2024-07-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Har de haft besök av fogden under dagarna kanske? Hon har känts lite ”lade back” och mycket visdomsord om att leva i nuet och inte ta saker för allvarligt 😂 Ja leva i nuet är väl det ända hon gör, tänker inte en cm längre än näsan räcker.

Tror hon har varit härinne och skrivit och därav känt hon vill vara lade back
Citera
2024-07-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Har de haft besök av fogden under dagarna kanske? Hon har känts lite ”lade back” och mycket visdomsord om att leva i nuet och inte ta saker för allvarligt 😂 Ja leva i nuet är väl det ända hon gör, tänker inte en cm längre än näsan räcker.

Kan vara så att fogden väntade när de väl kom hem från sin semester.
Joakim betalar ju fortfarande inte sitt underhåll och Pannan betalar inte sin barnomsorg.

Man får hoppas att LV väskorna ryker direkt så lite av skulderna betalas av dom själva och inte enbart av oss skattebetalare.
Citera
2024-07-21, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Eller så har de fått sig en tankeställare om att lägga ut sånt på sociala medier

Ja, jag tror inte nån av halv/hel alkisarna funnit Jesus utan snarare så väljer de att inte visa upp sitt missbruk offentligt.

Och det är bra, för ett sånt leverne de lever ska inte influera någon.
Citera
2024-07-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tror hon har varit härinne och skrivit och därav känt hon vill vara lade back

Pannan har direktaviseringar från denna tråd, och ger sig på enskilda användare för att de ska sluta skriva om henne. Både med hat, fejkade konton och hot. Just därför jag för alltid kommer hålla liv i denna tråd, för sånt beteende ska aldrig löna sig.
Citera
2024-07-22, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Pannan har direktaviseringar från denna tråd, och ger sig på enskilda användare för att de ska sluta skriva om henne. Både med hat, fejkade konton och hot. Just därför jag för alltid kommer hålla liv i denna tråd, för sånt beteende ska aldrig löna sig.

Nej det är inte bara hon som ger sig på enskilda användare här i tråden. Du förstår verkligen inte att det är fler än P och J som inte tycker att alla dina inlägg är okej. Om du bara kunde hålla dig till sanningen och formulera om dig så hade du inte fått hälften av det du kallar hat emot dig. Hoten mot enskilda användare har jag missat.
Citera
2024-07-22, 12:33
Medlem
Nu är hon igång och rensar igen. Kör vändor till återvinningen. Hur kan man ha så mycket grejer med alla skulder de har? Jag fattar verkligen inte!
Citera
2024-07-22, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Nu är hon igång och rensar igen. Kör vändor till återvinningen. Hur kan man ha så mycket grejer med alla skulder de har? Jag fattar verkligen inte!

Eh va? Tyckte du att det va mycket grejer på bilden hon lagt ut? 😂
Citera
2024-07-22, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota

Kommer nog upp en del till salu. Pengar måste in nu efter Öland resan haha
Citera
2024-07-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Eh va? Tyckte du att det va mycket grejer på bilden hon lagt ut? 😂

Om du läser någon bild innan så ser du att hon skriver det själv! 🤣
Citera
2024-07-22, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Det är väldigt många i denna tråd som tycker precis tvärtemot dig. Det är många som tycker synd om dig också, du verkar inte må bra alls.
Det är uppenbart att du för flera konton här inne, ditt medhåll är många gånger från några av dina andra konton.
Jag hoppas att du får stödinsatser i ditt liv, det behövs.

Kan bara hålla med! Denna person måste ha grava problem med sig själv.
Citera
2024-07-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Kommer nog upp en del till salu. Pengar måste in nu efter Öland resan haha

Tror Paddan kanske inte längre kan sälja sina prylar då hon fått mycket kritik pga sin nonchalans och oförmåga att faktiskt skicka iväg prylarna när hon fått pengar för sakerna.

Eller så har folk fått trasiga skitsaker eller kläder som stinker. Hennes betyg på olika köp och sälj sidor är ganska usla.
Citera
2024-07-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tror Paddan kanske inte längre kan sälja sina prylar då hon fått mycket kritik pga sin nonchalans och oförmåga att faktiskt skicka iväg prylarna när hon fått pengar för sakerna.

Eller så har folk fått trasiga skitsaker eller kläder som stinker. Hennes betyg på olika köp och sälj sidor är ganska usla.

De kommer nog. Pengar behöver dom ju
Märks att de är tillbaka hemma, i verkligheten där alla problem finns kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in