2023-01-20, 14:03
Medlem
HarryHurtigs avatar
Min kompis har ett extremt pundigt beteende.

När man rökt gås hela kvällen och gräset tar slut, då brukar de flesta tacka för sig och sova på soffan eller gå hem. Inte han!

Han letade febrilt upp varenda liten kvist tills han kunne skrapa ihop en dammholk.

I lägenheten vi brukade hänga i låg det en luddig matta under bordet. Ni kan ju tänka er hur skitig denna mattan var i en studentlägenhet ständigt gästad av gräsrökande tonåringar. Den var FULL med skit.

Han kunde sitta i timmar och länsa mattan på små små gräsbitar, haschklumpar och allt som med lite fantasi kunde vara rökbart. Resultatet blev en sorglig liten spliff som han lite skamset snörpte ihop. När han tände den spred sig en frän doft av tobak och bränt hår.

Efter första blosset byttes hans skamsna min snabbt mot ett nöjt leende. Han rökta halva, sen frågade han om nån annan ville ha, det ville vi aldrig. När spliffen var slut var det som att uppdraget var slutfört och han gick och somnade direkt.

Detta hände VARJE gång.
Citera
2023-01-20, 14:04
Medlem
HarryHurtigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
När man stjäl varenda el cykel man kan hitta på ens egen gata och stashar dom i vardagsrummet.. sen drar man fram vinkelslipen och börjar såga lås 5 på morgonen 🤣

Hahahaha skrattade rätt ut!
Citera
2023-01-21, 14:46
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryHurtig
Min kompis har ett extremt pundigt beteende.

När man rökt gås hela kvällen och gräset tar slut, då brukar de flesta tacka för sig och sova på soffan eller gå hem. Inte han!

Han letade febrilt upp varenda liten kvist tills han kunne skrapa ihop en dammholk.

I lägenheten vi brukade hänga i låg det en luddig matta under bordet. Ni kan ju tänka er hur skitig denna mattan var i en studentlägenhet ständigt gästad av gräsrökande tonåringar. Den var FULL med skit.

Han kunde sitta i timmar och länsa mattan på små små gräsbitar, haschklumpar och allt som med lite fantasi kunde vara rökbart. Resultatet blev en sorglig liten spliff som han lite skamset snörpte ihop. När han tände den spred sig en frän doft av tobak och bränt hår.

Efter första blosset byttes hans skamsna min snabbt mot ett nöjt leende. Han rökta halva, sen frågade han om nån annan ville ha, det ville vi aldrig. När spliffen var slut var det som att uppdraget var slutfört och han gick och somnade direkt.

Detta hände VARJE gång.

Det där känner jag igen. Tror vi är ganska många som gjort liknande.
Citera
2023-01-25, 21:06
Medlem
Målat kaklet halvfärdigt i badrummet i orange färg, ej kakelfärg. Haft en polare boendes på min vind, simmat över ån i kläder och vadat upp i en trädgård med plånboken i munnen, där satt en fikande familj, detta var alltså mitt på ljusa dan..
Senast redigerad av JoppeJoppeJoppe 2023-01-25 kl. 21:08.
Citera
2023-02-08, 11:00
Medlem
Indos avatar
När man glider ner till den lokala pizzerian och försöker kränga stulet Kött påtänd som fan inne på fjärde dygnet vaken 😎✌️

/Indo The Local Pusher 👑

A Different Blood Entertainment 4 Life 💯
Senast redigerad av Indo 2023-02-08 kl. 11:02.
Citera
2023-02-08, 22:28
Medlem
Mrlind92s avatar
När ja e riktigt pundig så är jag ute i mörkret och lyser och varje liten skräp eller påse jag hittar ja den lär ju kollas så klart.
Citera
2023-02-27, 08:20
Medlem
Basejumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha! Nä, jag tror det var någon annan galning som du fick syn på. Jag är rätt säker på att jag var ensam i skogen.

Runka i skogen påtänd som ett skogstroll är ju standard..
Citera
2023-02-27, 18:13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basejumping
Runka i skogen påtänd som ett skogstroll är ju standard..

Ja, kanske inte standard. Men det har hänt ibland.
Citera
2023-02-27, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoppeJoppeJoppe
simmat över ån i kläder och vadat upp i en trädgård med plånboken i munnen, där satt en fikande familj, detta var alltså mitt på ljusa dan..

Det låter som pundarversionen av en Navy Seal för fan
Citera
2023-03-07, 21:29
Medlem
movingmads avatar
För några år sedan när jag fortfarande höll på med Bola brukade jag gå och sola solarium, dels för att se bättre ut i kroppen och det hjälpte mot min ryggacne.

Tyckte dock det var så jävla tråkigt att ligga där, visst det är bara cirka 15 minuter men man är ju rastlös, var ofta på nåt stimulerande samtidigt. Och tyckte att det kunde vara lite skämmigt att gå och sola som kille.

Så jag brukade i princip alltid sänka 3-4mg xanor innan jag gick in. Detta ledde i stort sett alltid till att jag somnade inne i solariet. Och sov alltså långt efter solningstiden. Har inte koll på exakta tider men det var nog ibland 3-4 timmar och dörrn var ju låst. Så det hände flera gånger att ägaren fick komma och väcka mig. Vaknade helt förvirrad av att någon bankar på dörren med bruten svenska "HALLÅ! EEE DU DÖD ELLER?"

Detta hände inte en gång utan kanske minst fem. Gissa om han tröttnade. Sista gången tror jag han sa att jag får aldrig mera komma tillbaka dit. 😂

Är dock ren sen nåt år nu från allt utom alkohol, bara gick förbi ett solarium nu precis och kände för att dela den storyn här haha
Citera
2023-03-10, 15:35
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movingmad
För några år sedan när jag fortfarande höll på med Bola brukade jag gå och sola solarium, dels för att se bättre ut i kroppen och det hjälpte mot min ryggacne.

Tyckte dock det var så jävla tråkigt att ligga där, visst det är bara cirka 15 minuter men man är ju rastlös, var ofta på nåt stimulerande samtidigt. Och tyckte att det kunde vara lite skämmigt att gå och sola som kille.

Så jag brukade i princip alltid sänka 3-4mg xanor innan jag gick in. Detta ledde i stort sett alltid till att jag somnade inne i solariet. Och sov alltså långt efter solningstiden. Har inte koll på exakta tider men det var nog ibland 3-4 timmar och dörrn var ju låst. Så det hände flera gånger att ägaren fick komma och väcka mig. Vaknade helt förvirrad av att någon bankar på dörren med bruten svenska "HALLÅ! EEE DU DÖD ELLER?"

Detta hände inte en gång utan kanske minst fem. Gissa om han tröttnade. Sista gången tror jag han sa att jag får aldrig mera komma tillbaka dit. 😂

Är dock ren sen nåt år nu från allt utom alkohol, bara gick förbi ett solarium nu precis och kände för att dela den storyn här haha

Haha, fy fasen. Fick du några skador av att ligga för länge i solariet eller är det inte så farligt? Blir ju lätt man somnar och blir svårväckt på benso.
Citera
2023-03-14, 05:24
Medlem
Sitta i en _evighet_ och plocka hårstrån med pincett. Gärna att man ”hittar” (inbillade) inåtväxta hårstrån som man kan sitta i timtal med att försöka lirka loss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in