2024-11-04, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja nu när räntorna går ner så tar bostadsmarknaden fart igen så frågan är hur kontraktet ser ut, om det är på ett år i taget eller om hon blivit lovad 4år.

Ja det där vet ju bara hon men då alla andra som hyrt från samma förening (eller ska hyra) har ett par månader i taget (finns längre bak i tråden länkar) så förutsätter jag att Pannan har samma kontrakt.

Nu verkar hon inte främmande för att flytta sin rotlösa flock men det blir ju inte mindre ångestladdat ju fler barn hon har.
Citera
2024-11-04, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Haha det var då jag blev blockad, det enda jag hade skrivit var att man inte fick beträda stranden! 😅😂 Sen gick jag in här och skrev om hur hon blockade mig för det. Då började hon skriva hotfulla meddelanden till mig! Hade aldrig skrivit något dåligt om henne här även om jag hade en del tankar om henne. Mitt enda inlägg här var typ till försvar för henne och mig blockade hon! 😂😂😂 Efter det blev det mer intressant att hänga här och verkligen ta del av vad andra tycker och de har övertygat mig! 😅

Vad skrev hon för hotfullt?
Citera
2024-11-04, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har bara följt Pannan sen Ilse då jag bidrog till hennes insamling gällande gravsten etc (vilket jag djupt ångrar idag då jag vet hur hon blåste folk och vägrade redovisa).

Men kan inte ni som följt henne längre berätta hur det var förut, innan hon började flytta runt som en rotlös sommarfågel och stenhårt satte sig i skiten med miljonskulder (tillsammans med Joakim).

Har hon alltid varit en charlatan eller är det bara senaste åren?

Hon hade en vilka ihop med L tror han bor kvar i den jättefin var det

Nät hon träffade j började hon flytta runt de provade bo i olika städer osv
Citera
2024-11-04, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja nu när räntorna går ner så tar bostadsmarknaden fart igen så frågan är hur kontraktet ser ut, om det är på ett år i taget eller om hon blivit lovad 4år.
Hon kanske får nån specialare med tanke på att hon lånat ut sina bilder och förbättrat standarden.
Citera
2024-11-04, 11:00
Medlem
Men gud sluta fokusera på någon som denna tråd inte handlar om! Istället kan du svara på vad du tycker om:
1. Visa upp ett avlidet spädbarn och göra content av det.
2. Skaffa fler barn fast man har skulder som man inte har råd att betala och dessutom redan har ett barn som man påstår sig inte ha råd eller tid att ta hand om.
3. Aktivt välja att sätta sina bonusbarn framför sitt eget barn genom att flytta iväg för att det ska funka bra för bonusbarnen. Till nackdel för sitt eget barn.
Citera
2024-11-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Haha det var då jag blev blockad, det enda jag hade skrivit var att man inte fick beträda stranden! 😅😂 Sen gick jag in här och skrev om hur hon blockade mig för det. Då började hon skriva hotfulla meddelanden till mig! Hade aldrig skrivit något dåligt om henne här även om jag hade en del tankar om henne. Mitt enda inlägg här var typ till försvar för henne och mig blockade hon! 😂😂😂 Efter det blev det mer intressant att hänga här och verkligen ta del av vad andra tycker och de har övertygat mig! 😅

Printa meddelandet där hon hotade dig och lägg ut här!
Citera
2024-11-04, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har bara följt Pannan sen Ilse då jag bidrog till hennes insamling gällande gravsten etc (vilket jag djupt ångrar idag då jag vet hur hon blåste folk och vägrade redovisa).

Men kan inte ni som följt henne längre berätta hur det var förut, innan hon började flytta runt som en rotlös sommarfågel och stenhårt satte sig i skiten med miljonskulder (tillsammans med Joakim).

Har hon alltid varit en charlatan eller är det bara senaste åren?

Jag har följt henne länge, förutom en period då jag valde att avfölja. Det var när Ilse dog, jag klarade inte av att det helt plötsligt dök upp bilder på ett dött barn då jag själv var gravid och tog väldigt illa vid mig av dessa bilder.

Men jag minns tiden med L. Hon byggde ju egen salong på tomten, hon köpte ofta dyra kläder till barnen, massor av julklappar och presenter. Dyra solsemestrar osv, så hon har nog alltid velat slänga pengar runt omkring sig.

Och nä hon var inte så trevlig. Skulle köpa en grej av henne som hon sålde på Instagram, betalade, men hon skickade aldrig varan trots att jag sa ifrån flera gånger. Hon var undanglidande och sen skyllde hon på att hon hade det jobbigt, men att se till så att hon kunde ta emot pengarna var inga problem tydligen. Till slut blev hon sur och otrevlig.

