2024-07-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Pappan övergav det stackars barnet och verkar kulturellt helt hjärntvättad så hade inte vågat bli gravid med första bästa igen.. T.W har delat en del om det under åren.

Åh herregud, nu förstår jag varför hon har följare då hon är svintrist att följa och inte inspirerar en gråsten.
Citera
2024-07-02, 22:49
Medlem
Kommer aldrig förstå hur man törs stå vid en varm spis med en liten bebis i famnen. Det skulle aldrig fallit mig in när barnen var små. Det kallas sunt förnuft, vilket P saknar.
Citera
2024-07-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Kommer aldrig förstå hur man törs stå vid en varm spis med en liten bebis i famnen. Det skulle aldrig fallit mig in när barnen var små. Det kallas sunt förnuft, vilket P saknar.

Har oxå tänkt på det! Lite brännsår på kinden gör väll inget?
Citera
2024-07-02, 23:51
Medlem
Citat:

Jag själv samt de flesta mödrar jag känner har stått och vyssat sin bebis/barn medans man lagar mat. Ser inget konstigt med det alls faktiskt.
Citera
2024-07-03, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Jag själv samt de flesta mödrar jag känner har stått och vyssat sin bebis/barn medans man lagar mat. Ser inget konstigt med det alls faktiskt.

Såklart man kan ha barnet på bröstet men stänker det olja rätt upp så kanske man ska ha ungen i vagnen under just den korta perioden.

Spela roll om ungen får massa sår, man kan ju alltid skaffa en ny..
Citera
2024-07-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart man kan ha barnet på bröstet men stänker det olja rätt upp så kanske man ska ha ungen i vagnen under just den korta perioden.

Spela roll om ungen får massa sår, man kan ju alltid skaffa en ny..

Ingen av mina tre söner har varken fått skvätt eller sår av att jag lagat mat. Vet inte hur ni lagar mat men jag friterar inte maten i olja och skvätter inte runt som en treåring.
Kanske därför det funkat för min del 😊
Citera
2024-07-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ingen av mina tre söner har varken fått skvätt eller sår av att jag lagat mat. Vet inte hur ni lagar mat men jag friterar inte maten i olja och skvätter inte runt som en treåring.
Det har inte mina ungar heller😉. Säg den förälder som inte lagat mat med barn i famnen eller hängandes i "kjolen"🤪
Citera
2024-07-03, 14:53
Medlem
Jag förstår inte varför pannan 3nvisas med vit text till ljusa bakgrunder.. Fan så svårt att läsa så jag blir irriterad..
Citera
2024-07-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag förstår inte varför pannan 3nvisas med vit text till ljusa bakgrunder.. Fan så svårt att läsa så jag blir irriterad..
Bara de med extra bra syn ska få ta del av hennes lögner.
Citera
2024-07-03, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen

Jag håller helt med, brukar tänka att det är nog inget viktigt ändå så.
Citera
2024-07-03, 21:09
Medlem
Citat:

Men en olycka händer ju superlätt! Så jävla korkat att ta den risken. Jag känner ingen som lagar mat med en bebis i famnen framför spisen.
Citera
2024-07-03, 21:14
Medlem
Citat:
Men en olycka händer ju superlätt! Så jävla korkat att ta den risken. Jag känner ingen som lagar mat med en bebis i famnen framför spisen.

Precis så som P gjorde (höll bebis på sidan osv) så är risken minimal. Såvida man inte lagar mat som en treåring som sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in