Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Satt idag vid köksbordet hemma hos min mamma med katten i knät när hon plötsligt sa "Du,nattskatta läste på FB att de planerar att kröna dig till pundarprinsessa!"
och helt plötsligt slog det mig bara "Fan! det är ju jag... och jävlar,det är MITT liv som jag håller på att knarka bort" låter säkert urlöjligt men den senaste tiden har jag över huvud taget inte varit i kontakt med mig själv... har kännt mig som huvudrollen i en dålig tvserie eller någonting...
Jag vet inte vad jag tycker är flummigast, att du känner dig som huvudrollsinnehavaren i en dålig TV-serie (Nu snackar vi amerikansk sit-com, "Married with Nattskatta" där burkskratten haglar i takt med Al Bundys snustorra skämt), eller att mor din vet om ditt nick på Flashback.

Bägge delarna kanske, jag vet inte. Mina stackars päron vet förmodligen inte ens vad Flashback är för något... Må gudarna förlåta dem.
Ta hand om dig! Även om Mårran inte finns i verkligheten och din FB-katt har nio liv betyder det inte att du också har det.
För att inte fylla upp tråden med ovidkommande text känner jag att jag borde skriva något som hör till ämnet.
Jag erinrar mig, smått skamset och med charmigt blossande kinder, att jag i berusat tillstånd brukar pissa i handfatet.
Tro för Guds skull inte att jag skulle göra detta hos vänner och bekanta. Tvärtom. Det är på HIV-smittade krogtoaletter och offentliga toaletter av "Trainspotting-karaktär" som jag gör detta ibland, skithus vars befläckade toastol jag inte ens skulle vilja röra med tång- än mindre komma nära fysiskt.
Det har även hänt att man sömndrucket går upp mitt i natten för att slå en sjua, och inte "orkar" öppna toalocket.
Tro nu inte att jag är inkontinent eller sängvätare på avvänjning, jag har bara en tendens att hälla i mig te innan sovdags.
Jag hoppas och tror att detta är ett jättevanligt beteende, så att jag slipper känna mig mer utanför än Bambi på mors dag. Men visst, min dagmamma sa alltid att jag var lite "speciell", så jag kanske har missuppfattat allting.