2024-07-29, 00:21
Medlem
En följare skriver att stranden är avstängd och skickar länk, P argumenterar ändå emot med att den är öppen men att man inte får bada. Hur dum är människan, står klart och tydligt på Simrishamns hemsida att man inte ska beträda området?! Varför tror vissa människor att dom är undantagna regler och restriktioner? Vad är det dom inte förstår?
Citera
2024-07-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
En följare skriver att stranden är avstängd och skickar länk, P argumenterar ändå emot med att den är öppen men att man inte får bada. Hur dum är människan, står klart och tydligt på Simrishamns hemsida att man inte ska beträda området?! Varför tror vissa människor att dom är undantagna regler och restriktioner? Vad är det dom inte förstår?

Så respektlöst men det är så P och J verka bruka resonera, att regler ej gäller dom.. 🤦‍♀️
Hon borde i all fall ta bort videon så hon inte lockar fler idioter dit, man har ändå ett ansvar som influenser..
Citera
2024-07-29, 09:30
Medlem
Ja varför kan hon inte bara pudla och ta ansvar. Är det så jävla svårt!?

Hon är väl vuxen och det hade varit mer respektingivande.

Måtte hon aldrig visa sig här nere i trakterna igen om hon bara ska komma och bete sig som en respektlös riktig jävla idiot!
Citera
2024-07-29, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Så respektlöst men det är så P och J verka bruka resonera, att regler ej gäller dom.. 🤦‍♀️
Hon borde i all fall ta bort videon så hon inte lockar fler idioter dit, man har ändå ett ansvar som influenser..

Det var ju flera som tackade för tipset och som nog också tänkte åka dit. Jag hade lust att kommentera på dom kommentarerna att det egentligen var förbjudet att gå där....men jag ville inte riskera att också bli blockad! 🤪
Citera
2024-07-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada

Står ju klart o tydligt att man INTE får vistas på stranden pga rasrisk. Jag blir galen när folk e så jävla korkade som inte fattar, dessutom tar dom med barnen. Jisses vilka idioter!
Citera
2024-07-29, 09:55
Medlem
Angående stranden finns det inte förbudsskyltar uppe🤔.
Om jag kom utifrån och det inte fanns några skyltar så hade jag ju aldrig förstått att man inte ska vistas där. Bara för att det är lite folk (några utöver P och J var ju där) så är det inte automatiskt att man tänker att det är förbjudet att vistas där och inte kollar jag då upp varje kommuns hemsida innan jag far på äventyr.
Citera
2024-07-29, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Står ju klart o tydligt att man INTE får vistas på stranden pga rasrisk. Jag blir galen när folk e så jävla korkade som inte fattar, dessutom tar dom med barnen. Jisses vilka idioter!

Står det i anslutning till stranden att det är en rasrisk där el enbart på hemsidan?
Citera
2024-07-29, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Står det i anslutning till stranden att det är en rasrisk där el enbart på hemsidan?

Det ska stå i anslutning. Vet ju inte var dom gick ner, dom skriver ju att man inte får bada så lite har dom ju fattat.
Citera
2024-07-29, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Angående stranden finns det inte förbudsskyltar uppe🤔.
Om jag kom utifrån och det inte fanns några skyltar så hade jag ju aldrig förstått att man inte ska vistas där. Bara för att det är lite folk (några utöver P och J var ju där) så är det inte automatiskt att man tänker att det är förbjudet att vistas där och inte kollar jag då upp varje kommuns hemsida innan jag far på äventyr.
Hur kunde dom veta att det var badförbud då om det inte satt några skyltar? Och varför skulle det stå att det enbart är badförbud som hon skriver, när stranden är avstängd? Hon snackar bara skit, kommer man utifrån & aldrig vart där har man googlat "knäbäckshusen strand" och artiklar om avstängningen dyker upp direkt.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-29 kl. 10:31.
Citera
2024-07-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Hur kunde dom veta att det var badförbud då om det inte satt några skyltar? Och varför skulle det stå att det enbart är badförbud som hon skriver, när stranden är avstängd? Hon snackar bara skit, kommer man utifrån & aldrig vart där har man googlat "knäbäckshusen strand" och det dyker upp direkt.

Och oavsett så är det korkat och sitta och argumentera emot när man får länkar skickade till sig där det står klart och tydligt att det är förbud att vistas på stranden…
Citera
2024-07-29, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Och oavsett så är det korkat och sitta och argumentera emot när man får länkar skickade till sig där det står klart och tydligt att det är förbud att vistas på stranden…
Verkligen.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-29 kl. 10:48.
Citera
2024-07-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Hur kunde dom veta att det var badförbud då om det inte satt några skyltar? Och varför skulle det stå att det enbart är badförbud som hon skriver, när stranden är avstängd? Hon snackar bara skit, kommer man utifrån & aldrig vart där har man googlat "knäbäckshusen strand" och artiklar om avstängningen dyker upp direkt.

Wow vad sur du är🙈. Jag ställde frågan om det FINNS skyltar angående rasrisken och att man inte ska vistas där. Badförbudet kan ju någon på stranden sagt till dem. De kanske inte har googlat stranden innan utan hört via någon annan att den finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in