2024-05-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Haha ja just det ja. Very busy att skriva om sig själv.
Men är inte en sådan bok lite roligare hur man var som barn osv än att veta om sin mamma?
Visst, hade varit kul och veta min mammas tankar kring allt när man var en plutt men då vill man ju också även ha pappas perspektiv om det finns med i rollen vilket det gör i P fall.

Tyckte också det var anmärkningsvärt faktiskt🤣 ska man skriva om sig själv till varje barn el😅
Citera
2024-05-22, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Har inte sagt att babyn blir påverkad av alkoholen. Jag svarade på ett inlägg där det stod att alkoholen inte går ut i mjölken.

Hur som helst så dricker hon oftare nu än förr och dessutom med ett barn som hon kanske behöver köra in till sjukhuset med
Citera
2024-05-22, 17:20
Medlem
Jag har absolut inte problem med mammor som ammar offentligt, men måste hon visa brösten HELA tiden?! Måste ha enormt bekräftelsebehov.
Citera
2024-05-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Jag har absolut inte problem med mammor som ammar offentligt, men måste hon visa brösten HELA tiden?! Måste ha enormt bekräftelsebehov.
Känns som att P passar på att visa upp sig, för det är ju så fiint med amning. Ammade själv länge, överallt. Men det var barnets matstund, inte för allmän beskådan. Därav en liten filt över.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-05-22 kl. 18:10.
Citera
2024-05-22, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Känns som att P passar på att visa upp sig, för det är ju så fiint med amning. Ammade själv länge, överallt. Men det var barnets matstund, inte för allmän beskådan. Därav en liten filt över.

Jag är precis likadan. Ammat alla mina barn men aldrig haft något behov av att visa upp mig eller fota för allmänheten.
Det skulle känts perverst på något sätt🤮
Citera
2024-05-22, 18:36
Medlem
acebaces avatar
Min reaktion också, vareviga bild, vareviga story - bara inzoomade enorma bröst som är i fokus i bild?! Snälla vi har sett dom så många gånger nu.
Citera
2024-05-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Min reaktion också, vareviga bild, vareviga story - bara inzoomade enorma bröst som är i fokus i bild?! Snälla vi har sett dom så många gånger nu.

Det känns som att onlyfans är nästa grej.
Citera
2024-05-22, 20:10
Medlem
Slår Pannan sina barn eller vad är det hon skriver nu i senaste frågelådan?
Om någon anmält henne för det så lär de väl inte bara tagit det ur luften och hittat på?

Nu är jag kanske märklig men jag hade faktiskt aldrig delat mina socanmälningar för 70 000 människor, särskilt då jag har äldre barn som läser vad man skriver.
Citera
2024-05-22, 20:48
Medlem
Ebba blkr min sista bebis svarar hon….
Citera
2024-05-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ebba blkr min sista bebis svarar hon….

Haha sa hon inte så om L också? Och M?
Citera
2024-05-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acebace

När hon ammade Matilde var det ju några äckelpäckelgibbar som skrev massa till henne i dm och hon outade dem minns jag
Citera
2024-05-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Haha sa hon inte så om L också? Och M?

Av någon anledning tror jag henne denna gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto