Kan dela med mig av vad jag såg en kille göra utomlands:
Var på en
riktigt pundig klubb. Det var söndag eftermiddag eller om det till och med var söndag natt mot måndag. Jag var påsmaskad som tusan, dragit i mig två gubbar tjo, något streck ladd och precis börjat nyckla i mig små bumps ketamin emellanåt. Jag var dock inte i närheten av så smutsig som killen jag såg på toaletten. Toaletterna var av stuk bås med en liten hylla ovanför toastolen som lämpade sig väldigt bra att snorta ifrån, vilket i stort sett hela klientelet sysslade med såklart. Dörrarna gick knappt att stänga och räknar man med att det var en 30cm springa från golvet och att dörren slutade vid ca 190cm så kan man i princip säga att man fick intrycket av att dom stod på vid gavel; man hade full uppsyn över vad folk gjorde där inne om man säger så. Flödet av droger var som sig bör stadigt och de flesta brydde sig inte om att städa undan efter sig så det var fullt av små vita streck kvar efter folk som varit inne och borstat och i och med detta föreföll det ganska naturligt för en desperat typ utan pund att gå och slicka upp folks rester (bara det ganska äckligt). Killen jag såg nöjde sig dock inte med det: under pissoarerna fanns det en liknande hylla, fråga mig inte varför -- inte en chans att någon skulle få för sig att lägga upp en lina där. Den här killen gick i alla fall och doppade sitt finger i små vita korn som låg på denna hylla som förmodligen hela ställets manliga gäster råkat skvätta lite på varje gång de nyttjat pissoaren. Gång på gång för han fingret från munnen ner till hyllan, så. jävla. vidrigt. Det första han fråga killen han möter när han kommer ut från toan är
Hast du Ketamine?
Kan ju tillägga att jag också konsumerat folks rester vid nåt tillfälle ute, men inte från en yta där det med 100% säkerhet finns urin från 1000 påtända tyskar.