Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Nu tror jag att P o J har närmare 20 mil till Simrishamn så att de ska hålla sig uppdaterade om stränderna där är ologiskt.

Men hur som helst eftersom det är skyltat och man ändå väljer att vistas där så säger det endel om folket🤪

Campingen som dom bor på ligger 5 minuter med bil utanför Simrishamn och stranden ifråga ligger ca 15 minuter med bil från campingen. Så nä inga 20 mil 😁
Senast redigerad av Ivak84 2024-07-29 kl. 11:22.
Citera
2024-07-29, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Hur kunde dom veta att det var badförbud då om det inte satt några skyltar? Och varför skulle det stå att det enbart är badförbud som hon skriver, när stranden är avstängd? Hon snackar bara skit, kommer man utifrån & aldrig vart där har man googlat "knäbäckshusen strand" och artiklar om avstängningen dyker upp direkt.

Det har i alla fall funnits skyltar ända uppe vid vägen! Det kan vara farligt att befinna sig på stranden där då stora träd och annat riskerar att rasa ner och där lägger folk sig med sina små barn! 😳 En annan anledning till att stranden är avstängd är för att den ska kunna ha en chans att återhämta sig och vara kvar även i framtiden. Det är alltså extremt många besökare där varje dag under sommarmånaderna och det ökar risken för att stranden ska rasa samman.
Citera
2024-07-29, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Det har i alla fall funnits skyltar ända uppe vid vägen! Det kan vara farligt att befinna sig på stranden där då stora träd och annat riskerar att rasa ner och där lägger folk sig med sina små barn! 😳 En annan anledning till att stranden är avstängd är för att den ska kunna ha en chans att återhämta sig och vara kvar även i framtiden. Det är alltså extremt många besökare där varje dag under sommarmånaderna och det ökar risken för att stranden ska rasa samman.
Tack för info!
Citera
2024-07-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejmidlov
Hon gjorde precis samma mot mig för ett tag sedan!

Har du skrivit något elakt mot henne här då? För jag har verkligen inte gjort det! Hon skrev till mig att jag var sjuk som hängde på Flashback men grejen är att jag inte skrivit något elakt här! Det lustiga är ju att hon hänger uppenbarligen själv på Flashback! 😂
Citera
2024-07-29, 11:40
Medlem
Citat:
Jag skrev som sagt och informerade vänligt att stranden är avstängd och hon blockade mig för det! Jag har aldrig uttryckt mig illa om henne vare sig här i gruppen även om jag läst här inne ibland och även skrivit ett enda inlägg förut som inte heller var något dåligt om henne! När hon blockade mig gick jag in här och skrev vad som hänt och inom fem minuter tog hon kontakt med mig på Instagram. Hon skrev att det är så hon hittar de som sprider hat om henne! Grejen är att jag inte spridit något hat det är inte min grej! Hon hotade mig med att hon skulle hänga ut mig vilket jag besvarade med att hon kunde göra! Hon är uppenbarligen här inne hela tiden och om hon kan uppföra sig så mot mig som aldrig ens spridit något hat så kan jag tyvärr bara konstatera att hon inte kan må bra! Hon verkar paranoid eller något! Hon sa jag skrivit här och då borde hon väl också kunnat se vad jag hade skrivit? Ett inlägg här som var helt utan hat! Jaja det finns roligare influensers att följa som inte blockar sina följare så fort de inte håller med dem!

Hon är ju sjuk! Blev hon så jäkla kränkt av din kommentar så borde hon verkligen rannsaka sig själv.

Och till Patricia! Du borde fan skämmas. Gå och hota med att hänga ut folk som bara har upplyst dig om något som du uppenbarligen ignorerar. Vem tror du att du är? Gäller inte regler dig eller vad? Du beter dig som en bortskämd snorunge som tror att du kan göra vad du vill. Med den attityden så undrar man ju hur du uppfostrar dina barn. Får dom också göra vad dom vill? Skita i ramar och regler?
Och för din information, denna personen har faktiskt inte skrivit ett enda ont ord om dig, så du har alltså gett dig på någon helt oskyldig. En person som faktiskt bara försöker värna om den vackra naturen vid Knäbäckshusen. Den som du skiter i.
Citera
2024-07-29, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon är ju sjuk! Blev hon så jäkla kränkt av din kommentar så borde hon verkligen rannsaka sig själv.

