Citat:
Du bygger ju inte upp dina påstående med något som gör det trovärdigt. Ska vi bara lita på dig för att du säger det? Hur vet du vem som ligger bakom Archetyp? Borde vara väldigt hemligt skulle jag säga. Vet du vem det är skulle polisen antagligen veta det också. Sen är ju frågan om det är en olaglig handling där servern befinner sig eller var personen nu ska ställas till svars. Men jag tror ingen har koll på vem det är.FS4 har aldrig blåst någon, däremot så kan det finnas säljare på FS4 som har blåst folk. Det pågick en kampanj skapad av bubbelmint m.fl. när Archetyp var nytt. Då blev man lovad en summa pengar till sitt Archetyp-konto om man gick in i denna tråd och spammade att FS4 är lurendrejare. Faktum kvarstår dock att ni hittar ingen i denna tråd som faktiskt kan styrka att någon blivit lurad av FS4s grundare.
Det fina med FS4 är att det är ett bra team bakom. Sidan kanske ser ut som skit, men det är den mest avancerade svenska marknadsplatsen idag. Sedan litar jag på den mer än Archetyp, eftersom en av grundarna till Archetyp var en säljare på FS3 men som blev bannad för att han skapade nya säljarkonton som han exit-scammade med ett efter ett (L*****).
Jag ser det inte som omöjligt att FS4 kommer leva i 4 år, om inte ännu längre.
Det bästa med mitt inlägg är att varenda ord är sant, och det kommer bevisas tids nog. Men nu; röka och spela gta5.
Det fina med FS4 är att det är ett bra team bakom. Sidan kanske ser ut som skit, men det är den mest avancerade svenska marknadsplatsen idag. Sedan litar jag på den mer än Archetyp, eftersom en av grundarna till Archetyp var en säljare på FS3 men som blev bannad för att han skapade nya säljarkonton som han exit-scammade med ett efter ett (L*****).
Jag ser det inte som omöjligt att FS4 kommer leva i 4 år, om inte ännu längre.
Det bästa med mitt inlägg är att varenda ord är sant, och det kommer bevisas tids nog. Men nu; röka och spela gta5.
Jag vet inte ens om det är ett enmansprojekt eller om de är en grupp. Ju färre, ju mindre risk och mer cash - dock mer jobb!
Vi får se vilken som lever längst. Själv tycker jag Archetyp utvecklas hela tiden och den sköts aktivt.