2022-09-29, 13:42
Medlem
Har varit med sedan fs2 tiden och på senare år hållt mig till fs4 efter att trean lade ner. Alltid fått det jag ska ha vanligtvis efter ett par dagar. Håller man sig bara till de som man vet är reko fungerar det hur bra som helst. Lätt att lista ut vilka som är pålitliga och inte sedan håller man sig till dem.
Citera
2022-09-29, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanbergqvist25
Om varan inte anländer imon vilket den förmodligen gör skickades i söndags.

Vad gör jag om varan inte anländer imon ? Ska jag förlänga autosläpp då ?

Tiden går ut och autosläpp är på lördag !

Man får utgå ifrån att utskick i många fall inte stämmer med orderstatus, så om säljaren markerar ordern som skickad så betyder det inte att hen skickar brevet just den dagen.
Senast redigerad av Deballerur 2022-09-29 kl. 14:42.
Citera
2022-09-29, 14:52
Medlem
MrSwaggers avatar
Hur vet man att man är på rätt webbplats o inte en scam?
Tydligen ska man skriva flugsvamp.wtf men det Kan ju också va en scam nån som kopierat precis hela webbsidan.
Sen vill jag också fråga dessa bensedin som finns nuförtiden, är det verkligen 10mg Diaz I dem? För ca 8 år sen va dom svaga som fan då man kunde köpa de på öppna internet.. Typ 10 st var som 1 stesolid.. Är det fortfarande så?
likaså undrar jag om bromazepam också är vad det skall vara?
sedan såg jag nån som sålde roche 2or, rohypnol, detta kan ju omöjligt stämma, då dessa slutade tillverkas för länge länge sen...

är det nån RC benso? för typ 8 år sen köpte jag "xanor stavar" fast de va mkt mkt mindre än vanliga svenska stavar, fast de slog på 100ggr bättre, så jag misstänker det var flubromazolam, den flöddrigaste benson av de alla. köpte även FM1or som inte var fluniz, utan vad jag tror vad flubromazepam.

nån som kan guida mig lite? allt jag vill ha är hederliga diazpeam
Senast redigerad av MrSwagger 2022-09-29 kl. 14:58.
Citera
2022-09-29, 17:55
Medlem
Det där brevet ni snackar om , är det något att vara orolig för ? Såg att folk snackade om det även på reddit.
Citera
2022-09-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Hur vet man att man är på rätt webbplats o inte en scam?
Tydligen ska man skriva flugsvamp.wtf men det Kan ju också va en scam nån som kopierat precis hela webbsidan.
Sen vill jag också fråga dessa bensedin som finns nuförtiden, är det verkligen 10mg Diaz I dem? För ca 8 år sen va dom svaga som fan då man kunde köpa de på öppna internet.. Typ 10 st var som 1 stesolid.. Är det fortfarande så?
likaså undrar jag om bromazepam också är vad det skall vara?
sedan såg jag nån som sålde roche 2or, rohypnol, detta kan ju omöjligt stämma, då dessa slutade tillverkas för länge länge sen...

är det nån RC benso? för typ 8 år sen köpte jag "xanor stavar" fast de va mkt mkt mindre än vanliga svenska stavar, fast de slog på 100ggr bättre, så jag misstänker det var flubromazolam, den flöddrigaste benson av de alla. köpte även FM1or som inte var fluniz, utan vad jag tror vad flubromazepam.

nån som kan guida mig lite? allt jag vill ha är hederliga diazpeam

Jag kan säga att bensedinen innehåller max 6-8 mg Diazepam dom funakr men man får äta minst 2 för samam effeklt som 1 stess. Vad det gäller Roche 2or är det du pratar om Hemmapressade tabletter där man tagit Flunitrazepam pulver alt någon Internetbenso och pressat egna piller. Bromazepam är en svagare variant av diazepam har dock inet käkat den så mkt själv prövade 2 tabs för 6-7 år sedan minns att jag tykcte det var något mellanting av sobrl och stesolid.

Vill du ha legit diazepam undvik allt från Galenika det är dom som gör ksalol bensedin och Rivotril satsa på Asiatiska diazepam dom brukar vara lite bättre. det är det bästa rådet jag kan ge dig
Citera
2022-09-29, 18:10
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Jag kan säga att bensedinen innehåller max 6-8 mg Diazepam dom funakr men man får äta minst 2 för samam effeklt som 1 stess. Vad det gäller Roche 2or är det du pratar om Hemmapressade tabletter där man tagit Flunitrazepam pulver alt någon Internetbenso och pressat egna piller. Bromazepam är en svagare variant av diazepam har dock inet käkat den så mkt själv prövade 2 tabs för 6-7 år sedan minns att jag tykcte det var något mellanting av sobrl och stesolid.

Vill du ha legit diazepam undvik allt från Galenika det är dom som gör ksalol bensedin och Rivotril satsa på Asiatiska diazepam dom brukar vara lite bättre. det är det bästa rådet jag kan ge dig

tack så mycket ang roche 2orna har jag svårt att tro att det ens är fluniz..
Men jag hittade enbart bensedin på fs. får leta vidare.
Citera
2022-09-29, 18:59
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Det där brevet ni snackar om , är det något att vara orolig för ? Såg att folk snackade om det även på reddit.
Länk?
Citera
2022-09-29, 21:54
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Är de bara för mig eller ligger sidan nere nu? Den som utpressarna startat.
Citera
2022-09-30, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
tack så mycket ang roche 2orna har jag svårt att tro att det ens är fluniz..
Men jag hittade enbart bensedin på fs. får leta vidare.

Satsa på lorazepam 2.5 mg frrån Hemofarm dom är 1000 gånger bättre än dom blå så mt kan jag säga iaf och har längre halveringstid än alpra tex. Muskelavslappande lindrar panikattaker en allroundbenso helt enkelt
Citera
2022-09-30, 14:56
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Satsa på lorazepam 2.5 mg frrån Hemofarm dom är 1000 gånger bättre än dom blå så mt kan jag säga iaf och har längre halveringstid än alpra tex. Muskelavslappande lindrar panikattaker en allroundbenso helt enkelt

Tycker du? Tycker personligen blåa är mycket bättre än lorazepam för ångest...
Citera
2022-09-30, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Är de bara för mig eller ligger sidan nere nu? Den som utpressarna startat.

Nä den e kvar
Citera
2022-09-30, 17:28
Medlem
Recension behöver man väl inte lämna efter släppt deponin ?

Vill helst inte göra det !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in