Och till Patricia! Du borde fan skämmas. Gå och hota med att hänga ut folk som bara har upplyst dig om något som du uppenbarligen ignorerar. Vem tror du att du är? Gäller inte regler dig eller vad? Du beter dig som en bortskämd snorunge som tror att du kan göra vad du vill. Med den attityden så undrar man ju hur du uppfostrar dina barn. Får dom också göra vad dom vill? Skita i ramar och regler?
Och för din information, denna personen har faktiskt inte skrivit ett enda ont ord om dig, så du har alltså gett dig på någon helt oskyldig. En person som faktiskt bara försöker värna om den vackra naturen vid Knäbäckshusen. Den som du skiter i.

Jag kan ju förstå att hon hade gjort det mot en del här inne som faktiskt gått till överdrift och uttryckt sig elakt ibland men jag har verkligen inte gjort det. Att då blocka mig för att jag informerar om det som gäller för att stranden ska kunna återhämta sig (hon lockar ju dit massor av människor med sina inlägg). Och att hota mig med att hänga ut mig för att skrev här om att hon blockade mig och att det inte kändes friskt att göra det för att jag informerar om vad som gäller för stranden! Hon hade ju uppenbarligen koll på att jag skrivit här och borde då också ha koll på att jag inte skrivit något elakt alls! För mig låter hennes reaktion inte normal utan väldigt paranoid vilket inte är friskt och det står jag för!
Citera
2024-07-29, 11:56
Medlem
Citat:
Campingen som dom bor på ligger 5 minuter med bil utanför Simrishamn och stranden ifråga ligger ca 15 minuter med bil från campingen. Så nä inga 20 mil 😁
Nu menade nog inte den som skrev att dom hade 20 mil från campingen till stranden utan hemifrån. Nu stämmer ju inte det heller då dom har 65 mil dit.
Så nej det är väl rimligt att dom inte kände till reglerna, men nu vet vi ju att det finns tydliga skyltar där som dom tydligen hade tolkat som att det bara var bad som inte var tillåtet.
Senast redigerad av MissDolphin 2024-07-29 kl. 12:03.
Citera
2024-07-29, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu menade nog inte den som skrev att dom hade 20 mil från campingen till stranden utan hemifrån. Nu stämmer ju inte det heller då dom har 65 mil dit.

Ja jag fick läsa igen och så var det nog 🙈 men även om dom har långt dit och kanske inte håller sig uppdaterade på samma vis som vi som bor här nere, så har dom ju säkerligen googlat stranden och då borde detta ha kommit upp. Hon hamnade ju liksom inte bara där av en slump.
Och ja, det är som sagt skyltar.

Pinsamt att hon inte kan backa och typ skriva "tyvärr är denna strand avstängd för att den behöver återhämta sig. Vi missade detta och av respekt så rekommenderar vi ingen att åka hit just nu."
Så gör en ansvarsfull vuxen.
Citera
2024-07-29, 12:16
Medlem
Citat:
Ja jag fick läsa igen och så var det nog 🙈 men även om dom har långt dit och kanske inte håller sig uppdaterade på samma vis som vi som bor här nere, så har dom ju säkerligen googlat stranden och då borde detta ha kommit upp. Hon hamnade ju liksom inte bara där av en slump.
Och ja, det är som sagt skyltar.

Pinsamt att hon inte kan backa och typ skriva "tyvärr är denna strand avstängd för att den behöver återhämta sig. Vi missade detta och av respekt så rekommenderar vi ingen att åka hit just nu."
Så gör en ansvarsfull vuxen.
Ja det är riktigt dåligt och respektlöst att inte kunna erkänna att man har gjort fel efter all information hon nu har fått, både här och i kommentarerna. Men nej se det är hon för stolt för att erkänna, P har aldrig fel om något och vet så klart alltid bäst själv! 😝🤪
Citera
2024-07-29, 13:12
Medlem
Citat:
Har du skrivit något elakt mot henne här då? För jag har verkligen inte gjort det! Hon skrev till mig att jag var sjuk som hängde på Flashback men grejen är att jag inte skrivit något elakt här! Det lustiga är ju att hon hänger uppenbarligen själv på Flashback! 😂

Nej jag tycker inte jag gjorde det men hon sa att det spelar ingen roll, för hänger man här har man inget hos henne att göra 😅
Citera
Medlem
P verkar lite instabil som måste blocka allt som inte enbart kommenterar med hjärtan eller annat lamt.
Kom igen P, influenserlivet passar inte dig. Fejk fejk fejk allt. Är nog inte en sån gullig människa som du vill framställa dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Nu tror jag att P o J har närmare 20 mil till Simrishamn så att de ska hålla sig uppdaterade om stränderna där är ologiskt.

Men hur som helst eftersom det är skyltat och man ändå väljer att vistas där så säger det endel om folket🤪

20 mil? Inte därifrån dom är nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in