2023-06-04, 17:46
Medlem
Senaste 1-2 veckorna har det varit väldigt mycket problem med sidan, ena sekunden funkar allt som det ska, den andra inte. Kom in igår kväll, inte idag.
Citera
2023-06-04, 22:45
Medlem
HEjsan, jag har en fråga, ska hjälpa en vän med lite beställning, är dock lite tveksam, jag kommer inte in på gamla länkar, eller jag kommer inte vidare efter att ha skrivit "flugsvamp.wtf" eller vad det nu var nu igen, sedan hittade jag en annan länk, där jag kom in direkt, registrerade en ny användare och kollade in sidan, allt verkar legit men känner mig osäker på om det är en pfishing länk. Någon som vet om länken flugsvamplink ger är legit eller scam? Tacksam för svar!
Citera
2023-06-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser
Det händer bara om det kommer något som är skickat som paket (det kan det vara även om det är litet) eller express, som du skriver. Det kan också vara att du har missat vilken dag som är din utdelningsdag. Det har nyligen varit en röd dag (18 maj) och då förskjuts utdelningsdagen.

Hoppas posten levlar upp, drömmen vore med post varje dag, även helg. Men det lär väl aldrig hända.

Är det sena leveranstider för folk nu? Väntat på en tjackorder i 2v nu.
Senast redigerad av getupnow 2023-06-05 kl. 19:27.
Citera
2023-06-05, 20:13
Medlem
SMKs avatar
Röda dagar & klämdagar is a Muthafucka på att knasa till postleveranser.
Citera
2023-06-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Röda dagar & klämdagar is a Muthafucka på att knasa till postleveranser.

Posten jobba nog inte allt för mycket idag, av det man kan läsa om 5 juni. Aldrig har en order tagit över 2v för min del iaf.
Citera
2023-06-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Förmodligen sewlektivt scam, är dom inte helt kassa på stealth så ska det komma och är dom det ändå sånt folk skulle blåsa andra. Har också väntat ppå ett paket 2.5rv men han har ju blåst mig såklart, inget koommer efter 2.. dom kör selektiv scam. Pengar, göra mmer pengar är deras motto. Själv varit där. Sålt på FS, som tu var hade vi iaf moral kvar dåå, fs 2 och 3..den oppoerioden

Förmodligen
Citera
2023-06-06, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Hoppas posten levlar upp, drömmen vore med post varje dag, även helg. Men det lär väl aldrig hända.

Är det sena leveranstider för folk nu? Väntat på en tjackorder i 2v nu.

Det kommer att sluta med att privat post förbjuds i framtiden.
Citera
2023-06-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Låter som du gått in på en phishing länk, använd BARA: archetyp.cc och ingen annan stavning.
Jag gick såklart via archetyp.cc, som jag alltid gör. Har varit så frustrerad att jag inte pallat skapat ett nytt konto (nu verkar det fungera i alla fall) och skriva till dem ... men är det ens lönt eller?

Det enda jag kan ha kommit på som jag gjort som kan ha brutit mot några regler eller liknande var att jag gav en säljare lägsta betyg efter att ett paket inte kommit fram. Jag skrev tre meddelande till honom, förlängde deponin, fick inget svar, sen glömde jag bort att förlänga för sjuttielfte gången och först då svarade han och ville att jag skulle göra en ny beställning, då jag bara behövde betala halva priset för samma skit ... jo, tjena, det kan du ju glömma. Men inte fan kan man väl bli avstängd för det? Kommer aldrig våga ge ärliga omdömen på dessa sidor igen. Om jag ens vågar köpa från dem igen ...
Citera
2023-06-06, 19:48
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
jag är så fett jävla paranoid med den här nya jävvla postlagen (i GTA V). hjälper inte att flesta säljare har fett keff stealth (GTA V). det fanns en säljare som jag litade på angående stealth men de är borta nu tydligen, jag har visserligen "ställt mig i farans väg" 2 gånger sedan nya postlagen (i GTA V) och det har inte varit några konstigheter trots undermålig stealth, men ändå är man ju fett paranoid med tanke på olika omständigheter.. fick mitt första b*sl*g förra året därav paranoia crankad upp till maximala nivåer. Hur fan ska man veta i GTA V vilka som har bra stealth liksom? varför erbjuder ingen dead-drops också?

OBS det här inlägget är blanding av LARP och allmänt prat om GTA V!
Senast redigerad av randomdudeReloaded 2023-06-06 kl. 19:51.
Citera
2023-06-06, 19:57
Medlem
Softers avatar
Hur fan byter man lösenord på FS?
Citera
2023-06-07, 03:12
Medlem
Nu har de ändrat verifieringen igen när man går in på archetyp.cc

Någon annan som kan bekräfta detta?

Nu slipper man alltså skriva de 4 som fattas, back to normal, i guess!

Edit: Man slipper inte alls det, jag var lite för snabb. Men starten har ändrats dock, nu finns det en permanent länk t.ex!
Senast redigerad av getupnow 2023-06-07 kl. 03:21.
Citera
2023-06-07, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Fick tiłl det. Kom vidare där jag skulle fylla i fyra letters och trycka på Confirm. Det gick smärtfriťt.

Sparade överdrivet med länkar och hit och dit i ett dokument.

Sen efter quiz, rebusar m.m. så kom jag i mål. Det är verkligen inte som Nattport i nivå, klart mer CIA, vilket egentligen känns king för det gör väl inte jobbet lättare för Kling och Klang.

Nu blir det kaffe, en doning och sen ska jag kötta in mig i Monero och PGP. Borde vara en barnlek jämfört med helvetet med Archeyp.cc.

Tack för svar Mané!

Ber dig att aldrig spara länkar och återanvända dem. Det är sjukt många som efter ett tag blir phishing-länkar. Det är därför archetyp.cc uppdaterar med länkar så ofta.
Gå alltid in på archetyp.cc och ta länken därifrån. VARJE GÅNG.
Har själv förlorat en jävla massa pengar till phishing…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in