2024-04-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Ovanligt tyst hos både P & J idag 😂

Tänkte EXAKT samma sak men du hann före mig och skriva 😍

De kanske har bråkat så mycket om lilla T så ingen av dom har orken för att lägga ut något klämkäckt just idag. Eller så är de bakis som vanligt och överraskades på sängen av typ alla fodringsägare som vill ha betalt för typ underhåll eller dagisavgifter 😂
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-04-28 kl. 23:25.
Citera
2024-04-29, 12:57
Medlem
Dom ligger inlagda med den lilla pga apne. Och dom har hittat något på hjärtat
Citera
2024-04-29, 13:47
Medlem
Synd om den lilla, men smällar man får ta när man väljer att skaffa barn efter barn trots att man uppenbarligen inte har en kropp som är gjord för att bära barn.
Citera
2024-04-29, 14:04
Medlem
Usch får så ont i magen, stackars lilla tjej! Hoppas hon blir bra. Ibland är livet orättvist ❤️
Citera
2024-04-29, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Synd om den lilla, men smällar man får ta när man väljer att skaffa barn efter barn trots att man uppenbarligen inte har en kropp som är gjord för att bära barn.

…och att dom kanske borde tagit det lilla lugna när de väl fick komma hem.
Citera
2024-04-29, 15:05
Medlem
Nu mår Pannan bra igen, massor av uppmärksamhet och inom VÅRDEN.
Det sk hjärtfelet är duktus som kanske inte stängt sig helt vilket är fullt normalt för alla för tidigt födda.

Allt ska vara så himla dramatiskt för henne jämnt 🤮
Citera
2024-04-29, 15:06
Medlem
Åh, tycker så synd om lilltjejen. Såg att P svarat i en kommentar att läkarna missat ett ductus. Ductus är en förbindelse mellan aorta och lungpulsådern som finns hos alla foster under en graviditet eftersom barnet ej använder lungorna under graviditeten. Sedan, efter födseln, ska ductus slutas av sig själv. Så jag funderar på om det är det P menar, att ductus inte slutit sig normalt hos barnet? Läste lite på 1177 och såg att detta är vanligt hos för tidigt födda barn.

Hoppas oavsett att det är enkelt att åtgärda och att lillan snart mår bättre!
Citera
2024-04-29, 15:10
Medlem
Och varför i hela friden tycker pappa J att det är perfekt läge att dra fram kameran och filma ambulans och helikopter?

Då kan han inte vart speciellt orolig för dottern sin. Konstiga människor!
Citera
2024-04-29, 15:20
Medlem
Och där kom erkännandet ”snodde texten av Patricia då jag inte orkar skriva själv” 😂😂😂😂
Citera
2024-04-29, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu mår Pannan bra igen, massor av uppmärksamhet och inom VÅRDEN.
Det sk hjärtfelet är duktus som kanske inte stängt sig helt vilket är fullt normalt för alla för tidigt födda.

Allt ska vara så himla dramatiskt för henne jämnt 🤮

Håller med, det är helt normalt men klart hon ska skylla på vården när hon kan.
Citera
2024-04-29, 15:56
Medlem
Människan tar alltså fram telefonen och filmar helikopter? Haha asså jag tappar ord...
Citera
2024-04-29, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Människan tar alltså fram telefonen och filmar helikopter? Haha asså jag tappar ord...

Jag skrev det ett par inlägg över ditt, är precis lika förundrad över dessa människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in