Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwagger
Hur vet man att man är på rätt webbplats o inte en scam?
Tydligen ska man skriva flugsvamp.wtf men det Kan ju också va en scam nån som kopierat precis hela webbsidan.
Sen vill jag också fråga dessa bensedin som finns nuförtiden, är det verkligen 10mg Diaz I dem? För ca 8 år sen va dom svaga som fan då man kunde köpa de på öppna internet.. Typ 10 st var som 1 stesolid.. Är det fortfarande så?
likaså undrar jag om bromazepam också är vad det skall vara?
sedan såg jag nån som sålde roche 2or, rohypnol, detta kan ju omöjligt stämma, då dessa slutade tillverkas för länge länge sen...
är det nån RC benso? för typ 8 år sen köpte jag "xanor stavar" fast de va mkt mkt mindre än vanliga svenska stavar, fast de slog på 100ggr bättre, så jag misstänker det var flubromazolam, den flöddrigaste benson av de alla. köpte även FM1or som inte var fluniz, utan vad jag tror vad flubromazepam.
nån som kan guida mig lite? allt jag vill ha är hederliga diazpeam
Jag kan säga att bensedinen innehåller max 6-8 mg Diazepam dom funakr men man får äta minst 2 för samam effeklt som 1 stess. Vad det gäller Roche 2or är det du pratar om Hemmapressade tabletter där man tagit Flunitrazepam pulver alt någon Internetbenso och pressat egna piller. Bromazepam är en svagare variant av diazepam har dock inet käkat den så mkt själv prövade 2 tabs för 6-7 år sedan minns att jag tykcte det var något mellanting av sobrl och stesolid.
Vill du ha legit diazepam undvik allt från Galenika det är dom som gör ksalol bensedin och Rivotril satsa på Asiatiska diazepam dom brukar vara lite bättre. det är det bästa rådet jag kan ge dig