Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Hon är också sorglig. Aldrig haft ett riktigt jobb. Mannen hennes är väl närmare 60 år gammal dessutom? Nä usch.

Men hon har förutsättningarna att göra stora seriösa samarbeten men så väljer hon Temu? Man bara hallååå. Antingen betalar de jävligr bra el har hon väldigt dåligt omdöme

I j:s fall tror jag inte han kan välja så mycket utan tar vad han får
Citera
2024-05-04, 23:05
Medlem
Förresten har inte j typ 5 syskon och en mamma? Är det Ingen av dessa som hälsat på än? Har bara sett p:s mamma hittills varken hans familj el hennes syskon verkar ha träffat iselin
Citera
2024-05-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Förresten har inte j typ 5 syskon och en mamma? Är det Ingen av dessa som hälsat på än? Har bara sett p:s mamma hittills varken hans familj el hennes syskon verkar ha träffat iselin

EBBA om jag får be, de har döpt om prematuren!
Citera
2024-05-05, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Har också reagerat på att Js familj inte syns till längre men eftersom att han valt bort sin förstfödda lilla T för P och hennes barn är det inte orimligt om hans familj och syskon tagit avstånd..!! Är nog ingen vettig människa som accepterar det beteendet, familj eller ej.

Hade mitt syskon gjort som J gör med lilla t hade jag inte haft något intresse i den "nya familjen" heller utan istället stöttat mamman och det barnet som blivit bortvalt men karma J. Det kommer bita dig i röven!! Livet ger vad man förtjänar.
Citera
2024-05-05, 09:09
Medlem
Men någon här känner ju ts mamma, har hon inte berättat om fastrar farbröder och farmor finns i t:s liv?
Citera
2024-05-05, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
EBBA om jag får be, de har döpt om prematuren!

Kommer inte kunna ställa om😂
Citera
2024-05-05, 11:33
Medlem
En följare som frågade J om hur han hann filma (bla helikoptern) i en så stressfylld situation och han svarar ”multitasking *tumme upp*”. Så när ens barn åker in med ambulans pga så kritiskt så är det dags att ta fram sina multitasking skills? Fattar mig faktiskt inte på det. Tror heller inte frågan handlade om hur det är möjligt rent praktiskt, utan snarare hur man är funtad om man gör det? Så otroligt pinsamt svar.
Citera
2024-05-05, 12:43
Medlem
Lilla T får inte vara en del av familjen pga hans påstådda autism, lite skrattretande när prematura ökar risken för autism och P har flera prematura barn. Att P och J vågar skaffa fler barn om autism är så hemskt och jobbigt är inte det konstigt?? För risker kan P och J ta hejvilt tydligen med sina barn..

Hittade den här artikeln på läkartidningen,
Låg födelsevikt ökar risken för autism.

"Låg födelsevikt och prematur förloss- ning ökar risken för att barnet senare ska få autismdiagnos. Det visar en ameri- kansk studie presenterad i tidskriften Pediatrics. Studien omfattar barn födda i Atlanta under 1981–1993. Författarna har dels jämfört prevalensen av autism med prevalensen av hjärnskador som mental retardation och CP, dels skattat risken för autism med sjunkande födel- sevikt och gestationsålder. Dessa barn har sedan matchats mot jämnåriga kon- troller."
Citera
2024-05-05, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
En följare som frågade J om hur han hann filma (bla helikoptern) i en så stressfylld situation och han svarar ”multitasking *tumme upp*”. Så när ens barn åker in med ambulans pga så kritiskt så är det dags att ta fram sina multitasking skills? Fattar mig faktiskt inte på det. Tror heller inte frågan handlade om hur det är möjligt rent praktiskt, utan snarare hur man är funtad om man gör det? Så otroligt pinsamt svar.

Haha ja herregud.. multitasking.. som du säger, det kan man säkert rent praktiskt men vem tänker ens på att ta upp kameran när ens dotter kämpar för sitt liv???
Citera
2024-05-05, 14:00
Medlem
Hoppas innerligt att J & P inser att dom absolut inte ska sätta flera barn till jorden igen nu när lilla ebba kämpar för sitt liv i respirator 😨
Citera
2024-05-05, 14:01
Medlem
Stackars stackars lilla barn som behöver utsättas för det här och kämpa för sitt liv pga P och Js jävla ego!! En socanmälan vore på sin plats.

Flickan ligger i respirator och det har gjorts en blodtransfusion.. både J och P är där. Hur MÅR dom andra barnen tro som blir åsidosatta igen och säkert är livrädda och oroliga över lillasyster.

P och J VISSTE om riskerna men naivt nog trodde dom IGEN att dom kan leka gud?? För det hääääänder iiiiiinte oss.
Citera
2024-05-05, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Hoppas innerligt att J & P inser att dom absolut inte ska sätta flera barn till jorden igen nu när lilla ebba kämpar för sitt liv i respirator 😨

Sterilisera båda!! Det är synd om Ebba och barnen inte om P och J som valt det här och blundat för riskerna. Fyfan!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in