2010-08-13, 08:35
Medlem
Såhär på morgonkvisten får väl jag bidra i denna tråden

Jag är väldigt pundig, men några får man väl skriva upp.

*För slö nål så jag tog kniv vässaren och förstoringsglas och vässade nålen. Efter en genomgående koll på internet hur en nål är uppbyggd med vinkeln är :P 3½ timma sökning, 1 timma slipning, ~40min tvekande på om jag skulle få fliser i venen =/ Det slutade med att jag tappade den i golvet och sket i allt.

*Satt vid datan i 8 timmar och sökte efter en låt jag älskade när jag var liten. Det var en låt som fanns med på en Sonic skiva när dom fanns i mitten av 90talet. Resultatet? 20-30gb om inte mer låtar o en seg dator. När jag väl hittade låten så var den så jävla kass så jag trodde jag skulle ta livet av mig =/ Riktigt USEL!

*Somnade utanför ett företag jag hade nyss gjort ett bryt i. Krafterna tog slut när jag fått ut datan så jag gjorde ett "fritt fall" baklänges i busken utanför. Hjärtat gick snabbare än en ferrari på Autobahn. Uppvaket var ingen dans på rosor. Tittar upp och där står två polisbilar och några som gapar på mig! Min första tanke var att dom ej sett mig så jag skulle smyga där ifrån.. BUSTED!

*Käkat massa lappar (trippar, LSD) när vi skulle hämta bilen i ett parkeringshus så hade jag tappat bort lappen för och komma ut. Vi fattade inte ett smack vad vi gjorde för fel men väktare kom och insåg ganska snabbt att vi skulle inte ut i trafiken så där tog det stopp!

*Klassikern så klart med! Påsen är TOM, sitter och håller zip-påsen mot lampan, skrapar, tittar, skrapar, tittar, slickar, osv.. Ganska luffigt med tanke på att det är ju ingen mening.

*Skura, städa, putsa, tvätta, göra rent lägenheten i största allmänhet. Det kan ta ett par timmar och göra vanligtvis några minuters städning. Men jag överdriver så in i helvete med min pedantiska piggelin sida! Det räcker inte med att "storstäda" det ska verkligen blänka. Och kommer någon och ska ta något i köket och jag har precis städat kan jag bli väldigt vresig. Då kan jag bara tappa allt sug till något och sätta mig vid datan i flera dygn i ren trots.

Mycket mer finns men detta får räcka till några goa skratt
Citera
2010-08-20, 06:36
Medlem
Arkomanns avatar
Spelade in en sen nattmatch av Couronne efter att ha tagit litet diverse droger inklusive amfetamin och fyra-fem andra beroende på, om man räknar plasmakoncentrationen från gårdagens sub och benso, vilket jag av någon anledning förutsatte vara av intresse för allmänheten. Det förekommer litet pundarsnack i videon.

Eftersom det krävde onödigt mycket arbete att spela in och lägga upp, så räknar jag det som pundigt:

http://www.youtube.com/watch?v=1RA4va1hZ9w
Citera
2010-08-20, 06:53
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Spelade in en sen nattmatch av Couronne efter att ha tagit litet diverse droger inklusive amfetamin och fyra-fem andra beroende på, om man räknar plasmakoncentrationen från gårdagens sub och benso, vilket jag av någon anledning förutsatte vara av intresse för allmänheten. Det förekommer litet pundarsnack i videon.

Eftersom det krävde onödigt mycket arbete att spela in och lägga upp, så räknar jag det som pundigt:

http://www.youtube.com/watch?v=1RA4va1hZ9w
Spännande match! gratulerar till segern
Citera
2010-08-20, 08:32
Medlem
bk-MDMAs avatar
Lästen igen hela denna tråd nyss..
Helt insnöad och tjackad... !

Galet, och jävligt pundigt.
Arkomann's inlägg slår nog dock mesta tror jag, även fast jag garvade hårt ett par gånger.
Citera
2010-08-20, 10:28
Medlem
efter att jag gjorde en dum sak i sverige så var jag tvungen att komma härifrån snabbt och lång historia kort så hade jag det väldigt bra i kuala lumpur där jag bara väntade på att saker skulle lugna sig här.

