Citat:
Ursprungligen postat av
nintendoKalle
Jo den förtjänar ju att repostas då och då så folk ej glömmer.
Här har vi en dåres försvarstal:
(FB) Influenser förlorat ett barn
Tack! Det där skrevs innan min tid i tråden men redan då så var alla minsann "avundsjuka, missunnsamma, elaka etc"
Och att folk även då förstod att de använder det stackars döda spädbarnet som content, för det gör de fortfarande så fort det är content-torka eller någon sagt något elakt (tex efter strand-gate i somras då de fick skit pga sitt överlägsna uppblåsta ignoranta beteende).
Upp med närbild på dött barn så folk håller käften och tycker synd om dom minsann.
Tror många har förlorat en närstående, även jag, men det skulle ALDRIG hända att jag la upp bilder på den döda gång på gång, år efter år. Så otroligt respektlöst och äckligt kommersiellt. Så tror jag 99% av alla fungerar.
Om Joakim kunde lägga ens 1% på sitt högst levande barn istället för att dödsmjölka för likes- då hade sonen varit överlycklig.
Kan inte låta bli att tycka så synd om pojken som blev upphämtad på sin födelsedag och fick tillbringa en dag med sin pappa, som sen direkt återgick till att låtsas som pojken inte existerar.