2022-09-30, 18:22
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Satsa på lorazepam 2.5 mg frrån Hemofarm dom är 1000 gånger bättre än dom blå så mt kan jag säga iaf och har längre halveringstid än alpra tex. Muskelavslappande lindrar panikattaker en allroundbenso helt enkelt
köpte 2.5 lora en gång för jädrans massa år sedan, men vill minnas tydligt att dom inte hade nån effekt. detta var från poppis mailkran vid den tiden.

men till min första fråga, hur vet man att man är på rätt fs4 o inte en identisk phishing
Citera
2022-09-30, 18:32
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbergqvist25
Recension behöver man väl inte lämna efter släppt deponin ?

Vill helst inte göra det !

Recension lämnar du lämpligast efter att du har provat varan, så nej, du behöver inte recensera efter att att du har släppt pengarna.

Hur det fungerar på FS4 vet jag inte, men på Archetyp kan man lämna omdöme upp till två veckor senare. Ingen stress med andra ord
Citera
2022-09-30, 18:46
Medlem
mr2cools avatar
Citat:

Man kommer till en överenskomelse med säljaren ifall man inledigt en dispyt, annars finns det bara släpp/förläng och skapa dispyt knappar om man inte är nöjd
Citera
2022-09-30, 21:15
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:

Nej.
Citera
2022-09-30, 23:42
Medlem
Eskortkillens avatar
Ok skumt, idag fick jag alla breven jag beställt från FS, det tog alltså allt från 2-3 veckor. Konstiga var att vissa brev var markerade med Ukraina stämpel?? Fattar ingenting, var vissa droger eller säljare skickar från Ukraina? Därför det tagit så lång tid? Jag har breven kvar kan ta bild o visa senare hur dom ser ut.

Sen fick jag också en utpressningsbrev samtidigt som en del andra här också fått.

Börjar bli jättefundersam. Bor säljarna i Sverige eller skickar dom från andra länder och därför är väntetiden längre? Och borde inte tullen kolla dom breven också?`

Någon som varit med om något liknanade?
Citera
2022-10-01, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Ok skumt, idag fick jag alla breven jag beställt från FS, det tog alltså allt från 2-3 veckor. Konstiga var att vissa brev var markerade med Ukraina stämpel?? Fattar ingenting, var vissa droger eller säljare skickar från Ukraina? Därför det tagit så lång tid? Jag har breven kvar kan ta bild o visa senare hur dom ser ut.

Sen fick jag också en utpressningsbrev samtidigt som en del andra här också fått.

Börjar bli jättefundersam. Bor säljarna i Sverige eller skickar dom från andra länder och därför är väntetiden längre? Och borde inte tullen kolla dom breven också?`

Är du på riktigt? Breven är inte stämplade i Ukraina utan är frimärken och stämplarna är i stöd till skurk staten Ukraina.
Citera
2022-10-01, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Har varit med sedan fs2 tiden och på senare år hållt mig till fs4 efter att trean lade ner. Alltid fått det jag ska ha vanligtvis efter ett par dagar. Håller man sig bara till de som man vet är reko fungerar det hur bra som helst. Lätt att lista ut vilka som är pålitliga och inte sedan håller man sig till dem.

Du har säkert rätt men hur säker är fs4 egentligen? Bitcoin är ju lätt att spåra och hemsidan ser ut som en 5 åring har gjort den.
Citera
2022-10-01, 09:53
Medlem
mr2cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen

Nej, de skickar inte via något annat land en inrikes , fått samma sorts stämplar på saker från både arch och fs4 , mvh
Citera
2022-10-01, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
köpte 2.5 lora en gång för jädrans massa år sedan, men vill minnas tydligt att dom inte hade nån effekt. detta var från poppis mailkran vid den tiden.

men till min första fråga, hur vet man att man är på rätt fs4 o inte en identisk phishing

Lorazepamen för några år sedan var dåliga vet om om det Jag köpte 100 st förra sommaren som var fan så mkt bättre än dom som en polare hade för 2-3 år sedan. Men b'ästa temestan är 2 mgs Gula från england.

Jag skulle kolla länken och jämföra att det är rätt Adress med den som står på flugforum
Citera
2022-10-01, 17:00
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Lorazepamen för några år sedan var dåliga vet om om det Jag köpte 100 st förra sommaren som var fan så mkt bättre än dom som en polare hade för 2-3 år sedan. Men b'ästa temestan är 2 mgs Gula från england.

Jag skulle kolla länken och jämföra att det är rätt Adress med den som står på flugforum
dessa va kartor blister blåa var dom vill jag minnas. tyckt inte de funkade alls. så det är bättre grjer nu:=
Citera
2022-10-01, 22:58
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
dessa va kartor blister blåa var dom vill jag minnas. tyckt inte de funkade alls. så det är bättre grjer nu:=

Precis så dom ser ut nu också och skulle inte säga att dom är i närheten av alprazolam när det kommer till att lindra ångest haha. Känns som en stessolid...
Citera
2022-10-01, 23:00
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:

Börja med att använda en validerad länk...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in