2012-10-14, 18:30
Medlem
lanetknegares avatar
Kan vi inte samla ihop lite mynt och köpa en krona av guld att sätta på Nattskattas hjässa?
Citera
2012-10-14, 19:08
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanetknegare
Kan vi inte samla ihop lite mynt och köpa en krona av guld att sätta på Nattskattas hjässa?
Jag tror hon behöver en kram. Förbryllad att sockertoppen inte varit hemma hos Aina ännu, det bör väl inte dröja med tanke på vad man hittar att läsa i föregående post dock.
Senast redigerad av JuristGross 2012-10-14 kl. 19:26.
Citera
2012-10-15, 12:33
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanetknegare

Ja gör det! Jag är ju faktist en prinsessa på riktigt!

Så har man ju alltid något att pantsätta när man är desperat efter pengar

Och Juristgross! Fuck Aina!!
De har kört förbi utanför mitt fönter ett antal gånger senaste tiden.Skulle de ha mod att gå steget längre är det väl bara att säga sanningen Jag bakade faktist bullar åt er en gång i tiden när jag var liten och söt så det så!!

Och då är det ju så att man är oskyldig i och med det.Man har hamnat i "fel sällskap",haft en jobbig barndom eller druckit några öl för mycket när man är så äckeltjackad att det är pinssamt åt det.

Så jag slår mig ned här på toppen (sockertoppen,bankad med en aning dextropur)med min krona av äkta koppar (den i guld vart... pantsatt som sagt ) och titulerar mig själv som alla tjackisars kopparpundarprinsessa ^^
Citera
2012-10-15, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Ja gör det! Jag är ju faktist en prinsessa på riktigt!

Så har man ju alltid något att pantsätta när man är desperat efter pengar

Och Juristgross! Fuck Aina!!
De har kört förbi utanför mitt fönter ett antal gånger senaste tiden.Skulle de ha mod att gå steget längre är det väl bara att säga sanningen Jag bakade faktist bullar åt er en gång i tiden när jag var liten och söt så det så!!

Och då är det ju så att man är oskyldig i och med det.Man har hamnat i "fel sällskap",haft en jobbig barndom eller druckit några öl för mycket när man är så äckeltjackad att det är pinssamt åt det.

Så jag slår mig ned här på toppen (sockertoppen,bankad med en aning dextropur)med min krona av äkta koppar (den i guld vart... pantsatt som sagt ) och titulerar mig själv som alla tjackisars kopparpundarprinsessa ^^

Det är ALLTID DITT EGET val hur DU vill leva/vara.... i Samhället spelar yrket du har en enorm skillnad i hur du blir emottagen av folk som inte vet vem du är..... människor är rätt lata så domar handlar nästan uteslutande om vilket första intryck du ger .....att kunna döma snabbt och sen gå vidare är en egenskap som samhället gynnar..... humanismen ligger riktigt lågt i kurs just nu i vår tid,,,,,, ERGO; DIN EGEN SJÄLVBILD SKA DU INTE BESUDLA MED VAD DU TROR ATT OMGIVNINGEN VÄNTAR SIG AV DIG FÖR DE FÖRVÄNTAR SIG OFTAST INGENTING!!!
Citera
2012-10-15, 18:43
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rgkiller0
när ja meffa mkt så bruka ja alltid stå å kolla hålet i dörren rekord e no runt 2 timmar rätt upp å ner
ahh classic!
När jag bodde i studentkorridor så var det såklart en rörelsedetektor kopplad i korridoren. Vilket kunde resultera i många timmars stirrande, för när lampan slocknade såg det ut som en skepnad läängst in i korridoren rörde sig mot mig. Med kökskniv i högsta hugg så smäller jag upp dörren så den slår i väggen och går tillbaka igen. Enbart för att konstatera att det inte var någon där, och på repeat... Mina grannar älskar mig. Ägnade väl drygt en natt åt detta efter 4dygn.
Citera
2012-10-16, 16:48
Medlem
Opheliums avatar
Jag har ett planerat återfall (som har dragit ut på tiden lite...) hemma, ensam i all stillhet men jag "passade på" riktigt o har hunnit bli bra ful-pundig, tur att ingen ska se mig, jag skäms lite för o bli pundig men jag kan bjuda på att jag liksom smyger, lite så, sen så spelar det ju ingen roll eftersom jag är hemma o ensam, fingrarna sprätter kraftigt o munnen vill också va med så den gör olika blås ljud synkroniserar o samarbetar med andningen, lite som beats fast bara med andningen... (my god, allt det här är ju helt sanslöst ointressant!)sådär.Jaja, jag har i alla fall släppt på allt o förlorar mig helt i data-punderiet....

