2013-02-01, 19:06
Medlem
De gånger man varit ute och poppat E på klubb och lyckats tappa nästa dos, vilket resulterat att man krälat runt på alla fyra som en jävla mäla mellan folks ben på skitigt golv och paniskt granskat varenda glasbit/dammboll/skräphög inom tre meters radie.
Citera
2013-02-01, 19:46
Medlem
Stressoraklets avatar
Kan dela med mig av vad jag såg en kille göra utomlands:

Var på en riktigt pundig klubb. Det var söndag eftermiddag eller om det till och med var söndag natt mot måndag. Jag var påsmaskad som tusan, dragit i mig två gubbar tjo, något streck ladd och precis börjat nyckla i mig små bumps ketamin emellanåt. Jag var dock inte i närheten av så smutsig som killen jag såg på toaletten. Toaletterna var av stuk bås med en liten hylla ovanför toastolen som lämpade sig väldigt bra att snorta ifrån, vilket i stort sett hela klientelet sysslade med såklart. Dörrarna gick knappt att stänga och räknar man med att det var en 30cm springa från golvet och att dörren slutade vid ca 190cm så kan man i princip säga att man fick intrycket av att dom stod på vid gavel; man hade full uppsyn över vad folk gjorde där inne om man säger så. Flödet av droger var som sig bör stadigt och de flesta brydde sig inte om att städa undan efter sig så det var fullt av små vita streck kvar efter folk som varit inne och borstat och i och med detta föreföll det ganska naturligt för en desperat typ utan pund att gå och slicka upp folks rester (bara det ganska äckligt). Killen jag såg nöjde sig dock inte med det: under pissoarerna fanns det en liknande hylla, fråga mig inte varför -- inte en chans att någon skulle få för sig att lägga upp en lina där. Den här killen gick i alla fall och doppade sitt finger i små vita korn som låg på denna hylla som förmodligen hela ställets manliga gäster råkat skvätta lite på varje gång de nyttjat pissoaren. Gång på gång för han fingret från munnen ner till hyllan, så. jävla. vidrigt. Det första han fråga killen han möter när han kommer ut från toan är Hast du Ketamine?

Kan ju tillägga att jag också konsumerat folks rester vid nåt tillfälle ute, men inte från en yta där det med 100% säkerhet finns urin från 1000 påtända tyskar.
Citera
2013-02-01, 19:57
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Kanske var en hardcore wetsex fan. Tyskarna är ju bra på det där
Citera
2013-02-02, 01:15
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
Ja det tycker jag, ordet "pundare" används ofta när det handlar om narkotikaklassade preparat men det är lika pundigt att ha abstinens på kaffe, cigg eller alkohol.

Okej, om du tycker det så visst du får tycka vad du vill.
Citera
2013-02-02, 01:39
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
En sann pundare har inget att sortera i sitt kylskåp :P

Förutom sortimentet i sig. Finns det en sak där inne kan man alltid ställa den på rätt ställe flera gånger.
Citera
2013-02-02, 03:00
Medlem
Softade i en polares soffa medan han/vi laddade hem dansbandsmusik i ett dygn.

Brukar slita ut dragkedjan på jackan. Öppnar, kollar att alla grejor är kvar, stänger. Repeterar.

Runkade non-stop en hel natt i duschen, från kväll till morgon, för jag vågade inte lämna den.

Nuförtiden är jag så pass psykiskt vanställd att jag bara känner mig trygg liggandes i min egen soffa, så det blir där jag tillbringar påtändningen om jag inte har alkohol.
Senast redigerad av 770310 2013-02-02 kl. 03:24.
Citera
2013-02-02, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Kan dela med mig av vad jag såg en kille göra utomlands:

Var på en riktigt pundig klubb. Det var söndag eftermiddag eller om det till och med var söndag natt mot måndag. Jag var påsmaskad som tusan, dragit i mig två gubbar tjo, något streck ladd och precis börjat nyckla i mig små bumps ketamin emellanåt. Jag var dock inte i närheten av så smutsig som killen jag såg på toaletten. Toaletterna var av stuk bås med en liten hylla ovanför toastolen som lämpade sig väldigt bra att snorta ifrån, vilket i stort sett hela klientelet sysslade med såklart. Dörrarna gick knappt att stänga och räknar man med att det var en 30cm springa från golvet och att dörren slutade vid ca 190cm så kan man i princip säga att man fick intrycket av att dom stod på vid gavel; man hade full uppsyn över vad folk gjorde där inne om man säger så. Flödet av droger var som sig bör stadigt och de flesta brydde sig inte om att städa undan efter sig så det var fullt av små vita streck kvar efter folk som varit inne och borstat och i och med detta föreföll det ganska naturligt för en desperat typ utan pund att gå och slicka upp folks rester (bara det ganska äckligt). Killen jag såg nöjde sig dock inte med det: under pissoarerna fanns det en liknande hylla, fråga mig inte varför -- inte en chans att någon skulle få för sig att lägga upp en lina där. Den här killen gick i alla fall och doppade sitt finger i små vita korn som låg på denna hylla som förmodligen hela ställets manliga gäster råkat skvätta lite på varje gång de nyttjat pissoaren. Gång på gång för han fingret från munnen ner till hyllan, så. jävla. vidrigt. Det första han fråga killen han möter när han kommer ut från toan är Hast du Ketamine?

Kan ju tillägga att jag också konsumerat folks rester vid nåt tillfälle ute, men inte från en yta där det med 100% säkerhet finns urin från 1000 påtända tyskar.

Hahaha, vilken klubb? Måste besökas om man drar till tyskland.
Citera
2013-02-04, 00:50
Medlem
pumathemans avatar
Ja sitta att klia sig i huvudet, armarna och benen och bita på naglarna. Om man ska säga pundigaste beteenden.
Citera
2013-02-06, 07:14
Medlem
E la att lägga en lina på bateri laddarn som har lacksläpp ( äldre laddare ) hahah
dricka vatten från vattenslang som där i mot smakade underbart & de vanliga få ett ryck & städa tvätta fönster m.m & att så klart komma i håg va fan man skulle gö man fastnar lätt vid datorn i stället med e Dubstep & lurar som skakar av bas sedan helt random sitta helt låst asså man låser sej en liten stund XD & bita på naglarna. och ha 1 liter is kallt vatten framme & klunka
Citera
2013-02-06, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Det är första klassens pundigheter. Att lösa upp tjacket i dricka, haha...

Edit: personligen föredrar jag mineralvatten.
tycker att ruset håller i sej längre med, i stället för att sniffa hmm + att smaken e inte så Äcklig
Citera
2013-02-06, 15:44
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Mitt datorbord är lite pundigt. För på den har jag spulligt whisky och öl så det är fullt med märken efter det. Och ibland när jag ska flytta på datorn så har jag hittat lite tjack som legat där ett tag
Citera
2013-02-06, 16:00
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Jag drack mitt piss en gång för att få i mig mer av en drog ... (3,4dmmc /Första CS)

Sen så brukar jag väl skriva massa trams på flashback när jag är påtänd.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in