpes,Jag måste få bli hög NUUUUUUUU!!!!!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in