2024-06-27, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visselpipansresa01
Vad har du för underlag på att de inte skulle skatta på sin inkomst? Väldigt allvarlig anklagelse som det mig veterligen inte finns varken tecken eller bevisning på. Eller är detta ytterligare ett hittepå ifrån din sida?

Det är ju skattemyndigheten/kronofogden som är källan men anser du dom som oseriösa så har de telefontid även under sommaren.
Citera
2024-06-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är ju skattemyndigheten/kronofogden som är källan men anser du dom som oseriösa så har de telefontid även under sommaren.
Absolut att det kanske är så att de har skulder osv (har inte och kommer inte själv lägga energi på att ta reda på om det stämmer genom att lägga min tid på att sitta i kö till KF för jag bryr mig helt ärligt inte ett skit) men däremot så fanns där mig veterligen ingen information om huruvida de betalar skatt på sin inkomst eller inte, det är ju två helt separata saker och går inte se hos kronofogden direkt? 🥲 Aldrig heller sett någon annan skriva något om att de inte betalar skatt förutom du, så den enda jag anser vara en oseriös källa är du 😊 speciellt eftersom du fortsatt inte gav något underlag på det du anklagar dem för.
Citera
2024-06-28, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu falnar Pannans följare än mer, imorse var det 70,2 som följde spektaklet men nu är det plötsligt 70,1.

Kan det ha varit de köpta följarna som nu har spelat ut sin roll eller är det helt enkelt så att folk ruttnat på att följa familjen Karlsson?

Hur blir det då med alla samarbeten som både pannan och J eftersträvar så hårt, samarbeten som de skiter i att skatta och vars inkomst de sen kan käka 200 grillspett/sex liter vin för?

Du har verkligen inget annat för dig än att spana på denna influenser hela dagarna va? Som en gammal kärring som står bakom gardinen och har stenkoll på varenda kotte som går bredvid 😂 Tragikomik.
Citera
2024-06-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretagrisfantast
Du har verkligen inget annat för dig än att spana på denna influenser hela dagarna va? Som en gammal kärring som står bakom gardinen och har stenkoll på varenda kotte som går bredvid 😂 Tragikomik.
Än mindre förstår man att hon har tid att vara besatt av flertal kvinnliga influensers 🥹 Verkligen tragiskt.

Tillägg: Någon mer hon först fjäskat för i dm efter att man kommenterat och ifrågasatt hennes beteende här för att sen börja trakassera med flertal meddelanden? 😂
Senast redigerad av Visselpipansresa01 2024-06-28 kl. 09:05.
Citera
2024-06-28, 10:54
Medlem
Citat:
Än mindre förstår man att hon har tid att vara besatt av flertal kvinnliga influensers 🥹 Verkligen tragiskt.

Tillägg: Någon mer hon först fjäskat för i dm efter att man kommenterat och ifrågasatt hennes beteende här för att sen börja trakassera med flertal meddelanden? 😂

Hennes standard svar när någon ifrågasätter hennes inlägg är att denna tråd inte handlar om henne. Jag har ifrågasatt många av hennes inlägg och det är inte populärt🤣. Men ännu inte fått några meddelande iaf😄. Fast när man ifrågasätter så är man med automatik vän med P enligt ett flertal i denna tråd🤔.
Citera
2024-06-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Hennes standard svar när någon ifrågasätter hennes inlägg är att denna tråd inte handlar om henne. Jag har ifrågasatt många av hennes inlägg och det är inte populärt🤣. Men ännu inte fått några meddelande iaf😄. Fast när man ifrågasätter så är man med automatik vän med P enligt ett flertal i denna tråd🤔.

Jag personligen tycker krokodilens inlägg är skitroliga. Vi är nog en modernare typ av fönstergluttare bakom gardinen helt klart. Vilket det funnits i alla tider. Tycker inte det är jättespeciellt.

Det är såna som krokodilen som gör att flashback faktiskt är roligt att läsa. Vissa läser böcker av alla dess slag och tycker det är kul medans flashback för många är en rolig bibel. Jag undrar vad gör ni här i en skvallertråd om ni tycker det är så jäkla farligt att faktiskt skvallra?
Citera
2024-06-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Jag personligen tycker krokodilens inlägg är skitroliga. Vi är nog en modernare typ av fönstergluttare bakom gardinen helt klart. Vilket det funnits i alla tider. Tycker inte det är jättespeciellt.

Det är såna som krokodilen som gör att flashback faktiskt är roligt att läsa. Vissa läser böcker av alla dess slag och tycker det är kul medans flashback för många är en rolig bibel. Jag undrar vad gör ni här i en skvallertråd om ni tycker det är så jäkla farligt att faktiskt skvallra?
Detta är ju 100% Krokodilens andra konto 😂👏🏼
Citera
2024-06-28, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt

Är inte skvallret utan hur inläggen formuleras. Om du tycker att det är skitroligt när en vuxen människa påpekar hur ett litet barn ser ut eller hittar på saker så får det stå för dig.
Citera
2024-06-28, 15:20
Medlem
Citat:
Detta är ju 100% Krokodilens andra konto 😂👏🏼
Säkert🤣
Citera
2024-06-28, 16:36
Medlem
Nu dags och göra sig fin och sätta i löshår… med vilka pengar då undrar man…
Citera
2024-06-28, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nu dags och göra sig fin och sätta i löshår… med vilka pengar då undrar man…
Var väl ett samarbete med salongen
Citera
2024-06-28, 17:57
Medlem
Hollywoodfruns avatar
Såg ut som att J försökte ta på Pannans dotter på ett olämpligt sätt i första sångvideon ifrån bilresan. Övertänkande hoppas jag, men det kändes obekvämt när han tar sin hand där och ungen viftar bort den...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in