Citat:
Ursprungligen postat av
Thelongarmofhonor
Har du varit inne hos P och J för att notera att spjälsängen i sovrummet inte är kvar?
Vaggan har dom ju haft hela tiden.. dumt med spekulationer tagna ur tomma intet!
Nä, men jag har pratat med KF som berättade att de gjorde hembesök i torsdags och då utmätte en ”exklusiv barnvagga” (handläggarens egna ord) för 10 000 kr. Jag vet (efter att ha sett på instagram) att de har en stokkesäng och en vagga i vardagsrummet. När Joakim la ut en video på ungen i vaggan i vardagsrummet antog jag att det var stokkesängen de tagit, eftersom vi fick se vardagsrumsvaggan och vi inte har kännedom om någon annan. Men efter att Pannan la ut en video för nån timme sedan där man ser stokkesängen måste det vara en tredje exklusiv barnvagga som blivit utmätt.
Imgenting jag skrivit i denna tråd har jag hittat på. Jag hoppas att de som läser tråden har sån tillit till mig att de tror på det jag skriver (vilket jag verkligen tror!!). Det mesta, bortsett från när jag la ut om att Pannan gjorde abort pga könet (fick reda på det via en kompis som var med i en grupp för änglamammor), har jag fått reda på och delat med mig av utifrån den offentlighetsprincip som råder i Sverige.