Citat:
Ursprungligen postat av
bruntgelehallon
Ja du P, eller vem du nu kan vara som skriver exakt likadant som P från flera nystartade profiler här, de har ett gemensamt barn som har en storebror som han inte känner eftersom de träffats tja vad kan det vara? 1 gång? 2 gånger på nåt år? 🙃 jag tycker inte det är att skapa problem som "inte finns" att påpeka att en pappa skiter i ett av sina barn men gladeligen tar hand om någon annans, samt sitt andra. Men vi har väl olika värderingar helt enkelt.
Citatet du försöker komma med smakar lite illa i detta sammanhang eftersom du försöker försvara vuxna som struntar i sina barn. Puss puss!
Dom har två barn gemensamt var av ett som soligt nog blev sjuk och inte överlevde åh de är för mindre än ett år sen. 💔
Och även där har dom fått utstå massa kommentarer långa texter usch så vidrigt av er!
Tänk dej själv få socialanmälningar på sej i de…
De tycker jag är så OTROLIGT sjukt!
Du har ingen aning om han ”struntar”i sitt barn eller vad det är som hänt… Mer än vad ”vännen” till mamma skrivit.. mamman som inte ville att P skulle använda hennes barn T i Ps Instagram men att sitta och säga till en ”vän” allt va som händer, som hon ger då tillåter att de skrivs om här i en vidrig tråd,…. I T’s och hans pappas familj är väl fy fan ännu värre… för ni tror väl ändå inte att hon inte ser eller vet om den här tråden 🙄
Men vad jag såg så va pojken hemma hos dom nyligen…. Kärlek på den! ❤️
Men jag har sett här inne att många har ställt till med massa skit i deras liv och sitter och är nöjd över det tagit tiden från T och alla i familjen
Är väl så solklart efter som ni ens orkar hitta era fel och skriva skit med hur NI ser på de och gör en handling av det i text samt anmälningar
Finns inget som smakar illa av citatet hon va klok Astrid, prova du oxå på rätt sätt!
Samma som ni skriver att alla är P, jag skrev i förväg att jag har mina skrivtrassel dom har jag haft sen jag va liten. Men bor i en liten by som heter Ljusdal 35 mil norr om Sthlm där man äter pärrgröt!
Så nej jag är inte P, behöver inte vara de för att förstå hur illa dom mår, försök och förstå hur illa ni gör en familj.
Hon skrev nå mer bra Astrid
Ja, du borde allt gå i skolan och lära dej skriva lite bättre, sa Annika. Tack, sa Pippi. Det har jag gjort en gång en hel dag och då fick jag i mej så mycket lärdom, så det ligger och skvalpar inne i skallen än.”
Pöss! 🫶