2022-11-30, 17:13
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyshelby
Uppdatering fick inte mina brev idag. Ett har jag väntat på 15 dagar och ett annat 7-8 dagar.
Ni menar arbetsdagar antar jag? För mig har det gått 9 arbetsdagar för ett brev. Lade en order i söndags från en annan säljare och den kom idag, så 2 arbetsdagar alltså. Skumt, men får ha is i magen gällande den första beställningen helt enkelt.
Citera
2022-11-30, 17:33
Medlem
Tommyshelbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Ni menar arbetsdagar antar jag? För mig har det gått 9 arbetsdagar för ett brev. Lade en order i söndags från en annan säljare och den kom idag, så 2 arbetsdagar alltså. Skumt, men får ha is i magen gällande den första beställningen helt enkelt.

Njae vanliga dagar. En gång i tiden beställde jag onsdag morgon och hade brevet fredag innan lunch
Citera
2022-11-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vad är den berömda smaken?

Jag får zopiclon från apoteket och har aldrig märkt av det där. Är det nåt i stil med att man kan få en äcklig smak i munnen dagen efter ? Det kanske är genetiskt ifall man får så eller ej

Det är rätt. Och att do smakar överjävligt
Citera
2022-11-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Uppdatering fick mitt brev idag, alltså 8 dagar från beställning, 5/5.
Ha is i magen det är postnord som strular.

Citat:
Uppdatering fick inte mina brev idag. Ett har jag väntat på 15 dagar och ett annat 7-8 dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Judgment

Citat:
Njae vanliga dagar. En gång i tiden beställde jag onsdag morgon och hade brevet fredag innan lunch

Väldigt ofta det tar 1v och mer än det, ibland t.o.m 2v. Inklusive helgdagarna. Vi vill ofta tro på enkel logik, att ett brev ska inte ta 10-14 dagar, men när vi talar om Postnord kan vi kasta logik i havet!
Citera
2022-11-30, 18:45
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Löste sig problemet för dig?

Citerar mig själv här nedan med potentiell lösning på problemet.

Du räddade mig oändligt tacksam! tack så mkt!
Citera
2022-11-30, 18:58
Medlem
Har något hänt med fs? Meddelat några säljare som jag inte fått något svar av ännu.
Citera
2022-11-30, 21:44
Medlem
Brukar det ta lång tid att få över pengarna till sin Wallet på Arch?
Jag veställde genom localmonero och där stod det precis att den blev klar, men ser inga pengar i min wallet än ? Brukar det dröja lite eller vad händer?
Citera
2022-11-30, 23:05
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Tråkigt tycker att på 2 veckor borde det dyka upp. Säljaren kanske inte ens har postat det. Eller så är det PostNord men tveksamt.
Citera
2022-12-01, 07:41
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Väldigt ofta det tar 1v och mer än det, ibland t.o.m 2v. Inklusive helgdagarna. Vi vill ofta tro på enkel logik, att ett brev ska inte ta 10-14 dagar, men när vi talar om Postnord kan vi kasta logik i havet!
Det kan jag köpa med det nya varannandag-systemet. Har väntat på paket i 10+ arbetsdagar när de delade ut varje arbetsdag (om än väldigt sällsynt), så… is i magen antar jag. Uppe i min 10e arbetsdag sen jag beställde på fredag.
Citera
2022-12-01, 07:44
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Brukar det ta lång tid att få över pengarna till sin Wallet på Arch?
Jag veställde genom localmonero och där stod det precis att den blev klar, men ser inga pengar i min wallet än ? Brukar det dröja lite eller vad händer?
Jag brukar göra något annat i 1-2 timmar efter att jag skickat över mina pengar. Kan ta ett tag innan de syns i ens plånbok.
Citera
2022-12-01, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Samma här mitt första paket någonsin.

EDIT:

Idag kom visst 2 av dom. 9 fucking arbetsdagar för det ena. Wow. PostNord = 10/10. Aja ingen scam denna gång heller. NI som får det att låta som man alltid blir scammad måste verkligen beställa av totalt fel vendors. Hitta nån realiable och köp av samma och var inte en greedy cunt och ta första billigaste som finns med 0 recensioner liksom. Så nära 5/5 rating som går är det enda som gäller. På vendorn då dvs.
Senast redigerad av Demma 2022-12-01 kl. 16:10.
Citera
2022-12-01, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
EDIT:

Idag kom visst 2 av dom. 9 fucking arbetsdagar för det ena. Wow. PostNord = 10/10. Aja ingen scam denna gång heller. NI som får det att låta som man alltid blir scammad måste verkligen beställa av totalt fel vendors. Hitta nån realiable och köp av samma och var inte en greedy cunt och ta första billigaste som finns med 0 recensioner liksom. Så nära 5/5 rating som går är det enda som gäller. På vendorn då dvs.

Säg inte det bara för du haft en sådan erfarenhet. Har haft flera säljare som skickat 5-7 arbetsdagar sent om man kollar på stämpeln. De skickar när man förlänger autosläpp ibland. Har också haft 2 som inte kom alls. Dessa är inte nobody säljare heller, utan t.ex nr 1/2/3 säljare i flera kategorier som funnits i flera år. Jag tror 100% att det är för att det inte längre finns något tracker som visar genomsnittlig leveranstid. Om du slackade för mycket som säljare på FS3 så köpte ingen, för vem fan vill vänta 1+ vecka. Nu finns det ingen nackdel med att vara lat för säljarna. Har också haft 2 som skickar dirr VARJE gång.

Så nej, bara för du hade tur denna gången så betyder det inte att allt är PNs fel (även om det ofta också är deras fel).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in