hur som helst jag var ja ute och körde i rawang en kväll, vilket är kanske 40minuter ifrån kuala lumpurs innestad. jag hade varit vaken i 2dagar o bara rökt en massa gräs, i efterhand fattar jag inte ens att jag fixade att vara vaken så länge samtidigt som jag rökte så mycket, skulle jag röka en tjockis nu ahde jag troligen tvär somnat. Så jag sitter i bilen, en 735a en riktig lyxbil var det för mig och jag mår som en kung fast känner verkligen hur sliten jag är, börjar bli dum o vågad och tänder ännu en fetis, men denna slog mig hårt som fan jag var verkligen inte beredd då som alla vet när man röker mycket och länge så slutar de slå sådär, men denna kickade duktigt, och på nått vänster slår jag av hela glöden ner i knät, men jag känner inte att jag bränner mig först för jag är så jävla seg och kickad sen bränner de till på innelåret utav helvete och jag skriker o rycker till, sen vet jag inte riktigt vad som händer mer än att allt är knäpptyst och jag slungas upp och ner i sätet, volta bilen totalt... värst var nog "uppvaknandet" i bilen då jag inser hur jävla körd jag är... För de första har jag kvaddat den bil jag älskar mest, som även jag ej har registrerad på något sätt, jag har inget körkort, jag har en massa gräs på mig och är nerrökt, och malaysia är det inga roliga straff då röka klassas likt heroin, plus deras straffskala är duktigt annorlunda från den svenska.

med änglavakt är jag på benen snabbt och springer som ett djur, mycke hjälpte att bilens undersida fastnade i något då den stannade på rätt håll och inte upp och ner eller på sidan, får gå och irra runt hur länge som helst var paranoid som satan och kröp runt i buskar i timmar efter jag redan varit lååångt ifrån olycksplatsen och de enda jag hade i tankarna var dödsstraffet som väntade (haha kul nu men inte då) jag spydde flera gånger för jag var så nojjig... Men jag klarade mig så gott som oskadd om man bortser från spräckt ögonbryn osv men jag fick liksom inga "riktiga" skador mer än lite sår och skadat lillfinger. och hade jag inte varit på en sån öde väg i utkanten som jag var hade jag garanterad varit körd, jag tror ingen såg mig ö.h.t då det var nada bilar mer än jag just där, men svårt att avgöra då jag var så väck.

ett jävla mirakel... egentligen skulle jag aldrig få för mig att ens röka i malaysia,men tjejerna jag kände där hade tillgång och det var helt vanliga ärliga malayer så de känndes liksom tryggt, men dom visste nog inte va jag var för typ av person.

inte pundigaste historian men ännu en sån där upplevelse som får en att falla på knä och be till gud om och om igen. ibland känns det som något vakar över en för jag skulle inte varit här idag egentligen efter allt sånt som hänt en. men detta tar priset, sorry om de texten är osammanhängande de var ett tag sedan nu och hela den där kvällen är ganska svår att göra kronologisk då jag fortfarande ibland undra om de ens hände, eller om jag dog.
Citera
2010-08-20, 10:46
Medlem
Många goda skratt!
Min blygsamhet förbjuder mig.
Citera
2010-08-20, 18:52
Medlem
You-got-claweds avatar
Efter att ha varit en weekend warrior i snart ett år har jag fått de klassiska centralstimulantia-tixen även när jag enbart dricker alkohol. Jävligt irriterande när polarna frågar ifall man tagit något varje gång man dricker alkohol.
Citera
2010-08-20, 18:54
Medlem
Psychoramas avatar
att ha psykos är väl pundigt?
Citera
2010-08-20, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
att ha psykos är väl pundigt?

Förstår inte riktigt hur du kan få det till pundigt.
Citera
2010-08-21, 11:24
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Förstår inte riktigt hur du kan få det till pundigt.
tänkte att det är drogerna som gett mig psykosen, just därför. Sedan kan jag få för mig och uppfatta saker på ett skevt sätt tack vare detta.
Citera
2010-08-21, 12:03
Medlem
Detta hände sig på den tiden då det fanns riktigt bra Tjack.
Träffade en riktigt sexig tjej (med rattarna rakt ut/upp) som istället för att, som var bestämt, nuppa-hela-natta-komma-hela-tida fick värsta letnojan och med mig runkande i hennes soffa kollande hennes arsle när hon på knä låg och bröt bort golvlister och dörrfoder för att om möjligt hitta något outgrundligt därinunder. Var tvungen att fly fältet innan hon börja riva resten av huset. Sticker in till Humlegården och träffar fan en ännu sexigare råkåt tjej. Vi bestämmer att hon ska vänta på mig 10 min medans jag sticker något kvarter bort och fyller på förrådet. När jag kommer tillbaka är det värsta razzian i humlan. Snutpiketer väller in från alla håll. Spanar på håll, och tror ni inte faanskapen snor mitt knull. Shit vilken jävla osis. Tacka fan för att man tjackrunkar.
Senast redigerad av Simpliticas 2010-08-21 kl. 12:07.
Citera
2010-08-28, 01:28
Medlem
Damp_unges avatar
det vanligaste just nu är att gå omkring, på väg till bussen/tuben/jobbet/polare, med en en otänd cigg i munnen och tändaren i handen... men jag röker betydligt minde än förr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in