Citat:
Ursprungligen postat av
sutalip
Vart ska detta ha stått om en kommande uppdatering.
Så, tar det en sista gång.
Bubbelmint är en del av luffarn samt lever han på att göra reklam för diverse varor från alla säljare. Lite som en influencer. Men vissa säljare lever han på utifrån gratis utskick. Därav har han ibland för en eller två samples (samples=0,25 g) där han svurit sönder sin oden och tor över vilken jäkla kvalité det är på Mehmet kola.
Denne bubblan tror jag började som en försökskanin redan på fs2 där han brukade vara den första att testa grejer. Nu sitter han med i styrelsen på forumet. Men sina vänner som han bjuder grejer till. N O T.
Bubbelmint hade vad jag vet minst tre konton på ff där han lovordade sig själv och skickade presenter, till vem? Jo till sig själv. Lite som när man på alla hjärtans dag köpte en ros som man fick i klassrummet..
Jag har också tänkt att Luffarn och BubbleMint har nåt gemensamt . Ev samma person men vet inte säkert
Luffarn driver en sida som agerar den huvudsakliga portalen för svenssons till de ledande svenska Dark web -marknaderna.
Han beskriver sig själv som han skulle tillhöra nån sorts sluskiga bohemhäng som lever nån sorts wt-liv - men verkar ha en ständig ström av droger och bekanta som testar dessa och möjlighet att ta emot och
Han verkar ha stort cash flow och obegränsat med tid , t ex detta med att han rekommenderade en växlingstjänst med 10 000kr som minimumsumma..vem fan pumpar ut såna summor bara sådär?
Han är mån om att beskriva det som i princip riskfritt att ständigt beställa droger av allehanda slag även från olika internationella marknader .
Det är svårt att tro att han själv kan ha verkat ostört så länge med ständiga beställningar i sån omfattning att han kan "pröva" alla säljare och marknader även utländska utan att åka dit , han måste ju ha ett nätverk med målvakter och liknande resurser. Så jag tror absolut han är inblandad ekonomiskt.