2012-08-04, 17:56
Bannlyst
Gick till apoteket direkt när det öppnade på morgonen för att hämta ut en burk ritalin. Var då megatjackad och såg helt trasig ut. Gick prima, känns dock jävligt pundigt då jag öppnar den direkt utanför och sväljer ett gäng.

Och när jag var 17 gick jag till claes ohlssons efter en karta imovane och ville köpa lustgaspatroner. När jag blev nekad så satte jag mig på golvet och vägrade flytta på mig. Satt kvar en halvtimma tills vakten kom och slängde ut mig.

Saker i den stilen har blivit vanliga över åren. Känns jävligt pundigt i sin helhet,
Citera
2012-08-04, 23:21
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Jag har plockat fimpar på gatan för att använda tobaken till att blanda ut det klet jag lyckats skrapa ur bongen, för att sedan röka skiten i hink och hosta i timmar.

Pundigt?
Det tar nog fan priset i denna tråd. Bara för ett rökrus. Hade förstått om de va nån nergången heroinist som behövde en fix. Men fan inte en dum jävla stoner.
Citera
2012-08-06, 09:29
Medlem
flakmoppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hsebbe
När jag är på uppåt, typ tjack eller kola, får jag alltid ett tydligt underbett. Dessutom får jag alltid för mig att det smartaste sättet att dölja att man är påtänd är att dra en gäsp.

Ingen aning varför men så fort jag är på G i offentliga miljöer och det känns obekvämt drar jag en fake gäsp.

Måste se helt cp ut att gå omkring med underbett och gäspa på en nattklubb. Trött är ju det sista man är

Haha fan vad ball! Gör exakt samma grej.

Tänker väl att "ingen som är så speedad som jag skulle stå här och gäspa! "

Smart Flakmoppe, Smart...
Citera
2012-08-10, 03:22
Medlem
immenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flakmoppe
Haha fan vad ball! Gör exakt samma grej.

Tänker väl att "ingen som är så speedad som jag skulle stå här och gäspa! "

Smart Flakmoppe, Smart...

Brukar slippa det där hehe. Tacka vet jag tuggummi!
Citera
2012-08-10, 03:27
Medlem
immenses avatar
OT:
Brukar alltid sitta och räkna mina piller för att försäkra mig om att ingen jävel tagit något från min väska. Typ på fester och hemma hos polare osv. Är dessutom onödigt nojjig för att någon ska råna mig på t-banan och ta min handväska och allt gottigott jag har därinne (tänker inte på plånboken, mobilen eller ipoden då utan mina piller hahahaha)
Citera
2012-08-12, 17:19
Medlem
Kollade på mitt gamla konto och såg att jag gjort detta inlägg för ett tag sen som sedan flyttades till papperskorgen.. Hade tagit 3 zopiclone på kvällen och så hade 7kvar och under natten hade jag tydligen käkat upp hela kartan och när jag blev klar i huve såg jag att ja hade käkat upp hela kartan.

Kunde inte sluta garva efter jag sett denna helt idiotiska tråd och ide.

https://www.flashback.org/t1790516
Citera
2012-08-13, 15:48
Medlem
Nattskattas avatar
Upptäckte idag att jag börjat få ryckningar i benen.Klassiska "pundarryckningar" alltså.Snart står man väl och skakar som tjackisarna man kan beskåda vid T-centralen.Riktigt illa det här!!
Citera
2012-08-13, 17:58
Medlem
nifromlytecaids avatar
Min flickvän skäms ibland över mig när det gäller smaka på saker, doppar ofta fingret och gnuggar i i övre tandköttet. Endast när man säger "smaka!" inte om man säger "här, ät"
Citera
2012-08-13, 19:33
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Upptäckte idag att jag börjat få ryckningar i benen.Klassiska "pundarryckningar" alltså.Snart står man väl och skakar som tjackisarna man kan beskåda vid T-centralen.Riktigt illa det här!!

En polare till mig har ryckningar som fan när han sover. Och han är en gammal tjackis, nu för tiden går han mest på sub.
Citera
2012-08-13, 20:12
Medlem
kLiNTes avatar
Mitt pundigaste beteende är väl att ljuga om att man röka har på sig till folk som vet att man har, inte så pundigt kanske, men man måste börja någonstans ju
Citera
2012-08-14, 03:16
Medlem
Tror fan det är illa när man går runt naken i en väns lägenhet och inte förstå varför man gör så, det bara känns rätt för stunden.. haha
Citera
2012-08-14, 07:09
Medlem
Villuts avatar
Inget beteende direkt men en skum sak efter väldigt mycke alkohol och mycke röka så vart jag skit hungrig när jag kom hem, gick ner i köket och börja göra toast medans jag snackar med mina polare som jag hade supit med innan.. Gör mat åt dom för att sedan gå upp på mitt rum med 6 toast och 2 skålar nudlar, inser då att jag är ensam och har varit det hela tiden. Skönt dock att vakna med frukost på morgonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in