2024-07-30, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag ser dig försvara en pappa som inte träffar sitt barn i en tråd på fb. Hade du själv kunnat tänka dig vara förälder i några år men sen bara strunta i att träffa ditt barn?

Jag har inte försvarat J alls, däremot stått upp när nötter i denna tråden talat illa om deras barn samt påtalat att jag inte har en aning om varför deras relation ser ut som den gör. Återigen.
Citera
2024-07-30, 21:26
Medlem
Om man läser tråden så finns det hur mycket information som helst om lilla T. Om man ser till inläggen som jag har bidragit med, vilket bara innefattat att försvara lilla T. Förstår inte oklarheterna?
Citera
2024-07-30, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Om man läser tråden så finns det hur mycket information som helst om lilla T. Om man ser till inläggen som jag har bidragit med, vilket bara innefattat att försvara lilla T. Förstår inte oklarheterna?

Folk läser inte. De tror att allt på fb är påhitt.

Jag har tex inte skrivit en enda negativ kommentar om någons utseende, jag bryr mig inte ens om att jag skattar pengar som går till dem, men självklart tycker jag j är en kass pappa och känner så många som haft fäder som honom, vilket påverkat dem hela livet

Och J beklagar sig på instagram om hur hemska de är på fb utan att nämna just detta område

Han fokuserar bara på utseendekommentarerna
Citera
2024-07-30, 21:53
Medlem
Tycker dagens vita klänning Pannan hade på sig var riktigt jäkla snygg. Skulle gärna fråga vart hon köpt den men då blir man väl blockad.
Dessutom skönt att se henne lite mer påklädd.
Citera
2024-07-30, 21:55
Medlem
Citat:

Nej det är väldigt märkligt hur selektiva vissa läsare är. Kan ju vara så att de helt enkelt inte vill ta in viss information.
Citera
2024-07-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tycker dagens vita klänning Pannan hade på sig var riktigt jäkla snygg. Skulle gärna fråga vart hon köpt den men då blir man väl blockad.
Dessutom skönt att se henne lite mer påklädd.

Om du ger henne komplimanger till henne som boostar hennes ego kommer det tas emot. Däremot minsta lilla kritik är blocken framme
Citera
2024-07-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Om du ger henne komplimanger till henne som boostar hennes ego kommer det tas emot. Däremot minsta lilla kritik är blocken framme

Ja just det ja, men jag får bjuda på att jag tycker klänningen var skitsnygg.
Ska hon sälja den begagnad sen så får jag väl slå till, även om jag är minst en decimeter längre. Men det blir garanterat avhämtning då Pannan har uselt track record på att faktiskt skicka det hon säljer.
Citera
2024-07-30, 23:01
Medlem
Klänningen finns på Lindex! Just nu på rea 😊
Citera
2024-07-31, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Klänningen finns på Lindex! Just nu på rea 😊

Att köpa klänningen på Lindex duger förmodligen inte för krokodilen. Det ska nog vara just P’s klänning - med tanke på krokodilens besatthet av henne…….
Citera
2024-07-31, 14:02
Medlem
Citat:
Jag är helt enlig med alla om att J är en stor skitstövel gällande sin äldsta son. Men att skriva att det finns hur mycket information som helst om T är väl en sanning med modifikation! Enda riktiga infon som finns är den från J och barnets mamma. Det sägs att det är någon från T:s närhet som skrivit i denna tråd men hur vet vi att det är sant?!
De som följer J på IG kan se att senast han la ut en bild på att han träffade pojken var strax efter jul och då besökte de ett lekland. Efter det nada! Därmed inte sagt att det var sista gången de sågs men mest troligt att det var så för på något sätt hade han meddelat världen att han träffar sin son ( om inte annat för att tysta ryktet som går här inne).
Citera
2024-07-31, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Jag är helt enlig med alla om att J är en stor skitstövel gällande sin äldsta son. Men att skriva att det finns hur mycket information som helst om T är väl en sanning med modifikation! Enda riktiga infon som finns är den från J och barnets mamma. Det sägs att det är någon från T:s närhet som skrivit i denna tråd men hur vet vi att det är sant?!
De som följer J på IG kan se att senast han la ut en bild på att han träffade pojken var strax efter jul och då besökte de ett lekland. Efter det nada! Därmed inte sagt att det var sista gången de sågs men mest troligt att det var så för på något sätt hade han meddelat världen att han träffar sin son ( om inte annat för att tysta ryktet som går här inne).

Mycket av det som kommit fram i tråden har ju J själv också berättat om.
Citera
2024-07-31, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu

Det är jag som har bidragit med information om situationen gällande lilla T. Det finns ingen information jag har lämnat här som är falsk. Jag finns med här enbart för att stå upp för lilla T och hans mamma. Avskyr J och P's falska fasad. En fantastiskt liten kille som blev lämnad av sin pappa. En mamma som helt plötsligt blev ensamstående då pappan kände att han skulle släppa sitt ansvar och sluta vara pappa.

Det var sista gången han såg sin son för att klargöra era funderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in