2023-05-31, 02:09
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datortomten
Har inte kunnat komma in på archetyp sedan igår, ser att fler har/har haft det problemet. Finns det sätt att lösa det eller får man helt enkelt vänta tills allt är återställt?
Servrarna är väl under ddos. Du får uppdatera archetyp.cc tills du får en mirror (server) som funkar.
Citera
2023-05-31, 02:22
Medlem
Phobiazis avatar
Är det arch och inte FS4 man ska satsa på?
Kör arch btc nu eller är det bara den andra valutan.? Hur skaffar man den lätt och vart då isåfall? Låter skrämmande, men det tyckte man ju nör man va ny på btc med

Säljer dem rc på archetype? Verkar inte få göra det på fs men jag letar a-php o a-phip så hoppas arch har...
Citera
2023-05-31, 02:27
Medlem
Phobiazis avatar
Funkar archetype intw längre?
Får bara upp 'adressen hittades inte'..?

Nevermind funkade med annan url än archetype.cc
Senast redigerad av Phobiazi 2023-05-31 kl. 02:30.
Citera
2023-05-31, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

Bli inte phisad nö
Citera
2023-05-31, 10:15
Medlem
Citat:

Archetyp.cc inte archetype.cc.
Du kan gå via luffarns länk
Citera
2023-05-31, 10:20
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liilloo
Ni som har beställt innan den nya post lagen och nu efter. Ser ni någon skillnad i deras stealth eller är det exakt samma paket som innan?
Beställde syra och stealthen var ganska bra, men sen så är LSD bara små papperslappar så det är skitenkelt att gömma.
Citera
2023-05-31, 13:42
Medlem
Har någon provat att beställa från andra länder? Hur har det gått?
Citera
2023-05-31, 14:27
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Är det arch och inte FS4 man ska satsa på?
Kör arch btc nu eller är det bara den andra valutan.? Hur skaffar man den lätt och vart då isåfall? Låter skrämmande, men det tyckte man ju nör man va ny på btc med

Säljer dem rc på archetype? Verkar inte få göra det på fs men jag letar a-php o a-phip så hoppas arch har...

Dom använder XMR jag köper dom på kraken,jag rc finns där.
Citera
2023-05-31, 14:28
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockibol
Har någon provat att beställa från andra länder? Hur har det gått?

Har beställt från holland och det gick bra,
Citera
2023-05-31, 14:32
Medlem
ja senast förra veckan, tog 1 vecka inga problem, allt beror på hur dom packar. Har haft brev som blivit tagna men då varit vendorn som paketerat dåligt troligen.
Citera
2023-05-31, 15:37
Bannlyst
Tjena!

Jag är en gammal räv som inte beställt sen Nattport.

Har läst i timmar med Luffarn, Flugsvamp, Archetyp, Monero, Elextrum osv. men nu har jag nått vägens ände. Mina datakunskaper är skarpt begränsande.

Har kommit till Archetyp Market och fixat allt där emellan. Nu när jag registrerar mig på Archetyp Market med användarnamn, lösen, PIN osv och bockat i en bruten cirkel, så trodde jag att man var i mål. Men icke. Då det verkar det som att jag behöver en invite till Archetyp Market?! Är det så att man är beroende av en invite eller kan jag gå runt det på något vis? I så fall hur?

Om det behövs en invite och någon känner sig översnäll idag så räcker inte mitt ordförråd till för att beskriva vad det skulle betyda för mig personligen av att få ett PM här med en invite för att ta mig framåt då min ordinarie källa ej är kvar.

Svar här från någon av min frågor så skulle det också vara till stor hjälp. Har snart slagit sönder skärmen på min gamla laptop för det är fjärde gången jag sitter i timmar tills hjärnan inte orkar mer (är en grovis, inte akademiker).

Skulle således tokuppskatta ett PM med en Invite. Om det är den enda vägen framåt.

Tack på förhand!
Citera
2023-05-31, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Tjena!

Jag är en gammal räv som inte beställt sen Nattport.

Har läst i timmar med Luffarn, Flugsvamp, Archetyp, Monero, Elextrum osv. men nu har jag nått vägens ände. Mina datakunskaper är skarpt begränsande.

Har kommit till Archetyp Market och fixat allt där emellan. Nu när jag registrerar mig på Archetyp Market med användarnamn, lösen, PIN osv och bockat i en bruten cirkel, så trodde jag att man var i mål. Men icke. Då det verkar det som att jag behöver en invite till Archetyp Market?! Är det så att man är beroende av en invite eller kan jag gå runt det på något vis? I så fall hur?

Om det behövs en invite och någon känner sig översnäll idag så räcker inte mitt ordförråd till för att beskriva vad det skulle betyda för mig personligen av att få ett PM här med en invite för att ta mig framåt då min ordinarie källa ej är kvar.

Svar här från någon av min frågor så skulle det också vara till stor hjälp. Har snart slagit sönder skärmen på min gamla laptop för det är fjärde gången jag sitter i timmar tills hjärnan inte orkar mer (är en grovis, inte akademiker).

Skulle således tokuppskatta ett PM med en Invite. Om det är den enda vägen framåt.

Tack på förhand!

Nejdå, det ska verkligen inte behövas. Du fick länken ifrån archetyp.cc hoppas jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in