Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Jag har bara följt Pannan sen Ilse då jag bidrog till hennes insamling gällande gravsten etc (vilket jag djupt ångrar idag då jag vet hur hon blåste folk och vägrade redovisa).
Men kan inte ni som följt henne längre berätta hur det var förut, innan hon började flytta runt som en rotlös sommarfågel och stenhårt satte sig i skiten med miljonskulder (tillsammans med Joakim).
Har hon alltid varit en charlatan eller är det bara senaste åren?
Jag har följt henne länge, förutom en period då jag valde att avfölja. Det var när Ilse dog, jag klarade inte av att det helt plötsligt dök upp bilder på ett dött barn då jag själv var gravid och tog väldigt illa vid mig av dessa bilder.
Men jag minns tiden med L. Hon byggde ju egen salong på tomten, hon köpte ofta dyra kläder till barnen, massor av julklappar och presenter. Dyra solsemestrar osv, så hon har nog alltid velat slänga pengar runt omkring sig.
Och nä hon var inte så trevlig. Skulle köpa en grej av henne som hon sålde på Instagram, betalade, men hon skickade aldrig varan trots att jag sa ifrån flera gånger. Hon var undanglidande och sen skyllde hon på att hon hade det jobbigt, men att se till så att hon kunde ta emot pengarna var inga problem tydligen. Till slut blev hon sur och otrevlig.
Har inget till överst för henne, hon verkar vara en komplett idiot (då uttrycker jag mig snällt).