2024-07-20, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Barnet ska inte synas på sociala medier nej, men J hade ju alla gånger lagt upp om han träffat T. Utan bild. Jag har skrivit om saker jag gjort med mina barn utan att för den delen lagt upp bilder på dom.

Gud ja, han hade tryckt upp stora reklamskyltar och placerat utanför korttidsboendet i Bålsta. Så INGEN missar vilken hedersknyffel han minsann är!
Citera
2024-07-21, 01:38
Medlem
Varför tycker Pannan att det är helt okej att visa upp sin totalt oskuldsfulla typ sjuåriga dotter åmandes på golvet iklädd bara tajta byxor och med helt bar överkropp? Framför ca 70 000 följare.
Är det någon annan kortsnaggad tjej än M som Pannan förnedrar så rätta mig gärna!

Det kan inte gå som "gulligt" utan är bara mer "pedofilmaterial" som verkar vara Pannans nya nisch när skulderna hopar sig och de bra samarbetena uteblir.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-07-21 kl. 01:41.
Citera
2024-07-21, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Varför tycker Pannan att det är helt okej att visa upp sin totalt oskuldsfulla typ sjuåriga dotter åmandes på golvet iklädd bara tajta byxor och med helt bar överkropp? Framför ca 70 000 följare.
Är det någon annan kortsnaggad tjej än M som Pannan förnedrar så rätta mig gärna!

Det kan inte gå som "gulligt" utan är bara mer "pedofilmaterial" som verkar vara Pannans nya nisch när skulderna hopar sig och de bra samarbetena uteblir.
Ser vi ens samma sak? Det är ett sommarklätt barn som leker med sina småsyskon i ett babygym? Hur fan får du det till något perverst?
Citera
2024-07-21, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Ser vi ens samma sak? Det är ett sommarklätt barn som leker med sina småsyskon i ett babygym? Hur fan får du det till något perverst?

🐊 är expert på att se saker som vi andra inte ser🤔
Citera
2024-07-21, 17:34
Medlem
Varför har hon snaggat barnets hår?
Citera
2024-07-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mondayla
Varför har hon snaggat barnets hår?

Det har hon väl inte? Hon har ju skrivit massor om att dom gått på utredning för att håret inte växer osv. Har hon snaggat senaste tiden skulle jag gissa att det är för att jämna till det.

Och vad är det ens för fråga? Finns väl mängder av anledningar till att snagga och klippa barns hår? Gissar att du inte hade frågat om det var en pojke som hade blivit snaggad.
Citera
2024-07-21, 18:00
Medlem
Oj men snälla någon va sur .
Jag bara undrade för att någon över hade skrivit kortsnaggad tjej. Varför de va kortsnaggat vet ja ej för att jag är inte så insatt som vissa andra är....
Men tack för svar
Citera
2024-07-21, 19:08
Medlem
P verkar inte bry sig om hudcancer och rynkor, om hon nu inte använder Brun-utan-sol. Måste ju hänga på stranden ifrån morgon till kväll, för såna blekisar brukar ha svårt att få färg (blir mest röda,).
Citera
2024-07-21, 19:57
Medlem
Skönt att Pannan själv förstod hur olämpligt det är att visa upp halvnakna barn på internet, det är inte gulligt när man är sju-åtta år utan bara ett övergrepp mot barnen som säkerligen inte själv bett om att användas som content.

Att hon tog bort skiten är det första vettiga jag sett henne göra på länge.
Citera
2024-07-21, 21:59
Medlem
Citat:
Skönt att Pannan själv förstod hur olämpligt det är att visa upp halvnakna barn på internet, det är inte gulligt när man är sju-åtta år utan bara ett övergrepp mot barnen som säkerligen inte själv bett om att användas som content.

Att hon tog bort skiten är det första vettiga jag sett henne göra på länge.

Men för att hon ska fatta att det är olämpligt att posta på nätet så måste vi skriva det här först så hon får läsa....🫣😂
Citera
2024-07-21, 22:34
Medlem
Citat:
Nej man får se dom under 24 timmar om man följer människorna (eller loggar in som anonym) på IG)

Sen att Paddan, precis som hon själv säger, har börjat städa sina sociala medier pga "allt hat" gör att inga spår ska finnas kvar.

Tycker själv att det är väldigt bra om familjen P och J fått en tankeställare om deras alkoholbruk och förstår att det faktiskt inte är normalt att kröka varje dag oavsett om de anser sig ha semester eller inte (de har ju alltid semester).

Eller så har de fått sig en tankeställare om att lägga ut sånt på sociala medier
Citera
2024-07-21, 23:00
Medlem
Har de haft besök av fogden under dagarna kanske? Hon har känts lite ”lade back” och mycket visdomsord om att leva i nuet och inte ta saker för allvarligt 😂 Ja leva i nuet är väl det ända hon gör, tänker inte en cm längre än näsan räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in