Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Vad är det för speciellt med TL?
Vet inte om jag blandar ihop henne med det där WT på landet som var med i någon serie på typ femman för tusen år sen, hon som gökade ur sig ungar och födde upp hundar.
Är det samma skräp eller en ny förmåga?
TL är ju komisk för det är kaos.
WTn på landet är Nathalie. Där är det bara ungar och djur överallt, inget drama direkt, om inget nytt hänt sista åren. Sist jag kollade hennes insta renoverade dom huset…
P verkar ju inte ha någon intregritet alls, vare sig gällande henne själv eller barnen, precis som Linn.
Att prata om saker som missbruk, dålig ekonomi, död mm är väl jättebra i sig, men det går ju att göra det på ett snyggt sätt. Ett sätt som inte gör att barnen hamnar mitt i.
Det borde vara förbjudet att använda sina barn som något slags content över huvudtaget, vare sig privat eller i reklamsyfte om det på minsta lilla vis kan påverka barnet negativt nu eller senare i livet.
Och det måste ju vara en oerhörd stress att allt i ens liv ska upp på sociala medier? Ibland kan det gå dagar för mig utan att jag tar en bild eller öppnar instagram. Att hela tiden fota och redigera och hitta på massa att skriva… och lägger man inte upp regelbundet försvinner man i flödet.
Måste va skönare att sitta 8 timmar och scanna varor på Ica eller rensa rabatter utanför hyreshus och sen hem, laga god mat o slänga sig i soffan med ett glas vin 😌