Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-26, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Så är det säkert! Men konstigt isf att de fick behålla vaggsängen. Inget hon kan ha lika länge som en vanlig spjälsäng🤔. Så om några månader så står det en ny stokkesäng där igen😉

Jag har ingen aning, har själv aldrig haft med KF att göra då jag betalar mina skulder. Utgår däremot att den info andra medlemmar fått när de ringt KF är den rätta då det är publika uppgifter in i minsta detalj.
Citera
2024-05-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Har du varit inne hos P och J för att notera att spjälsängen i sovrummet inte är kvar?
Vaggan har dom ju haft hela tiden.. dumt med spekulationer tagna ur tomma intet!

Nu var det ju inte ur tomma intet utan från fogdens egna mun. Förutsätter att de inte ljuger.

Vem vet hur många barnsängar de har i sitt hus/förråd. Inte du, inte jag. Men KF och Pannan.
Citera
2024-05-26, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Har du varit inne hos P och J för att notera att spjälsängen i sovrummet inte är kvar?
Vaggan har dom ju haft hela tiden.. dumt med spekulationer tagna ur tomma intet!
Nä, men jag har pratat med KF som berättade att de gjorde hembesök i torsdags och då utmätte en ”exklusiv barnvagga” (handläggarens egna ord) för 10 000 kr. Jag vet (efter att ha sett på instagram) att de har en stokkesäng och en vagga i vardagsrummet. När Joakim la ut en video på ungen i vaggan i vardagsrummet antog jag att det var stokkesängen de tagit, eftersom vi fick se vardagsrumsvaggan och vi inte har kännedom om någon annan. Men efter att Pannan la ut en video för nån timme sedan där man ser stokkesängen måste det vara en tredje exklusiv barnvagga som blivit utmätt.

Imgenting jag skrivit i denna tråd har jag hittat på. Jag hoppas att de som läser tråden har sån tillit till mig att de tror på det jag skriver (vilket jag verkligen tror!!). Det mesta, bortsett från när jag la ut om att Pannan gjorde abort pga könet (fick reda på det via en kompis som var med i en grupp för änglamammor), har jag fått reda på och delat med mig av utifrån den offentlighetsprincip som råder i Sverige.
Citera
2024-05-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Nä, men jag har pratat med KF som berättade att de gjorde hembesök i torsdags och då utmätte en ”exklusiv barnvagga” (handläggarens egna ord) för 10 000 kr. Jag vet (efter att ha sett på instagram) att de har en stokkesäng och en vagga i vardagsrummet. När Joakim la ut en video på ungen i vaggan i vardagsrummet antog jag att det var stokkesängen de tagit, eftersom vi fick se vardagsrumsvaggan och vi inte har kännedom om någon annan. Men efter att Pannan la ut en video för nån timme sedan där man ser stokkesängen måste det vara en tredje exklusiv barnvagga som blivit utmätt.

Imgenting jag skrivit i denna tråd har jag hittat på. Jag hoppas att de som läser tråden har sån tillit till mig att de tror på det jag skriver (vilket jag verkligen tror!!). Det mesta, bortsett från när jag la ut om att Pannan gjorde abort pga könet (fick reda på det via en kompis som var med i en grupp för änglamammor), har jag fått reda på och delat med mig av utifrån den offentlighetsprincip som råder i Sverige.

Misstror dig inte alls!! Jag undrar vad KF tog, pannan har ju dessutom två barnvagnar som båda är sponsrade och som inte beskattats för ett värde över 40 till 50k förutom alla andra produkter för tiotusentals kronor som skickas hem. Kanske ett samtal till Skatteverket nästa?? För sånt ska ju flunsorna betala skatt för..
Citera
2024-05-26, 20:34
Medlem
Citat:

Jag håller din rygg 😍
Citera
2024-05-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Misstror dig inte alls!! Jag undrar vad KF tog, pannan har ju dessutom två barnvagnar som båda är sponsrade och som inte beskattats för ett värde över 40 till 50k förutom alla andra produkter för tiotusentals kronor som skickas hem. Kanske ett samtal till Skatteverket nästa?? För sånt ska ju flunsorna betala skatt för..

Åh Skatteverket avskyr alla som försöker smita från sånt. Men varför skulle Pannan betala skatt när hon inte måste.
Citera
2024-05-26, 21:03
Medlem
Citat:

Misstror inte dig det minsta. Tycker att du haft några av de mest faktaspäckade inläggen här i tråden.
Citera
2024-05-26, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Misstror inte dig det minsta. Tycker att du haft några av de mest faktaspäckade inläggen här i tråden.
Håller helt med dig
Citera
2024-05-27, 13:46
Medlem
va har kf varit hos dem??
Citera
2024-05-27, 14:00
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
va har kf varit hos dem??
Snälla läs tråden, bespara oss andra att berätta när allt står skrivet i tråden… Eller tryck på mitt namn och läs vad jag skrev i fredags.
Citera
2024-05-27, 14:16
Medlem
Oj bättre att ha 2 barn o ha råd med de än pluppa ut barn varje år
Citera
2024-05-27, 18:57
Medlem
Märker att Pannan är extra osäker på sig själv just nu då 9/10 bilder är på hennes bröst eller i bikini.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in