2026-06-29, 11:10
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag kan bara hålla med dig. När jag var ung i ca 20 års åldern, då älskade jag tjack och tyckte att det var det bästa som fanns. Inget party utan tjack. Men senare började jag bara tycka mer och mer illa om det. Precis som du skriver är det för mig också på tjack. Maniskt letande efter porr och evigt runkande. Sliter på kroppen och snoppen. Tjack och allt centralstimulerande är trist som fan tycker jag nu för tiden.
När man klev på den karusellen. Då var man ju som sagt ung och nyförälskad . Det var det bästa någonsin liksom. Man var på topp glad social och rolig. Och massa upptåg och tokigheter som oftast man upplevde som roliga.
Och det är väl det jag vill ha ut om jag tar det. Men oftast hamnar i något maniskt ensam i lägenheten numera. Är inte heller särskilt intresserad av att hänga med rå tjackisar. Och källarpunda och göra typ bryt i sommarstugor.
Finns roligare öl weed Benz osv.. Om man nu vill bara chill med en grym rulle eller musik. Eller något annat.
Citera
2026-07-02, 14:24
Medlem
Sjukt va mycket folk som går ned sig på pv analoger idag!

Har testat många men klarar inte av det och mår bara piss
Citera
2026-07-08, 20:25
Medlem
Har skrattat gott åt den här tråden vid flera tillfällen, det här är väl inte upprepade beteenden utan snarare händelser kanske men har sett en del sånna så antar att det är okej.
Jag hade blekt håret och i hårblekningen blandar man ju pulver med någon kräm typ, jag spillde såklart del av det här pulvret och glömde sen bort det. Några timmar senare ser jag det här pulvret och antar att det är affenidet jag nyligen bankat så jag slickar på fingret och kör upp skiten i käften, då kommer jag på att jag spillt pulvret och att jag flera gånger dubbelkollat så att påsen jag bankat i inte är trasig, så jag skriver till min kompis och frågar ”kan man dö?” Utan någon kontext.
En annan gång bankade jag affenid med ett doftljus i mitt rum medan min lillebror satt och grät bredvid mig.
jag ägnande vid ett tillfälle en halvtimme åt att banka affenid med en snusdosa medan min kompis som ville åka någon annan stans väntade på mig en bit bort (jag hade sagt att det skulle gå snabbt) sen insisterade jag att vi måste stanna kvar där vi var efter ändå.

Sen är väl ett upprepat beteende jag har att jag ”smeker mitt skägg” när jag tänker, jag är brud och har inget skägg, vet inte om det är pundigt men det kom efter att jag började punda. Jag blir alltid helt fast i att smeka mitt påhittade skägg också och sitter så långt efter att jag tänkt färdigt.
Nu är det här lite osammanhängande(gissa varför)
Citera
2026-07-11, 01:53
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
När man klev på den karusellen. Då var man ju som sagt ung och nyförälskad . Det var det bästa någonsin liksom. Man var på topp glad social och rolig. Och massa upptåg och tokigheter som oftast man upplevde som roliga.
Och det är väl det jag vill ha ut om jag tar det. Men oftast hamnar i något maniskt ensam i lägenheten numera. Är inte heller särskilt intresserad av att hänga med rå tjackisar. Och källarpunda och göra typ bryt i sommarstugor.
Finns roligare öl weed Benz osv.. Om man nu vill bara chill med en grym rulle eller musik. Eller något annat.

Precis, så är det. Det slutar med mani framför datorn med kuken i hand.

Hänga ihop med tjackisar är det värsta, fan när de nojar över att snuten är efter dem och man fattar att det bara är hjärnspöken. Eller som de gångerna som jag varit med folk som fått psykoser och ormar som krälat på golven och krypskyttar som legat i buskarna. Nä, fy fan skönt att slippa det. Men det ger ett visst nöja att tänka tillbaka på den tiden.

Precis, det finns så mycket annat roligare som alkohol eller röka en holk.
Citera
2026-07-18, 01:34
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Precis, så är det. Det slutar med mani framför datorn med kuken i hand.

Hänga ihop med tjackisar är det värsta, fan när de nojar över att snuten är efter dem och man fattar att det bara är hjärnspöken. Eller som de gångerna som jag varit med folk som fått psykoser och ormar som krälat på golven och krypskyttar som legat i buskarna. Nä, fy fan skönt att slippa det. Men det ger ett visst nöja att tänka tillbaka på den tiden.

Precis, det finns så mycket annat roligare som alkohol eller röka en holk.
Ja, ingen orkar springa runt med pannlampa och typ, Scooter låtar på i. När man rotar i tidningarna från 3 månader. Kl, 04,30.
Nä jag vet bättre substanser.
Citera
2026-07-18, 21:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Ja, ingen orkar springa runt med pannlampa och typ, Scooter låtar på i. När man rotar i tidningarna från 3 månader. Kl, 04,30.
Nä jag vet bättre substanser.

Haha, precis så är det. Kan faktiskt inte förstå tjusningen med tjack.
Citera
2026-07-19, 09:37
Medlem
Vad sägs om denna:
Dricka sitt eget meth-kiss för att bli hög på meth igen när varan börjat sina?
Citera
2026-07-19, 14:04
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulsmakaren
Vad sägs om denna:
Dricka sitt eget meth-kiss för att bli hög på meth igen när varan börjat sina?
Det enda som sysslade med sådant vad jag vet. Är väl TS.
Vet folk som injicerat blodiga lösningar. Och spytt ner sig av äckel. Klumpigt blod efter inte ätit druckit eller något på flera dagar. Mycket nöje
Citera
2026-07-19, 14:11
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Ännu äckligare var när en riktig dunder tjackis slog i sig en annans misslyckade blod lösning.
Gick ut direkt. En redan knallröd lösning.
Riktig torsk. Mensen ryktades om att blodgivare hade HiV. Vilket inte stämde heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in