Har inget till överst för henne, hon verkar vara en komplett idiot (då uttrycker jag mig snällt).
Citera
2024-11-04, 12:33
Medlem
Har inte heller nån bra bild av P gällande kontakten med henne. Har gett henne flera bra tips på saker. Även delat med mig av mina upplevelser om sjukvården på neo. Känsliga saker.
Inte ett enda ord tillbaka. Förrän jag ifrågasatte hur hon kan krama en snorig L på parkeringen utanför sjukhuset, för sjuk för att vara välkommen in på avdelningen där E låg och kämpade för livet. Då tog det minsann fart med långa mindre trevliga svar i DM.

Självklart frivilligt att svara på DM, men just vad man väljer att svara på och inte, och hur man svarar.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-11-04 kl. 12:44.
Citera
2024-11-04, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag har följt henne länge, förutom en period då jag valde att avfölja. Det var när Ilse dog, jag klarade inte av att det helt plötsligt dök upp bilder på ett dött barn då jag själv var gravid och tog väldigt illa vid mig av dessa bilder.

Men jag minns tiden med L. Hon byggde ju egen salong på tomten, hon köpte ofta dyra kläder till barnen, massor av julklappar och presenter. Dyra solsemestrar osv, så hon har nog alltid velat slänga pengar runt omkring sig.

Och nä hon var inte så trevlig. Skulle köpa en grej av henne som hon sålde på Instagram, betalade, men hon skickade aldrig varan trots att jag sa ifrån flera gånger. Hon var undanglidande och sen skyllde hon på att hon hade det jobbigt, men att se till så att hon kunde ta emot pengarna var inga problem tydligen. Till slut blev hon sur och otrevlig.

Har inget till överst för henne, hon verkar vara en komplett idiot (då uttrycker jag mig snällt).

Du är inte den förste som blivit blåst av henne på saker hon säljer och sen blivit idiotförklarad.
Hon har ju en tendens att starta upp säljkonton och när det blir för många negativa blåsta kunder så byter hon bara konto.

Jag fattar mig inte på sånt där småbedrägeri, totalt solka ner sitt rykte för ett par hundringar. Särskilt inte då man är en sk influenser. Men pengarna ska in och hon skiter fullkomligt i andra människor förutom dom hon får nån typ av vinning utav.
Citera
2024-11-04, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Har inte heller nån bra bild av P gällande kontakten med henne. Har gett henne flera bra tips på saker. Även delat med mig av mina upplevelser om sjukvården på neo. Känsliga saker.
Inte ett enda ord tillbaka. Förrän jag ifrågasatte hur hon kan krama en snorig L på parkeringen utanför sjukhuset, för sjuk för att vara välkommen in på avdelningen där E låg och kämpade för livet. Då tog det minsann fart med långa mindre trevliga svar i DM.

Självklart frivilligt att svara på DM, men just vad man väljer att svara på och inte, och hur man svarar.

Samma här! Har också skrivit snälla välmenande saker som hon helt ignorerat, men så fort man ställt en motfråga eller vänligt ifrågasatt så kom en lång harang, upplevde hennes både paranoid och otrevlig. Stackarn, kan inte vara lätt att hålla skenet uppe när så många har genomskådat fasaden. Förstår att hon är sjukt paranoid, det hade jag också varit 😮‍💨
Citera
2024-11-04, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis

Det är ju under all kritik, hon ställer ju ofta frågor men vill bara ha "rätt svar och styrkekramar". Alltid så jäkla synd om just henne och hon har alltid rätt och alla som har en annan åsikt ska minsann få höra det.

Var glad att du inte blev uthängd 😅
Citera
2024-11-04, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vad skrev hon för hotfullt?

Nu svarar jag åt Cxx. Pannan blev så otroligt stolt över sig själv att hon trodde sig lyckats hitta en användare så hon lade ut på stories namnet på IG användaren (som enligt Pannan bara var avundsjuk) och sen massa lösryckta citat från denna tråd.
Detta var länge sen och jag är inte ens säker på att hon hade rätt, för Pannan är inte speciellt slug när det kommer till detektivarbete.

Pannan (garanterat på fyllan) hängde ut nån annan stackare (också på stories) som hon skrev "nån som blev arg för att jag inte svarade på pm".

Tror Pannan förlorade en hel del följare efter dessa tilltag för hennes följare vill inte följa elaka hatiska Pannan utan den med gloria som sitter och virkar.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-11-04 kl. 16:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in