2024-07-19, 21:27
Medlem
J har gjort säkert 3 inlägg om sonen sedan önskemålet från mamman

Önskemålet rörde bara p
Citera
2024-07-19, 21:37
Medlem
På vilken kan man se att de dricker alkohol på campingen?
Citera
2024-07-19, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
På vilken kan man se att de dricker alkohol på campingen?

I alla deras stories som de lagt upp under tiden de var där, och i deras sällskaps stories.
De brukade börja kröka runt 15-16 och sen ställde de väckarklockan på 9:30 för att kunna få plats på stranden ( härligt att ha ungar som sover såpass länge dagtid så de måste ställa klockan). Allt sagt i stories.
Citera
2024-07-19, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Tänk att P slutade amma för 2v sen o ändå lyckas fläska ut en tuttfilm!! Ska bli spännande o se hur många sånna bilder/filmer det kommer i fortsättningen med hänvisning till att hon saknar det sååååååå!!!

Hon bygger grunden till en OF..
Citera
2024-07-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
I alla deras stories som de lagt upp under tiden de var där, och i deras sällskaps stories.
De brukade börja kröka runt 15-16 och sen ställde de väckarklockan på 9:30 för att kunna få plats på stranden ( härligt att ha ungar som sover såpass länge dagtid så de måste ställa klockan). Allt sagt i stories.
Då går det väl inte att se längre?
Verkar vara lite kontrast mot fotona på Instagram där den enda flaskan är en ketchupflaska.
Citera
2024-07-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Då går det väl inte att se längre?
Verkar vara lite kontrast mot fotona på Instagram där den enda flaskan är en ketchupflaska.

Nej man får se dom under 24 timmar om man följer människorna (eller loggar in som anonym) på IG)

Sen att Paddan, precis som hon själv säger, har börjat städa sina sociala medier pga "allt hat" gör att inga spår ska finnas kvar.

Tycker själv att det är väldigt bra om familjen P och J fått en tankeställare om deras alkoholbruk och förstår att det faktiskt inte är normalt att kröka varje dag oavsett om de anser sig ha semester eller inte (de har ju alltid semester).
Citera
2024-07-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon bygger grunden till en OF..

Är vi säkra på att den inte redan är startad? 😂
Citera
2024-07-20, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Är vi säkra på att den inte redan är startad? 😂

Stor risk att det är så. Finns otroligt många tyska/japanska pervon som älskar amningsporr och Pannan är aldrig sist på bollen när det handlar om att dra in svarta pengar 😂
Citera
2024-07-20, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syltis87
Om jag inte minns fel skrev P en gång att T’s mamma önskat att han inte skulle synas på deras sociala medier då de är offentliga, fullt förståeligt att man vill skydda sitt barn från det och antagligen därför han inte syns längre.

Och sen undrar jag fortfarande vad det spelar ER för roll ifall de ses och ifall det isåfall inte syns på sociala medier?

Precis vad jag tänker. ALLT behöver ju inte synas för att händer!

Om inte annat skrev ju Patricia det under frågelådan
Citera
2024-07-20, 21:13
Medlem
Barnet ska inte synas på sociala medier nej, men J hade ju alla gånger lagt upp om han träffat T. Utan bild. Jag har skrivit om saker jag gjort med mina barn utan att för den delen lagt upp bilder på dom.
Citera
2024-07-20, 22:30
Medlem
Han träffar inte sin son.
Citera
2024-07-20, 23:30
Medlem
Undrar om någon verkligen kommer få hem den där LV väskan Paddan lottar ut.
Tragiskt att hon trillat ner till bluff och båg lotterier (gilla skitföretag X och tagga bla bla).
Tar hon varje "jobb" som erbjuds nu utan minsta tanke på sitt "varumärke"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in