2021-12-31, 14:03
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
BULLSHIT SÄGER JAG, VARNADE ER. EXITSCAM.

TYSKJÄVLARNA BLÅSTE ER

Jaha och vem är du? :P
Admin gick ut redan förra veckan och nämnde uppdateringen som skulle komma kring nyår.
Dessutom så är det ju lägst försäljning i mellandagarna pga dålig postgång, så en exitscam EFTER julrushen är ju efterblivet.

Men o andra sidan, det är ju Flashback jag skriver på
Citera
2021-12-31, 14:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Jaha och vem är du? :P
Admin gick ut redan förra veckan och nämnde uppdateringen som skulle komma kring nyår.
Dessutom så är det ju lägst försäljning i mellandagarna pga dålig postgång, så en exitscam EFTER julrushen är ju efterblivet.

Men o andra sidan, det är ju Flashback jag skriver på
Haha, din gröngöling. Precis så exitscammades fs3, nu är det antagligen tyskens tur.
Citera
2021-12-31, 14:47
Medlem
vadsadusadus avatar
Tur man åker på behandlingshem på måndag och ska sluta med skiten. Har alltid köpt online, men nu verkar alla jag använt stänga ner. Så då är det väl lika bra att lägga ner knarkandet.
Citera
2021-12-31, 14:59
Medlem
Diacetylmorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-Love-Booty
Tack för info. Var har du sett detta?

Luffarn
Citera
2021-12-31, 15:07
Medlem
drvinds avatar
Citat:
Haha, din gröngöling. Precis så exitscammades fs3, nu är det antagligen tyskens tur.
Att ni orkar. Araberna runt ”Babe” mfl?

Jag gissar Archetyp har sura konkurrenter, och att många av dessa är övertygade om att just deras gud är stor, så att säga.

Varför startas inte en ny svensk escrow-tjänst? Om än inte hundratals miljoner så borde det ju räcka till en anständig årslön på ett par miljoner iallafall för ett par personer?
Citera
2021-12-31, 15:40
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
BULLSHIT SÄGER JAG, VARNADE ER. EXITSCAM.

TYSKJÄVLARNA BLÅSTE ER

Verkar som alla darknet sidor vill få miljonbeloppet rakt ner i fickan. Hoppas pundarna inte gråter nu 😆😆😆
Citera
2021-12-31, 15:47
Medlem
Är säkert myndigheter som har gått samman och orkestrerat en gemensam ddos attack under julhelgen
Citera
2021-12-31, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Är säkert myndigheter som har gått samman och orkestrerat en gemensam ddos attack under julhelgen

Någon DDOS är det, dom la ut på forumet att dom håller på att ordna upp allt och trodde det skulle vara löst inom 48h.
Tyskarnas sida alltså.
Citera
2021-12-31, 17:35
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etskimor
Någon DDOS är det, dom la ut på forumet att dom håller på att ordna upp allt och trodde det skulle vara löst inom 48h.
Tyskarnas sida alltså.

Är du tekniskt insatt så är det inte alls svårt att blockera DDOS attacker... Tror tyskarna är inte så smarta när det gäller IT biten.
Citera
2021-12-31, 18:04
Medlem
Vart ska detta ha stått om en kommande uppdatering.

Så, tar det en sista gång.

Bubbelmint är en del av luffarn samt lever han på att göra reklam för diverse varor från alla säljare. Lite som en influencer. Men vissa säljare lever han på utifrån gratis utskick. Därav har han ibland för en eller två samples (samples=0,25 g) där han svurit sönder sin oden och tor över vilken jäkla kvalité det är på Mehmet kola.

Denne bubblan tror jag började som en försökskanin redan på fs2 där han brukade vara den första att testa grejer. Nu sitter han med i styrelsen på forumet. Men sina vänner som han bjuder grejer till. N O T.
Bubbelmint hade vad jag vet minst tre konton på ff där han lovordade sig själv och skickade presenter, till vem? Jo till sig själv. Lite som när man på alla hjärtans dag köpte en ros som man fick i klassrummet..
Citera
2021-12-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Är du tekniskt insatt så är det inte alls svårt att blockera DDOS attacker... Tror tyskarna är inte så smarta när det gäller IT biten.

Tror inte alls att det är exit, sidan fungerade till och från igår och fick ut mina monero utan bekymmer.
Annars hade dom spärrat uttagen.
Citera
2021-12-31, 21:40
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Vart ska detta ha stått om en kommande uppdatering.

Så, tar det en sista gång.

Bubbelmint är en del av luffarn samt lever han på att göra reklam för diverse varor från alla säljare. Lite som en influencer. Men vissa säljare lever han på utifrån gratis utskick. Därav har han ibland för en eller två samples (samples=0,25 g) där han svurit sönder sin oden och tor över vilken jäkla kvalité det är på Mehmet kola.

Denne bubblan tror jag började som en försökskanin redan på fs2 där han brukade vara den första att testa grejer. Nu sitter han med i styrelsen på forumet. Men sina vänner som han bjuder grejer till. N O T.
Bubbelmint hade vad jag vet minst tre konton på ff där han lovordade sig själv och skickade presenter, till vem? Jo till sig själv. Lite som när man på alla hjärtans dag köpte en ros som man fick i klassrummet..

Jag har också tänkt att Luffarn och BubbleMint har nåt gemensamt . Ev samma person men vet inte säkert

Luffarn driver en sida som agerar den huvudsakliga portalen för svenssons till de ledande svenska Dark web -marknaderna.
Han beskriver sig själv som han skulle tillhöra nån sorts sluskiga bohemhäng som lever nån sorts wt-liv - men verkar ha en ständig ström av droger och bekanta som testar dessa och möjlighet att ta emot och

Han verkar ha stort cash flow och obegränsat med tid , t ex detta med att han rekommenderade en växlingstjänst med 10 000kr som minimumsumma..vem fan pumpar ut såna summor bara sådär?

Han är mån om att beskriva det som i princip riskfritt att ständigt beställa droger av allehanda slag även från olika internationella marknader .

Det är svårt att tro att han själv kan ha verkat ostört så länge med ständiga beställningar i sån omfattning att han kan "pröva" alla säljare och marknader även utländska utan att åka dit , han måste ju ha ett nätverk med målvakter och liknande resurser. Så jag tror absolut han är inblandad ekonomiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in