2024-03-07, 19:01
Avstängd
Efter denna bebis måste det väl ändå ta slut??? Satan vad hon utsätter sig och fostren för fara alltså........... hennes kropp vill ju uppenbarligen inte vara gravid?
Citera
2024-03-07, 19:07
Medlem
Hennes kropp vill verkligen ha ut bebisarna sjukt
Citera
2024-03-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
Jahopp nu gick hennes vatten. Bara jag som får känslan av att detta kommer gå käpprätt åt skogen

Otippat, med tanke på hur det gått senaste gångerna. Kan INTE för mitt liv förstå varför hon utsätter sig själv och sina barn för detta gång på gång.

Münchausen har jag varit inne på förr och blir mer och mer övertygad.
Citera
2024-03-07, 19:34
Medlem
Jag är ju så förvånad att sjukhuset skickade hem henne när slemproppen gått, med tanke på historiken och immuniseringen. Eller att hon ville hem. Jag var övertygad om att detta skulle ske inom kort.
Senast redigerad av granskottet80 2024-03-07 kl. 19:38.
Citera
2024-03-07, 19:38
Medlem
Förstår för allt i världen inte varför i helvete man fortsätter vara uppe och springa och anstränga kroppen när man riskerar prematur födsel.
Aldrig heller hört talas om läkare som inte beordrar sängliggande och vila vid dessa tillfällen.
Och även om läkaren inte skulle ha beordrat det, använder man inte sin egna hjärna och sitt eget konsekvenstänk och lägger sig ner självmant och vilar?
Så dumt att det saknar motstycke.
Citera
2024-03-07, 19:46
Medlem
Men vad trodde hon? Med hennes historik. Seriöst....
Citera
2024-03-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crustyballs
Förstår för allt i världen inte varför i helvete man fortsätter vara uppe och springa och anstränga kroppen när man riskerar prematur födsel.
Aldrig heller hört talas om läkare som inte beordrar sängliggande och vila vid dessa tillfällen.
Och även om läkaren inte skulle ha beordrat det, använder man inte sin egna hjärna och sitt eget konsekvenstänk och lägger sig ner självmant och vilar?
Så dumt att det saknar motstycke.

Nej men precis, jag är förvånad att hon inte propsade på att få stanna på sjukhuset och just ville hem...
Jag var inlagd i ungefär samma vecka, sängläge med fragmin var det som gällde. Då fanns det inga indikationer på att barnet skulle komma tidigare ens.
Senast redigerad av granskottet80 2024-03-07 kl. 19:51.
Citera
2024-03-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Nej men precis, jag är förvånad att hon inte propsade på att få stanna på sjukhuset.
Jag var inlagd i ungefär samma vecka, sängläge med fragmin var det som gällde. Då fanns det inga indikationer på att barnet skulle komma tidigare ens.

Hon har aldrig varit sängliggandes vad jag kan minnas genom åren för det har inte behövts enligt henne. Ingen läkare har sagt det eftersom att hon inte "öppnar sig inifrån" enligt någon frågestund hon hade.

Måtte allt gå bra denna gång!
Citera
2024-03-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Hon har aldrig varit sängliggandes vad jag kan minnas genom åren för det har inte behövts enligt henne. Ingen läkare har sagt det eftersom att hon inte "öppnar sig inifrån" enligt någon frågestund hon hade.

Måtte allt gå bra denna gång!
Nej precis, men vissa situationer kräver ju säkert lite vila. Ta det säkra före det osäkra. Och med tanke på historiken.
Ja det hoppas vi!
Citera
2024-03-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Nej precis, men vissa situationer kräver ju säkert lite vila. Ta det säkra före det osäkra. Och med tanke på historiken.
Ja det hoppas vi!

Håller med! Med den historiken hade jag vilat i förebyggande om inte annat.
Citera
2024-03-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Håller med! Med den historiken hade jag vilat i förebyggande om inte annat.
👍
Citera
2024-03-07, 20:11
Medlem
Är hon begåvningssvag eller varför i hela världen klättrar hon runt och bygger barnkammare precis efter hon legat inne med hotande förtidsbörd?

Kan inte slöa mannen hjälpa henne med det eller är han upptagen med speldatorn?

Blir fan förbannad över att någon kan kosta så mycket i vårdkostnader och bara pissa sig själv, sina barn och alla skattebetalare i ansiktet genom att bara vara urbota korkad.

Och sen ha mage att stolt lägga upp det på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in