2025-06-09, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vem säger att de försöker bli skuldfria?
Har snarare hört av Pannan att de har så mycket skulder och satsar på en skuldsanering de aldrig kommer att få.
Kan verkligen inte förstå hur man kan dra på sig så stora skulder trots en vettig inkomst.

Nej, det är sant, det kanske de inte försöker.... Men trodde att även om en person inte vill betala av, så om det gått till Kronofogden, att de isf tar en del av inkomsterna till avbetalning av gamla skulder?
Citera
2025-06-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Nej, det är sant, det kanske de inte försöker.... Men trodde att även om en person inte vill betala av, så om det gått till Kronofogden, att de isf tar en del av inkomsterna till avbetalning av gamla skulder?

Men för varje barn de skaffar så minskar möjligheten till löneutmätning. Vet inte heller hur det fungerar med faktureringsföretaget P använder för samarbeten, känns inte som om den är löneutmätt.
Citera
2025-06-09, 19:52
Medlem
Det verkar som att veckan på Böda självklart är sponsrat. Varför är jag inte ens förvånad?
Citera
2025-06-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Det verkar som att veckan på Böda självklart är sponsrat. Varför är jag inte ens förvånad?

Hur fan kan Böda sponsra något sådant.. helt jävla sjukt!!!
Citera
2025-06-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen

Det nämnde hon för länge sedan att de hade en vecka där som ett samarbete. Ingen som väcker någon avundsjuka hos mig. Tycker visserligen att det är mysigt att tälta men där är nog sista stället på jorden jag skulle slå upp mitt tält.
Citera
2025-06-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Det nämnde hon för länge sedan att de hade en vecka där som ett samarbete. Ingen som väcker någon avundsjuka hos mig. Tycker visserligen att det är mysigt att tälta men där är nog sista stället på jorden jag skulle slå upp mitt tält.

De var ju där förra året med den "dödssjuka Ebba". Promillehalten var enorm från morgon till kväll och de större barnen visade tydligt sitt missnöje med att dras runt som obetalda barnvakter till sina yngre syskon då både mamma och "styvfar" ragglade runt och bara gjorde bort sig. Får se om TW från Örebro är med denna gång också eller om hon minns förra semestern allt för väl 😂😂
Citera
2025-06-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Har campat på böda 3 ggr totalt. Första gången som barn men de två sista med mina barn. Vet faktiskt inte varför vi ens åkte tillbaka sista gången😂. Självklart hade mina ungar det super roligt (det finns verkligen massor att göra för barnen bara man har med den SUPER STORA börsen) men som vuxen nja inte min grej iaf
Citera
2025-06-11, 23:56
Medlem
Gömda kvinnor har igen lagt ut om "influensern" som konstant filmar andras ungar och lägger ut.
Förra gången så verkade det handla om satfläsket Patricia och det verkar inte bättre denna gång heller.
Citera
2025-06-12, 02:25
Medlem
Citat:
Gömda kvinnor har igen lagt ut om "influensern" som konstant filmar andras ungar och lägger ut.
Förra gången så verkade det handla om satfläsket Patricia och det verkar inte bättre denna gång heller.
Såg ett inlägg om att någon influencer lagt ut bild från en skolavslutning där ett barn med skyddad identitet visats. P:s barn har väl inte haft skolavslutning ännu? Eller såg du något annat inlägg?
Citera
2025-06-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Såg ett inlägg om att någon influencer lagt ut bild från en skolavslutning där ett barn med skyddad identitet visats. P:s barn har väl inte haft skolavslutning ännu? Eller såg du något annat inlägg?

De allra flesta barn har haft skolavslutning redan. Inlägget jag menade var typ samma som lades ut för några månader sen men fortfarande aktuellt enligt GK.
De ville även att folk skulle tagga alla influensers som kan tänkas hålla på så här eller hjälpa till att sprida ordet.
Citera
2025-06-12, 21:19
Medlem
Citat:
De allra flesta barn har haft skolavslutning redan. Inlägget jag menade var typ samma som lades ut för några månader sen men fortfarande aktuellt enligt GK.
De ville även att folk skulle tagga alla influensers som kan tänkas hålla på så här eller hjälpa till att sprida ordet.
Nopp många kommuner har haft skolavslutning även idag faktiskt!

Jag tolkade det du skrev som att det var nu, denna avslutning, som influencern menade att P skulle lagt ut bilderna. Jag fattar nu vad du menar👍
Citera
Igår, 14:47
Medlem
Sjukt hur det här landet är uppbyggt. Att vissa ska kunna glassa runt på spa, bo i dyra bostäder och få allt bekostat samtidigt som man skiter i att betala räkningar & har skulder hos kronofogden. Inte skäms man att visa upp det heller.

Nu är det långt ifrån alla som utnyttjar systemet. Men ändå provocerade att se
Senast redigerad av Patchoulioud Igår kl. 14:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in