2023-05-22, 22:34
Medlem
Nån mer med problem med insättning?
Citera
2023-05-23, 00:03
Medlem
Numbas94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak

Japp mina bitcoins har inte landat i plånboken@Flugsvamp på 8h.

Någon som vet hur vanligt det är med kontroller och beslag nuförtiden i Postnords lokaler?
Tänker att många försändelser ligger nog och gottar till sig längre nu på terminalen när post inte delas ut varje dag längre.
Citera
2023-05-23, 02:16
Medlem
Ni som har beställt innan den nya post lagen och nu efter. Ser ni någon skillnad i deras stealth eller är det exakt samma paket som innan?
Citera
2023-05-23, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liilloo
Ni som har beställt innan den nya post lagen och nu efter. Ser ni någon skillnad i deras stealth eller är det exakt samma paket som innan?

samma ”standardstealth” men syns direkt att det är ett darknet brev från mina vendors iaf
Citera
2023-05-23, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liilloo
Tbh, det är skrämmande lätt att urskilja vad som finns i kuvertet redan när man slår en snabb överblick över all post på golvet innanför brevinkastet..
Brukar knappt behöva ta upp breven innan jag hinner tänka ”åh, ett litet roligt paket”.
Har köpt massor med grejer genom typ tradera, blocket, mindre företag osv. och inte smälter någon vendors brev in bland dessa..
Egentligen är det extremt sjukt att det ens går att skicka dessa brev utan att få det beslagtagna, och till alla er som ska försöka försvara er med att ”då handlar du av fel vednor, byt till någon som har bättre stealth” - nej, 97% av alla brev som skickas ser EXAKT likadana ut, de övriga 3% må se annorlunda ut, men sticker ut från övriga brev som postnord hanterar.
Tänk själva, du behöver ju inte ens öppna ditt brev innan du vet vad som ligger där i, och så länge det är så pass enkelt att urskilja ett brev så är ”stealth” totalt bullshit
Citera
2023-05-23, 08:36
Medlem
Xanyos avatar
Citat:

Samma här gjorde en överföring klockan 20:00 igår så 12 timmar har passerat, fortfarande inte fått in dom.

Syns inte ens på Transaktionshistorik på FS kontot att någon insättning är pågående efter så många timmar vilket aldrig hänt innan.
Citera
2023-05-23, 08:56
Medlem
Samma här. Gjorde en insättning 10 och en till strax efter. Nästan 12 timmar har gått. Under alla dessa år har jag aldrig varit med om detta. Kontaktat FS 4 support. Väldigt skumt.
Citera
2023-05-23, 09:29
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajjram
Samma här. Gjorde en insättning 10 och en till strax efter. Nästan 12 timmar har gått. Under alla dessa år har jag aldrig varit med om detta. Kontaktat FS 4 support. Väldigt skumt.

Fy fan detta suger och nu verkar det vara mer än en som har problem med insättning i tråden så detta luktar skumt! Har tagit kontakt med support jag med precis just nu och förhoppningsvis kan dom hjälpa till med vad problemet är.
Citera
2023-05-23, 09:45
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Numbas94
Japp mina bitcoins har inte landat i plånboken@Flugsvamp på 8h.

Någon som vet hur vanligt det är med kontroller och beslag nuförtiden i Postnords lokaler?
Tänker att många försändelser ligger nog och gottar till sig längre nu på terminalen när post inte delas ut varje dag längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Samma här gjorde en överföring klockan 20:00 igår så 12 timmar har passerat, fortfarande inte fått in dom.

Syns inte ens på Transaktionshistorik på FS kontot att någon insättning är pågående efter så många timmar vilket aldrig hänt innan.

Citat:
Ursprungligen postat av ajjram

Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Fy fan detta suger och nu verkar det vara mer än en som har problem med insättning i tråden så detta luktar skumt! Har tagit kontakt med support jag med precis just nu och förhoppningsvis kan dom hjälpa till med vad problemet är.

Surt. För mig är det inga som helst problem.
Men iofs så använde jag Archetyp och inte Flugsvamp.
Citera
2023-05-23, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Tbh, det är skrämmande lätt att urskilja vad som finns i kuvertet redan när man slår en snabb överblick över all post på golvet innanför brevinkastet..
Brukar knappt behöva ta upp breven innan jag hinner tänka ”åh, ett litet roligt paket”.
Har köpt massor med grejer genom typ tradera, blocket, mindre företag osv. och inte smälter någon vendors brev in bland dessa..
Egentligen är det extremt sjukt att det ens går att skicka dessa brev utan att få det beslagtagna, och till alla er som ska försöka försvara er med att ”då handlar du av fel vednor, byt till någon som har bättre stealth” - nej, 97% av alla brev som skickas ser EXAKT likadana ut, de övriga 3% må se annorlunda ut, men sticker ut från övriga brev som postnord hanterar.
Tänk själva, du behöver ju inte ens öppna ditt brev innan du vet vad som ligger där i, och så länge det är så pass enkelt att urskilja ett brev så är ”stealth” totalt bullshit

Aa ok, men har ni fortsatt att få era paket sen lagen då, och beställer ni som vanligt eller har ni dragit ner på kvantiteten? Och är det lättare om man bor i nån utav dom 3 största städerna?
Citera
2023-05-23, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Surt. För mig är det inga som helst problem.
Men iofs så använde jag Archetyp och inte Flugsvamp.
nån som fått in pengarna än. förde över 06 imorse men inget har hänt på mitt FS konto
Citera
2023-05-23, 12:13
Medlem
Fått in båda mina insättningar nu. Fick följande svar från support:

Hej, vi har haft ett tekniskt strul sedan igår som ska vara löst nu. Återkom om de inte kommer in under dagen!
2023-05-23
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in