Idag, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Undrar om P kanske har läst här nu, för idag fick vi minsann se att katten var med på morgonpromenaden!
Tänkte samma när jag såg
Citera
Idag, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Undrar om P kanske har läst här nu, för idag fick vi minsann se att katten var med på morgonpromenaden!

I så fall har hon garanterat varit inne och läst. Så fort man nämner något om kissen så visas den plötsligt upp.
Citera
Idag, 13:22
Medlem
För typ några månader sedan läste jag att någon skrev något om Ebbas arm och jag har sedan dess försökt hålla koll på alla filmklipp jag sett på henne, och det är mer regel än undantag att hon inte använder vänsterarmen särskilt mycket. Den är mer rak, ser inte riktigt lika koordinerad ut som höger... eller den ger iaf sken av att vara mer "stilla/hängande" än högerarmen. Hon använder den absolut, men det är något med den... som om högern kompenserar för mer än den "normalt" sett inte brukar göra🤔
Någon annan som noterat?
Citera
Idag, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobbieVVJS
För typ några månader sedan läste jag att någon skrev något om Ebbas arm och jag har sedan dess försökt hålla koll på alla filmklipp jag sett på henne, och det är mer regel än undantag att hon inte använder vänsterarmen särskilt mycket. Den är mer rak, ser inte riktigt lika koordinerad ut som höger... eller den ger iaf sken av att vara mer "stilla/hängande" än högerarmen. Hon använder den absolut, men det är något med den... som om högern kompenserar för mer än den "normalt" sett inte brukar göra🤔
Någon annan som noterat?

Jag har tänkt på det flera gånger, att den inte hänger med.
Citera
Idag, 21:35
Medlem
Nu söker den som P är väldigt sugen på, en hyresrätt!!
Citera
Idag, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har tänkt på det flera gånger, att den inte hänger med.

Kanske en plexusskada
Citera
Idag, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solensgava
Kanske en plexusskada

Troligare är en bestående hjärnskada sen dess usla start i livet och alla andningsuppehåll.
Pannan har ju pratat vitt och brett om det så det är inte jag som är elak.
Citera
Idag, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splaschdasch
Nu söker den som P är väldigt sugen på, en hyresrätt!!

Vart har de sett det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in