2024-04-26, 15:30
Medlem
Fräsch cameltoe i senaste storyn
Citera
2024-04-26, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumsi

Tycker det är värre med storebror lilla t som aldrig får hälsa på, makabert är det!! Tål inte P och J längre 🤮
Citera
2024-04-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumsi

Och sen ett par stories efter att "så många frågat om jeansen"
Citera
2024-04-26, 20:09
Medlem
Reagerade mest på hennes mördarblick mot personen som prasslade med påsen medan hon försökte visa upp fynden 😂 hade dock kunnat vara jag… dock i annat sammanhang och inte i filmande till insta 😆 typ under ett viktigt jobbsamtal när man är hemma.

Sen undrar jag om hittat på ”guldfinkan” själv eller om hon bara inte vet att det är gullfinkan man brukar säga 🤭
Citera
2024-04-26, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Varje gång jag ser influensers som skriver ”många som frågat efter ….” som sen leder till en adlink undrar jag alltid om en enda person frågat? Helt vanliga jeans, finns i vilken affär som helst? Varför skriver man så när man ska göra reklam? Eller är det bara jag som är ointresserad av saker som bara är till för att tjäna pengar på? Gillar mer genuina tips. Och ja jag fattar att influensers behöver tjäna pengar, men finns olika sätt att göra det på. Samma med J:s reklam om hudvård ”jag använder dessa..” mm visst sedan någon dag sen, eller? Haha.
Citera
2024-04-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Varje gång jag ser influensers som skriver ”många som frågat efter ….” som sen leder till en adlink undrar jag alltid om en enda person frågat? Helt vanliga jeans, finns i vilken affär som helst? Varför skriver man så när man ska göra reklam? Eller är det bara jag som är ointresserad av saker som bara är till för att tjäna pengar på? Gillar mer genuina tips. Och ja jag fattar att influensers behöver tjäna pengar, men finns olika sätt att göra det på. Samma med J:s reklam om hudvård ”jag använder dessa..” mm visst sedan någon dag sen, eller? Haha.

Jag vägrar att ens gå in på adlinks eller köpa något som en "influenser" gör reklam för.
Man vet att det är fattiga saker då företagen inte ens kan betala för riktig reklam.
Citera
2024-04-26, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misskay
Reagerade mest på hennes mördarblick mot personen som prasslade med påsen medan hon försökte visa upp fynden 😂 hade dock kunnat vara jag… dock i annat sammanhang och inte i filmande till insta 😆 typ under ett viktigt jobbsamtal när man är hemma.

Sen undrar jag om hittat på ”guldfinkan” själv eller om hon bara inte vet att det är gullfinkan man brukar säga 🤭

Jaa mördarblicken var OND på riktigt 😂😂😂
Citera
2024-04-27, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misskay

Hon har grova problem med svenskan. Samma person som skriver att namn ska marineras, utropstecken efter varje mening, kommatecken där de inte hör hemma och särskriver varenda ord. Fruktansvärt att läsa. ”Inte en dag försent” skrev hon häromdagen. Är man född i Sverige vet man att det heter Inte en dag för tidigt. Men hon har noll koll och svänger till med vad hon tycker låter och verkar bra, vilket alltid alltid slutar i katastrof. Det är bara pinsamt att vara vuxen och så fruktansvärt dålig på sitt modersmål, som det faktiskt är eftersom hon växte upp med sin svenska pappa.
För övrigt är det inte en själ som frågat om hennes extremt tråkiga jeans, det med adlink är bara för att tjäna pengar och ALLA ”influensers” kör på samma stuk.
Därför de borde börja kallas influensa istället. De bidrar fan inte med något gott nån av dom.
Citera
2024-04-27, 01:19
Medlem
Citat:
Jag vägrar att ens gå in på adlinks eller köpa något som en "influenser" gör reklam för.
Man vet att det är fattiga saker då företagen inte ens kan betala för riktig reklam.

Är det inte så att de betalar i både vara och pengar?
Citera
2024-04-27, 14:49
Medlem
Citat:

Tror inte heller att många frågat om jeansen som framhäver 🐫
Så löjligt när influensers använder det för att oskyldigt göra reklam.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-04-27 kl. 14:54.
Citera
2024-04-27, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Tror inte heller att många frågat om jeansen som framhäver 🐫
Så löjligt när influensers använder det för att oskyldigt göra reklam.

Kan ju vara så att många frågat för att undvika köpta/visa upp hela kamelen 😂
Citera
2024-04-27, 16:09
Medlem
Citat:
Kan ju vara så att många frågat för att undvika köpta/visa upp hela kamelen 😂
Ja det skulle vara för den anledningen! Sant. Framförallt om man beställer på nätet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in