2024-07-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Och oavsett så är det korkat och sitta och argumentera emot när man får länkar skickade till sig där det står klart och tydligt att det är förbud att vistas på stranden…
Absolut där är jag med dig👍
Citera
2024-07-29, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Wow vad sur du är🙈. Jag ställde frågan om det FINNS skyltar angående rasrisken och att man inte ska vistas där. Badförbudet kan ju någon på stranden sagt till dem. De kanske inte har googlat stranden innan utan hört via någon annan att den finns.
Det är P som skriver att den verkar vara avstängd för bad. Om det inte finns skyltar borde hon ju inte vetat om det heller. Så menade jag.
Jo visst, så kan det vara. Och att dom bara tog fram kartor då och navigerade sig fram. Men vanligtvis brukar man väl googla med.
Citera
Medlem
Det står: "knäbäckshusens strand avstängd" på stora röda skyltar. Man missar inte det, man skiter i det för att man är en arrogant idiot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Det ska stå i anslutning. Vet ju inte var dom gick ner, dom skriver ju att man inte får bada så lite har dom ju fattat.

👍. Sitter det skyltar så sitter de troligen på flera ställen. Då bör de ha sett skylten men valt att tolka den som de vill🙈
Citera
2024-07-29, 10:50
Medlem
Jag bor i trakterna, dock inte i Simrishamn, men tillräckligt nära för att man ska hålla sig uppdaterad.
Citera
2024-07-29, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Det står: "knäbäckshusens strand avstängd" på stora röda skyltar. Man missar inte det, man skiter i det för att man är en arrogant idiot.

Tack för svar👍. Man kan ju alltid tolka om strand avstängd till badförbud 🙈🤪
Citera
2024-07-29, 10:53
Medlem
Det var en väldigt fin strand iaf. Ger verkligen utlands-känsla. Visste ej om den.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-29 kl. 11:05.
Citera
2024-07-29, 10:56
Medlem
Citat:
Jag bor i trakterna, dock inte i Simrishamn, men tillräckligt nära för att man ska hålla sig uppdaterad.

Nu tror jag att P o J har närmare 20 mil till Simrishamn så att de ska hålla sig uppdaterade om stränderna där är ologiskt.

Men hur som helst eftersom det är skyltat och man ändå väljer att vistas där så säger det endel om folket🤪
Citera
2024-07-29, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Det var en väldigt fin strand iaf. Ger verkligen utomlands-känsla. Visste ej om den.

Håller med. Får tacka henne 😉 att hon la ut om den så man kan besöka den när den återhämtat sig igen
Citera
2024-07-29, 10:59
Medlem
Citat:

Isåfall är det jäkligt illa att man inte respekterar det..
Citera
2024-07-29, 11:10
Medlem
Jag skrev som sagt och informerade vänligt att stranden är avstängd och hon blockade mig för det! Jag har aldrig uttryckt mig illa om henne vare sig här i gruppen även om jag läst här inne ibland och även skrivit ett enda inlägg förut som inte heller var något dåligt om henne! När hon blockade mig gick jag in här och skrev vad som hänt och inom fem minuter tog hon kontakt med mig på Instagram. Hon skrev att det är så hon hittar de som sprider hat om henne! Grejen är att jag inte spridit något hat det är inte min grej! Hon hotade mig med att hon skulle hänga ut mig vilket jag besvarade med att hon kunde göra! Hon är uppenbarligen här inne hela tiden och om hon kan uppföra sig så mot mig som aldrig ens spridit något hat så kan jag tyvärr bara konstatera att hon inte kan må bra! Hon verkar paranoid eller något! Hon sa jag skrivit här och då borde hon väl också kunnat se vad jag hade skrivit? Ett inlägg här som var helt utan hat! Jaja det finns roligare influensers att följa som inte blockar sina följare så fort de inte håller med dem!
Citera
2024-07-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Jag skrev som sagt och informerade vänligt att stranden är avstängd och hon blockade mig för det! Jag har aldrig uttryckt mig illa om henne vare sig här i gruppen även om jag läst här inne ibland och även skrivit ett enda inlägg förut som inte heller var något dåligt om henne! När hon blockade mig gick jag in här och skrev vad som hänt och inom fem minuter tog hon kontakt med mig på Instagram. Hon skrev att det är så hon hittar de som sprider hat om henne! Grejen är att jag inte spridit något hat det är inte min grej! Hon hotade mig med att hon skulle hänga ut mig vilket jag besvarade med att hon kunde göra! Hon är uppenbarligen här inne hela tiden och om hon kan uppföra sig så mot mig som aldrig ens spridit något hat så kan jag tyvärr bara konstatera att hon inte kan må bra! Hon verkar paranoid eller något! Hon sa jag skrivit här och då borde hon väl också kunnat se vad jag hade skrivit? Ett inlägg här som var helt utan hat! Jaja det finns roligare influensers att följa som inte blockar sina följare så fort de inte håller med dem!

Hon gjorde precis samma mot mig för ett tag sedan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in