2024-07-28, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Det är alltså tredje tältresan på några få veckor de åker iväg på och mellanbarnen får inte följa med nu heller? Det måste kännas när mamma P och även ”pappa” J drar iväg med sin nya familj men dom får inte följa med. Fantastiskt föräldraskap, verkligen! Men de är ju som vilken vanlig barnfamilj som helst?! Så gör väl alla? Väljer ut sina favoriter som får åka med på semesterresa.

Jag tror de äldre barnen har det hundra gånger roligare på sin pappas semester av hans instagram att döma 😅 han har iaf RÅD att semestra och även ge de äldre barnen lite upplevelse.
Citera
2024-07-28, 13:48
Medlem
Vad trevligt att de åker landet runt på semester men de har inte råd att lägga bensinpengar på J’s förstfödde son 🥰🥰🥰🥰🥰 fantastiskt föräldraskap!
Citera
2024-07-28, 15:16
Hennes hårfäste börjar verkligen mitt på skallen syns väldigt tydligt på J’s story där de pussas
Citera
2024-07-28, 15:53
Medlem
Är totalt novis i detta med influenser., samarbeten osv.
Så jag undrar

Får P sina semestrar betalda av respektive Camping hon taggar?
Citera
2024-07-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Är totalt novis i detta med influenser., samarbeten osv.
Så jag undrar

Får P sina semestrar betalda av respektive Camping hon taggar?
Om det är ett betalt samarbete ska det stå i texten. Enbart en taggning räknas inte som markerat samarbete. När dom var på Böda första vändan så var det ett betalt samarbete. Men om jag minns rätt var det J som gjorde det samarbetet, kanske för att P är föräldraledig.
Citera
2024-07-28, 18:54
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jag tror de äldre barnen har det hundra gånger roligare på sin pappas semester av hans instagram att döma 😅 han har iaf RÅD att semestra och även ge de äldre barnen lite upplevelse.

Vad gör dom med pappan?
Citera
2024-07-28, 20:43
Medlem
Dom är verkligen ena riktiga rötägg.

Nu har dom varit till Knäbäckshusen. Det är en av Sveriges finaste stränder, men den är avstängd just nu pga att naturen behöver återhämta sig och det finns fallrisk av träd. Hon är korkad och skriver att det är för att man inte får bada. Är hon helt jävla blåst?!

Stranden är ju avstängd pga av stormen Babet 2023. Kan hon inte respektera att naturen behöver återhämta sig. Att man inte ska vistas där.

Nej hon beter sig som den korkade idiot hon är och är helt jävla arrogant.
Citera
2024-07-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Nu har dom varit till Knäbäckshusen. Det är en av Sveriges finaste stränder, men den är avstängd just nu pga att naturen behöver återhämta sig och det finns fallrisk av träd. Hon är korkad och skriver att det är för att man inte får bada. Är hon helt jävla blåst?!

Stranden är ju avstängd pga av stormen Babet 2023. Kan hon inte respektera att naturen behöver återhämta sig. Att man inte ska vistas där.

Jag skrev en kommentar att stranden är avstängd och jag var inte otrevlig på något sätt men då blockade hon mig helt! 😂 Människan kan ju inte vara frisk!
Citera
2024-07-28, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Hahaha familjen Fuskmås levererar igen på högsta nivå!
Funderade de aldrig på varför de var helt ensamma på stranden 😂😂😂😂
Citera
2024-07-28, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Jag skrev en kommentar att stranden är avstängd och jag var inte otrevlig på något sätt men då blockade hon mig helt! 😂 Människan kan ju inte vara frisk!

Flera som skriver till henne att stranden är avstängd
Citera
2024-07-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx

Om man gjort en kommentar och blir blockad, är då kommentaren kvar? Finns 2 kommentarer som upplyser om detta och det var för flera timmar sen. Sjukt att hon tar fram block knappen så fort någon upplyser bara. Som om det är kritik. Fast det ska P ha för att de inte vet bättre när de åker till en sådan strand.
Citera
2024-07-29, 00:06
Medlem
På riktigt, tveksamt om campingen vill dras med "riktigt korkade nästan Stockholmare" reklam när det första familjen Fuskmås besöker är ett avstängt naturreservat för att ta IG vänliga bilder.

Är dom så jäkla tröga att de inte förstod varför de hade stranden för dem själva?
Eller är båda dumskallarna såpass narcissistiska att de trodde landets finaste strand röjdes tomt bara för att dom skulle beträda marken??

Det naturliga urvalet skulle petat bort både Pannan och hennes avkommor för länge sen men detta är verkligen beviset på varför, jag LOVAR att Pannan skulle varit en av dom som filmade tsunamin 2004- glatt ståendes med sina telningar på stranden tills vågen kom. Jävla dumskallar!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in