Citat:
Ursprungligen postat av
movingmad
För några år sedan när jag fortfarande höll på med Bola brukade jag gå och sola solarium, dels för att se bättre ut i kroppen och det hjälpte mot min ryggacne.
Tyckte dock det var så jävla tråkigt att ligga där, visst det är bara cirka 15 minuter men man är ju rastlös, var ofta på nåt stimulerande samtidigt. Och tyckte att det kunde vara lite skämmigt att gå och sola som kille.
Så jag brukade i princip alltid sänka 3-4mg xanor innan jag gick in. Detta ledde i stort sett alltid till att jag somnade inne i solariet. Och sov alltså långt efter solningstiden. Har inte koll på exakta tider men det var nog ibland 3-4 timmar och dörrn var ju låst. Så det hände flera gånger att ägaren fick komma och väcka mig. Vaknade helt förvirrad av att någon bankar på dörren med bruten svenska "HALLÅ! EEE DU DÖD ELLER?"
Detta hände inte en gång utan kanske minst fem. Gissa om han tröttnade. Sista gången tror jag han sa att jag får aldrig mera komma tillbaka dit. 😂
Är dock ren sen nåt år nu från allt utom alkohol, bara gick förbi ett solarium nu precis och kände för att dela den storyn här haha
Haha, fy fasen. Fick du några skador av att ligga för länge i solariet eller är det inte så farligt?

Blir ju lätt man somnar och blir svårväckt på benso.