2023-06-07, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
jag är så fett jävla paranoid med den här nya jävvla postlagen (i GTA V). hjälper inte att flesta säljare har fett keff stealth (GTA V). det fanns en säljare som jag litade på angående stealth men de är borta nu tydligen, jag har visserligen "ställt mig i farans väg" 2 gånger sedan nya postlagen (i GTA V) och det har inte varit några konstigheter trots undermålig stealth, men ändå är man ju fett paranoid med tanke på olika omständigheter.. fick mitt första b*sl*g förra året därav paranoia crankad upp till maximala nivåer. Hur fan ska man veta i GTA V vilka som har bra stealth liksom? varför erbjuder ingen dead-drops också?

OBS det här inlägget är blanding av LARP och allmänt prat om GTA V!

Använder du Archetyp så kolla på forumet, fråga andra användarna på forumet, kolla betygen och är det t.ex Amfetamin du ska köpa så kolla i Amfetamin tråden och kolla där vilka som har bra varor och stelth, man får lägga en tim på att forska lite innan man beställer annars går det lika illa som för dom andra i den här tråden

Jo det finns säljare som erbjuder dead-drops men man får köpa lite mer men det kommer väl bli vanligare med tiden, Sverige är efter som vanligt.
Citera
2023-06-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Allmän varning ifall detta stämmer men skrevs nyss på Archetyp!

var försiktiga nu. alla vet vad som hände med Flugsvamp 3!
be folk ta det lugnt nu det kanske stämmer
håll i era slantar kvinnor och män. barn ska inte handla endå!

Väldigt luddigt skrivet... men Balkan va inte sån
Citera
2023-06-07, 16:38
Medlem
Lägger in en liten påminnelse i tråden: Det är dags att beställa nu om ni vill vara säkra på att få grejerna till nyår.
Citera
2023-06-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apan-Apsson
Lägger in en liten påminnelse i tråden: Det är dags att beställa nu om ni vill vara säkra på att få grejerna till nyår.
Till nyår?
Vad är det som händer?
Citera
2023-06-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockibol
Till nyår?
Vad är det som händer?

Ingenting allmänt gnäll om säljare/postnord är sega
Citera
2023-06-08, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Har beställt från holland och det gick bra,
Hur länge tog det att få paketet?

Mvh
Citera
2023-06-08, 09:11
Medlem
Är det någon som haft problem med insättning via bitmixier? Mina pengar kommer inte fram. Har gått mer än 36h. Har gjort två försök och gjort precis likadant som jag alltid gjort. Blir lite nojig att något inte är som det ska…
Citera
2023-06-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Hoppas posten levlar upp, drömmen vore med post varje dag, även helg. Men det lär väl aldrig hända.

Är det sena leveranstider för folk nu? Väntat på en tjackorder i 2v nu.

Posten jobbar i detta nu på att få igenom nästa förändring, utdelning 1 dag i veckan precis som bring, och det ska träda i kraft vid Q3 2025.
Citera
2023-06-08, 12:26
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottochblandat1
Är det någon som haft problem med insättning via bitmixier? Mina pengar kommer inte fram. Har gått mer än 36h. Har gjort två försök och gjort precis likadant som jag alltid gjort. Blir lite nojig att något inte är som det ska…

Vet inte vad bitmixier är men för helvete ANVÄND INTE BITCOIN 2023.

Stop.
Repeat.
Bitcoin is over.
Stop.
Repeat.

Alla större marknader som fortfarande accepterar Bitcoin tar HUTLÖSA avgifter för Bitcoin och de flesta har bara ett 24-timmarsfönster för bitcointransaktioner så om betalningen inte kommer fram inom 24 timmar är det kört, pengarna är borta och ni kommer antagligen inte att få ut dem.

Har ni Bitcoin som ni vill använda till köp, växla direkt till XMR via ex. Trocador.app och använd dem istället. Håll INTE på att föra över Bitcoin till marknader.
Senast redigerad av Melange5738 2023-06-08 kl. 12:31.
Citera
2023-06-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738

Stop.
Repeat.
Bitcoin is over.
Stop.
Repeat.

Alla större marknader som fortfarande accepterar Bitcoin tar HUTLÖSA avgifter för Bitcoin och de flesta har bara ett 24-timmarsfönster för bitcointransaktioner så om betalningen inte kommer fram inom 24 timmar är det kört, pengarna är borta och ni kommer antagligen inte att få ut dem.

Har ni Bitcoin som ni vill använda till köp, växla direkt till XMR via ex. Trocador.app och använd dem istället. Håll INTE på att föra över Bitcoin till marknader.

Ok tack för info. Jag är dålig på att hålla mig uppdaterad vad som gäller när det kommer till krypto. Bitcoins har ju alltid fungerat för mig så aldrig haft något anledning att byta eller uppdatera mig.

Bitmixer / kryptomixer mixar dina överföringar så de inte går direkt från ditt egna konto till slutadressen
Citera
2023-06-08, 15:37
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockibol
Hur länge tog det att få paketet?

Mvh

Ca 2 veckor. En gång fastna det i rullen. Konstigt att lsd kunde fastna. Men men.
Citera
2023-06-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738

Stop.
Repeat.
Bitcoin is over.
Stop.
Repeat.

Om jag har bitcoins på tex Bitstamp. Måste jag inte då skicka dem till trocador för att växla? Då har jag ju alltså ändå skickat dem över marknaden. Kan väl likaväl försvinna då? Tacksam för vägledning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in