2022-09-28, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
FS4 har aldrig blåst någon, däremot så kan det finnas säljare på FS4 som har blåst folk. Det pågick en kampanj skapad av bubbelmint m.fl. när Archetyp var nytt. Då blev man lovad en summa pengar till sitt Archetyp-konto om man gick in i denna tråd och spammade att FS4 är lurendrejare. Faktum kvarstår dock att ni hittar ingen i denna tråd som faktiskt kan styrka att någon blivit lurad av FS4s grundare.

Det fina med FS4 är att det är ett bra team bakom. Sidan kanske ser ut som skit, men det är den mest avancerade svenska marknadsplatsen idag. Sedan litar jag på den mer än Archetyp, eftersom en av grundarna till Archetyp var en säljare på FS3 men som blev bannad för att han skapade nya säljarkonton som han exit-scammade med ett efter ett (L*****).

Jag ser det inte som omöjligt att FS4 kommer leva i 4 år, om inte ännu längre.

Det bästa med mitt inlägg är att varenda ord är sant, och det kommer bevisas tids nog. Men nu; röka och spela gta5.
Du bygger ju inte upp dina påstående med något som gör det trovärdigt. Ska vi bara lita på dig för att du säger det? Hur vet du vem som ligger bakom Archetyp? Borde vara väldigt hemligt skulle jag säga. Vet du vem det är skulle polisen antagligen veta det också. Sen är ju frågan om det är en olaglig handling där servern befinner sig eller var personen nu ska ställas till svars. Men jag tror ingen har koll på vem det är.

Jag vet inte ens om det är ett enmansprojekt eller om de är en grupp. Ju färre, ju mindre risk och mer cash - dock mer jobb!

Vi får se vilken som lever längst. Själv tycker jag Archetyp utvecklas hela tiden och den sköts aktivt.
Citera
2022-09-28, 19:11
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Du bygger ju inte upp dina påstående med något som gör det trovärdigt. Ska vi bara lita på dig för att du säger det? Hur vet du vem som ligger bakom Archetyp? Borde vara väldigt hemligt skulle jag säga. Vet du vem det är skulle polisen antagligen veta det också. Sen är ju frågan om det är en olaglig handling där servern befinner sig eller var personen nu ska ställas till svars. Men jag tror ingen har koll på vem det är.

Jag vet inte ens om det är ett enmansprojekt eller om de är en grupp. Ju färre, ju mindre risk och mer cash - dock mer jobb!

Vi får se vilken som lever längst. Själv tycker jag Archetyp utvecklas hela tiden och den sköts aktivt.
Eeh fråga vem som helst som tillhörde dom aktiva på FS3 forum. Jag hade topp 10 flest inlägg.

Disclaimer: Jag är jätteglad att Archetyp fungerar! Men jag personligen, min åsikt, min blabla är helt övertygad om att jag har rätt och därför kan jag helt inte lita på sidan, såna här människor lär sig aldrig. Tänk på att Archetyps funktioner (alltså det som faktiskt gör marknadsplatsen funktionsduglig, som motorn i en bil), allt det kan programmeras av nån asiatisk datah4ck3r i utbyte mot betalning. Och budgeten för marknadsplatser är i princip obegränsad. Det kan vara en äcklig jävla negerjävel som i detta nu sitter med sin laptop som han installerat Windows 7 på och så chattar han med sina chimpanser till polare om hur mycket han hatar Sverige och hur han deklarerat 0:- men är rikast i området och ingen gör ett skit. Samtidigt så skickar han pengar till den där asiatjäveln som skriver kod och håller marknaden i trim. Sen skickar han en tusing till Hund för att moderera forumet som för övrigt ser ut att ha designats av någon som är både blind och allmänt dum i huvudet. Det är bokstavligen inget annat än en skitdålig och ful sajt men som är funktionsduglig och har ett snyggt tema, men aldrig att jag sätter en spänn där. Jo justja, den där negern med en sjuk laptop för 30 lax men som han installerade W7 på, han kommer tillslut chimpa ur, skrika OOGA BOOGA och slå ihjäl någon med en sten, våldta nån jävla svennehora, knivhugga någon på Ikea för att Kronofogden tog hans Galaxy S20. Och då ryker marknadsplatsen. Och skillnaden här som är så viktig är att Archetyp kommer krascha och dö enbart pga sina ägares (in)kompetens. Pinsamt, fan blir äcklad. Inte ens marknadsplatser är skyddade längre, det har blivit en industri att köpa programmerare, köpa propaganda/bottar som spammar denna tråd, hålla skenet uppe och sedan dra när det passar bäst.

Obs: Mina teorier som är helt tagna ur luften
Senast redigerad av Biden 2022-09-28 kl. 19:21.
Citera
2022-09-28, 19:12
Medlem
Finns det någon som sänder inrikes i Norge?
Citera
2022-09-28, 19:18
Medlem
Citat:
Eeh fråga vem som helst som tillhörde dom aktiva på FS3 forum. Jag hade topp 10 flest inlägg.
Först ska vi bara lita på dig och nu ska jag fråga valfri person från FS 3 som inte ens existerar! Ja, maken på komik var längesen jag såg.

Om du vet vem det är borde polisen veta det! Håller du med?

Vet du det borde massvis andra veta det - en uppenbar risk för personen på sikt.