MEN DET JAG SKULLE SÄGA VAR: Jag smyger ofta då jag blir riktigt pundig... Det har hänt ute o mitt i allt. o jag smyger verkligen! bakom hus o längs väggar, tar typ otillgängliga vägar istället tex genom en massa gräs eller buskar o jag tror såklart att jag inte syns så mycket då... Det har även hänt att jag också passat på o gömt mig typ mitt i smygandet... På såhär opassande ställen o säkert har nån sett mig... väckte nog snarare uppmärksamhet o var nog egentligen rätt uppenbar .. Sånt som händer!
Citera
2012-10-16, 20:42
Medlem
Nattskattas avatar
Satt idag vid köksbordet hemma hos min mamma med katten i knät när hon plötsligt sa "Du,nattskatta läste på FB att de planerar att kröna dig till pundarprinsessa!"
och helt plötsligt slog det mig bara "Fan! det är ju jag... och jävlar,det är MITT liv som jag håller på att knarka bort" låter säkert urlöjligt men den senaste tiden har jag över huvud taget inte varit i kontakt med mig själv... har kännt mig som huvudrollen i en dålig tvserie eller någonting...

Men detta är ju JAG
och detta är MITT liv...
jävlar vilken jobbig tanke :/
*drar några linor till*
Citera
2012-10-16, 22:12
Bannlyst
Citat:
Satt idag vid köksbordet hemma hos min mamma med katten i knät när hon plötsligt sa "Du,nattskatta läste på FB att de planerar att kröna dig till pundarprinsessa!"
och helt plötsligt slog det mig bara "Fan! det är ju jag... och jävlar,det är MITT liv som jag håller på att knarka bort" låter säkert urlöjligt men den senaste tiden har jag över huvud taget inte varit i kontakt med mig själv... har kännt mig som huvudrollen i en dålig tvserie eller någonting...

Men detta är ju JAG
och detta är MITT liv...
*drar några linor till*

Helvete vad patetisk du är. Ta dig i kragen för helvete och ryck upp dig.
Citera
2012-10-17, 02:30
Medlem
lanetknegares avatar
Citat:

Men detta är ju JAG
och detta är MITT liv...
*drar några linor till*
Precis som knyttet ska du möta Morran och finna ditt mod. Finner du det i linorna?
Citera
2012-10-17, 02:35
Medlem
Elvislever241s avatar
Nja nu för tiden är nog mitt pumdigaste beteende att jag lätt fastnar vid datorn det kan vara allt från chattade till fruktansvärt dyra shoppingrundor
Citera
2012-10-17, 04:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Detta är inte mitt pundigaste, utan en vän jag tjackpundade en hel del med över telefon och msn en period:

Han berättade att han i nästan 1 dygn åkte runt bland bäckar och åar och slet upp trädstockar eller rötter rättare sagt, sågade ner träd som växade i vatten och till slut även sjögräs i mindre sjöar eftersom han fick någon riktigt paranoia att han kunde känna hur lite syre allt trä under vatten måste få, vet inte om detta stämmer det med att träd får dåligt syre i vattnet men tjack plus metatjack under 8 dygn kan göra lite vad som helst med en det vet jag själv efter att ha kört 8-10 dygn som mest (tappade totalt tidsuppfattningen och gjorde knasiga saker i 2 dygn innan jag blev körd på beroendeenheten/psykakuten av en polispatrull som jag stötte på eller att någon ringde. men det är en annan historia orkar inte skriva den i sin helhet nu får bli en annan gång.
Citera
2012-10-17, 16:15
Medlem
Elvislever241s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Detta är inte mitt pundigaste, utan en vän jag tjackpundade en hel del med över telefon och msn en period:

Han berättade att han i nästan 1 dygn åkte runt bland bäckar och åar och slet upp trädstockar eller rötter rättare sagt, sågade ner träd som växade i vatten och till slut även sjögräs i mindre sjöar eftersom han fick någon riktigt paranoia att han kunde känna hur lite syre allt trä under vatten måste få, vet inte om detta stämmer det med att träd får dåligt syre i vattnet men tjack plus metatjack under 8 dygn kan göra lite vad som helst med en det vet jag själv efter att ha kört 8-10 dygn som mest (tappade totalt tidsuppfattningen och gjorde knasiga saker i 2 dygn innan jag blev körd på beroendeenheten/psykakuten av en polispatrull som jag stötte på eller att någon ringde. men det är en annan historia orkar inte skriva den i sin helhet nu får bli en annan gång.
Ha ha en riktig trädkramare på minner mig om en vän som efter 3 dej dygnet gav sig ut att gräva regnrännor runt sitt hyreshus han höll på hela natten och på morgonen kom hyresvärden och fråga vad fan han höll på med där stod han i ös regnet lerig som fan och blev skit arg för han hade ju bara kommit halvvägs och förstod inte värden att han räddade huset från floden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in