Citat:
Ursprungligen postat av
ElPutoJefe
Håller med, har handlat i många år och använt alla versioner av FS, helt utan problem och har aldrig blivit av med en beställning. Men sedan månadsskiftet Nov/Dec så har det baaara varit problem... flera fett pålitliga vendors som jag använt mig av länge börjar knasa; verkar som dom inte skickar ut, blkr sämre på att svara, dyspytnivåerna stegrar och dom dåliga recensionerna öser in. Så något är det som händer. Droppen för mig var när det stod att jag avbrutit en beställning och jag blev av med alla pengar på mitt konto.. Och jag är 200% säker på att det inte var en phishinglänk.
Har dock aldrig testat Arche. Är det srabilt där eller upplever folk liknande saker där? Uppskattat svar.
Har 30-40+ ordrar på Arche, blivit av med 1 paket. Det var min första beställning hos en stor vendor, blev med största sannolikhet scammad. Sedan dess har det inte varit några problem, har valt mina vendors med omsorg och det verkar löna sig.
Ser ju hur folk gnäller om paket hit och dit, så beställer dom från vendors med 10 aktiva dispyter, då får man fan skylla sig själv.
Beställ inte det första du ser, gå igenom forum och allt innan. 4.92/5 rating bör du leta efter, som
lägst!