2025-10-30, 02:08
Medlem
Alla ni som lovordat archetyp kanske borde kicka in i den här tråden litegrann (FB) Utpressning med brev ang köp darknet
Citera
2025-10-30, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blixtenmcqueen.
Har det löst sig för någon? skickade till support för 6 timmar sedan och inget svar

mitt är inne nu och svar från support
Citera
2025-10-30, 13:32
Bannlyst
Jag beställde 4g live resin från catharsis men fick bara 1g, har startat dispyt nu. kolla. Ett dubbelt misslyckande. Kostade 1200kr vad fan har jag gjort. Jag är arbetslös och har inga pengar. Katastrof.

https://limewire.com/d/maAX6#vAjHO9dzGj
Citera
2025-10-30, 14:34
Bannlyst
Edit, ja la den i kylen så det stelnade, vägde 2g inte 4g så blev hälften scammad.

https://limewire.com/d/VJcIl#QEnChUQkuD
Citera
2025-10-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Alla ni som lovordat archetyp kanske borde kicka in i den här tråden litegrann (FB) Utpressning med brev ang köp darknet

Ts skriver (archetyp), personen skriver ingenstans att det faktiskt står archetyp i brevet. Det personen menar är att hen har gjort sina köp på archetyp. Med all sannolikhet så är det en säljare som funnits både på fs4 och archetyp som behållit ett kundregister.
Citera
2025-10-31, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boogeyman22
Ts skriver (archetyp), personen skriver ingenstans att det faktiskt står archetyp i brevet. Det personen menar är att hen har gjort sina köp på archetyp. Med all sannolikhet så är det en säljare som funnits både på fs4 och archetyp som behållit ett kundregister.

I mitt brev stod det archetyp + mitt inloggningsnamn där.
Citera
2025-10-31, 14:59
Bannlyst
Jag beställde 4g live resin för 1200kr från en vendor på catharsis men fick bara 2g, så har dispyt just nu. Se bilderna på limewire.

Jag skrev såhär i dispyten:

Citat:
Yes, as title. I have just been scammed by the vendor, I ordered 4g live resin but only received 1g. I have it on photo. https://limewire.com/d/maAX6#vAjHO9dzGj . This was terrible. I ordered 1200kr of product but only received 300kr worth.

I have put the product in the fridge so I can weigh it because right now its just cream, impossible to weigh but it looks no more than 1 gram of resin, absolutely not 4g.

Ok it has formed into a cold mass now. I put it on the scale and it weights 1.99grams.

https://limewire.com/d/VJcIl#QEnChUQkuD

I got half the product I ordered. I ordered 4g not 2g.

Varpå han svarar detta:
Citat:
Well i can tell a scammer from a mile away. really you think we would scam you for a measley 2g of resin we have been active 4 years and just when you order thats when we pounce and scam you of 2g . I personally packed your jar and i know i put 4g in there. You write to us in private after placing order asking about free product since apparently you think we should send out free samples since our stock is getting low. What a joke! So since we didnt reply you thought you would try your luck in social enginnering scam and try to get all your money back.

You could have just worte to us directy and we could have worked something out like 99.9% of other people do before opening a dispute. We have no issues most time is reships. But in this case i know your full of shit as i made your order just 2 days ago.

Your a joke.Good luck in life. Lets see what admins decide to do.

Good luck and please dont order from us ever again.
Varpå jag svarar:
Citat:
I would never expose my name and adress to criminals and try to rip them off for earning 600kr I only tell you how it is and how much it weighed. I got 1,99g simple fact I just unboxed it put it into fridge then put it to scale.Leave your feelings aside please. I want 50% refund and I deserve it. What you have to do is to measure the product on a scale and do it properly.

Skrev lite annat också. Väntar på att få 50% refund. Rökte nyss 0.3g av hans live resin i min dabbrigg och blev lagom bäng men inte mer än så. Vad tycker ni om hans reaktion?
Citera
2025-10-31, 16:29
Bannlyst
Woho jag vann dispyten fick 600kr tbx av support
Citera
2025-10-31, 22:51
Medlem
Vilken marknad ska man handla idag? Jag har inte handlat sen fs3 typ 2020ish. Känner mig lite vilse. :-/
Citera
2025-10-31, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Corleone88
Vilken marknad ska man handla idag? Jag har inte handlat sen fs3 typ 2020ish. Känner mig lite vilse. :-/
catharsis . du når den genom catharsis.top
Citera
2025-11-01, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corleone88
Beror lite på!
Catharsis är väl just nu den ”bästa” av alternativen, men det saknas fortfarande stabila alternativ beroende på vad för droger du söker. Fs4 har lite alternativ som catharsis saknar för tillfället (men som förmodligen kommer komma så småningom)
Se bara till att använda dig av legit länkar och välj vendor med omsorg (handla inte av första bästa billiga, utan se över dina alternativ)
Och allt snack om att fs4 tar ut någon procent mer i överföringskostnader, så längr du inte planerar att skicka över flera tiotusentals kronor så snackar vi om typ 30-75 kr mer i kostnad, vilket är en piss i havet.
Men ja, handla i första hand på catharsis, saknas den vara du vill ha, kolla om du hittar på fs4 istället
Citera
2025-11-02, 13:52
Medlem
Kommer in som vanligt på cat via adressen från catharsis.top men då jag ska logga in får jag bara upp felmeddelande- ”invalid csrf token”. Någon som vet vad problemet är och hur jag löser det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in