Tror jag blivit scamad för första gången någonsin av en säljare nu för inget har dykt upp och sura recensioner har dröst in på säljarens sida. Tar på mig ansvaret för det är sånt som händer om man börjar handla hos dom lite mindre säljarna. Men mitt senaste tog 1 och en halv vecka att dyka upp så det brinner en liten låga hopp att pulvret dyker ner inom dom närmsta 5 åren haha
Så nu var det något halvår jag beställde något, men nu bad en vän mig om hjälp. Men det verkar som alla sidor är nere? I alla fall de som jag vet folk haft bra upplevelser med, Torrez = Nere, Archetype = Nere
FS4 verkar vara scam av FS3 folket eller liknande så där lägger jag helst ej order.
Vilka sidor är uppe? Vill ej behöva beställa internationellt liksom.
Har väntat på FS4 beställning sen söndags den 20de ( Markerat som skickat), posten i sig levererades den 22de och 24de ( Pgr varannan dag utdelningen).
Hoppas på att det kommer nu kommande vecka. Har använt mig av "förläng Auto släpp" funktionen på FS4 som är bra inför dessa dilemman. Men tänkte om det är någon mer som har haft strul med lång leveranstid?(Sen är det kanske så att jag får tänka 24-20 = 4 dagar, vilket kanske inte är ovanligt att behöva vänta 5 dagar som nu betyder 8 dagar pg varannan dag utdelningen ovs)
Har 2 kompisar som också beställt men där inget dykt upp. Ena kompisen gjorde till och med 2 beställningar. Känns som det är väldigt många beställningar som helt plötsligt inte dyker upp på FS4. Känns typ som selektiv scam.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!