Citat:
Ursprungligen postat av
Crustyballs
Har en sån vidrig magkänsla att hon försökt få igång förlossningen själv denna gång.
Vad är oddsen att vattnet går när som är ensam i badrummet när hon precis fixat klart det sista inför bebis ankomst?
Hon kunde inte hålla sig längre.
Jag hoppas verkligen att jag har fel.
Precis det jag skrev för nån vecka sen, hon har gjort det själv (och säkerligen flera gånger innan). Är helt övertygad om att denna donna lider av Münchausen och ÄLSKAR sjukvården samt känslan att vara speciell.
Alla som varit gravida flera gånger/eller TC anhängare vet hur man kan få igång det på sätt som de absolut flesta inte ens har en tanke på.
Att få sitt eget vatten att gå är inte speciellt svårt, särskilt inte om man redan petat bort slemproppen i förväg (nämligen otroligt märkligt att slemmisen går utan att man börjat öppna sig eller har påverkad cervix).
Kollar man på bilderna hon tar från varje sjukhusvistelse (kolla senaste på mannens konto) så storler hon. Jag hade storgrinat över tanken på att utsätta ännu ett barn för detta skit.
Men än så länge får man vara glad att hennes sjukdom bara innefattar sig själv och de ofödda (förutom förra gången då allt gick för snett) men det är ingen högoddsare om barnen sen börjar bli sjuka en efter en på märkligaste sätt.