Och hur vet man sådant om inte personen gått ut med det publikt eller man själv ingår i den eventuella grupp som isf är mycket liten.

Jag köper inte ditt inlägg alls.
Citera
2022-09-28, 19:27
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Först ska vi bara lita på dig och nu ska jag fråga valfri person från FS 3 som inte ens existerar! Ja, maken på komik var längesen jag såg.

Om du vet vem det är borde polisen veta det! Håller du med?

Vet du det borde massvis andra veta det - en uppenbar risk för personen på sikt.

Och hur vet man sådant om inte personen gått ut med det publikt eller man själv ingår i den eventuella grupp som isf är mycket liten.

Jag köper inte ditt inlägg alls.
... På internet har vi virtuella identiteter, och jag vet att det är samma virtuella identitet som är en av dom som ligger bakom Archetyp som blev bannad på FS3 för att ha bedrivit organiserade scams. Detta baserat på att chattloggar, skärmdumpar, signerade meddelanden från samtliga inblandade skickades fram och tillbaka under en kväll, tidigt 2021. Jag såg alltihopa, jag vet hela sanningen. Jag har skärmdumpar som visar allt. Man ser andra användarna OP4L, JohnDewalt, Titaniaheart, blandsaft, Noxq & Knoxxville på bilderna, samt FS3 admin, Hund och den person som jag pekar ut som framtida "haverist" som kommer vara slutet för Archetyp.
Citera
2022-09-28, 19:35
Medlem
Citat:
...

Disclaimer: Jag är jätteglad att Archetyp fungerar! Men jag personligen, min åsikt, min blabla är helt övertygad om att jag har rätt och därför kan jag helt inte lita på sidan, såna här människor lär sig aldrig. Tänk på att Archetyps funktioner (alltså det som faktiskt gör marknadsplatsen funktionsduglig, som motorn i en bil), allt det kan programmeras av nån asiatisk datah4ck3r i utbyte mot betalning. Och budgeten för marknadsplatser är i princip obegränsad. Det kan vara en äcklig jävla negerjävel som i detta nu sitter med sin laptop som han installerat Windows 7 på och så chattar han med sina chimpanser till polare om hur mycket han hatar Sverige och hur han deklarerat 0:- men är rikast i området och ingen gör ett skit. Samtidigt så skickar han pengar till den där asiatjäveln som skriver kod och håller marknaden i trim. Sen skickar han en tusing till Hund för att moderera forumet som för övrigt ser ut att ha designats av någon som är både blind och allmänt dum i huvudet. Det är bokstavligen inget annat än en skitdålig och ful sajt men som är funktionsduglig och har ett snyggt tema, men aldrig att jag sätter en spänn där. Jo justja, den där negern med en sjuk laptop för 30 lax men som han installerade W7 på, han kommer tillslut chimpa ur, skrika OOGA BOOGA och slå ihjäl någon med en sten, våldta nån jävla svennehora, knivhugga någon på Ikea för att Kronofogden tog hans Galaxy S20. Och då ryker marknadsplatsen. Och skillnaden här som är så viktig är att Archetyp kommer krascha och dö enbart pga sina ägares (in)kompetens. Pinsamt, fan blir äcklad. Inte ens marknadsplatser är skyddade längre, det har blivit en industri att köpa programmerare, köpa propaganda/bottar som spammar denna tråd, hålla skenet uppe och sedan dra när det passar bäst.

Obs: Mina teorier som är helt tagna ur luften
Hur mår du egentligen?
Citera
2022-09-28, 19:50
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Men det står ju ” i understa d that i cannot withdraw my fubds in 72 hours, menar man då att jag ej kan ta tillbaka det till mitt kort ?
Det har säkert löst sig nu men för andra som undrar, är man ny kund hos kraken så håller de första insättningen i 72h innan man kan föra vidare det till sin egen plånbok. Nästa gång slipper man väntetiden.
Citera
2022-09-29, 08:43
Medlem
Hej ! Vad händer när deponin tiden går ut ? Och det blir autosläppt ? Får säljaren sina pengar då ?
Citera
2022-09-29, 09:08
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbergqvist25
Hej ! Vad händer när deponin tiden går ut ? Och det blir autosläppt ? Får säljaren sina pengar då ?

Ja
Citera
2022-09-29, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Ja

Om varan inte anländer imon vilket den förmodligen gör skickades i söndags.

Vad gör jag om varan inte anländer imon ? Ska jag förlänga autosläpp då ?

Tiden går ut och autosläpp är på lördag !
Citera
2022-09-29, 09:29
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbergqvist25
Om varan inte anländer imon vilket den förmodligen gör skickades i söndags.

Vad gör jag om varan inte anländer imon ? Ska jag förlänga autosläpp då ?

Tiden går ut och autosläpp är på lördag !

Förläng på fredag om det inte kommer på fredag,hör av dig till säljaren och säg att de tinte kommit så kanske det löser sig.
Citera
2022-09-29, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Förläng på fredag om det inte kommer på fredag,hör av dig till säljaren och säg att de tinte kommit så kanske det löser sig.

Ok tack ! Jag har beställt lyrica som jag tar i medicinskt syfte ! Tycker det inte är bra med droger rent generellt ! Vet det är olagligt att köpa narkotiska klassade läkemedel och man skall ha recept
Senast redigerad av johanbergqvist25 2022-09-29 kl. 11:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in